Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Lev

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    211
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Lev last won the day on February 17

Lev had the most liked content!

Community Reputation

72 Excellent

4 Followers

About Lev

  • Rank
    *
  • Birthday December 10

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

499 profile views
  1. Poti sa o privesti altfel: ai un discount de 50% la manopera daca iei si piesele de la ei
  2. Corect. E un semn bun pentru BDT in ideea in care au votul de incredere al mai multor oameni si este o sansa buna pentru ei sa continue sa se dezvolte. In final insa, pregatirea oamenilor este cea mai importanta. Cu cat realizeaza mai multe service-uri ca instruirea si certificarile oamenilor nu sunt degeaba, cu atat au sanse mai mari sa castige increderea clientilor. Era gluma aia corporatista: - Sefu, ce ne facem daca investim in instruirea oamenilor si apoi pleaca? - Dar ce ne facem daca nu ii instruim si raman?!
  3. Vreau sa mai adaug in lista si adormitii care se gandesc ca daca tot e aglomerat, coloana de masini, poate nici telefonul nu mai e interesant, merge tras un pui de somn ca doar nu ne grabim, trebuie sa fim zen. Concret, ma refer la efectul elastic (sau de acordeon) al unei coloane de masini din trafic si la faptul ca ar fi mult mai bine pentru toata lumea daca ne-am pune in miscare intr-un ritm cat mai apropiat de al celor din fata. Singura cerinta este sa aloci un minim de atentie la cei din fata ta si sa nu adormi.
  4. A sasea revizie la BDT si aceeasi amabilitate din partea tuturor. Singura "nemultumire" este ca par sa devina din ce in ce mai aglomerati si trebuie facuta programarea din timp, dar asta pana la urma este un semn bun cu atat mai mult cu cat nu fac rabat la calitatea cu care trateaza masinile.
  5. 1. Codrin x2 2. Medelin1981 x1 3. Tipografu x1 4. Lev x2 Vin... si eu La ce ora ne intalnim?
  6. La mine flashurile pe autostrada au un efect invers, si anume ma fac brusc sa realizez ca nu ma grabesc nicaieri si nu am de ce sa caut prea curand ocazia de a reveni pe prima banda Efectul e amplificat mai ales daca flashurile sunt date de bizon din varful dealului, de la 1 km distanta in urma mea. In schimb daca cineva se apropie din spate civilizat si se intampla sa fiu si eu in depasire pe banda a doua, voi cauta cea mai rapida si sigura cale de a ma da la o parte. Edit: Apropo de binecuvantatii de care spuneam anterior, am vazut in seara asta un taxi care avea o cruce lipita pe haion, in locul logo-ului Renault. Nu peste, ci complet in loc de. Era astfel un Bor Megane. Imi pare rau ca nu am apucat sa fac o poza. Poate gasesc prin filmarile dvr-ului.
  7. Imi place cum se dezvolta enciclopedia asta Mi-am mai amintit si de: - Binecuvantatii - care au casco divin de la toate cruciulitele lipite de parbriz si luneta. Rca-ul bineinteles este la Carpatica. La fiecare eveniment nefericit se mai adauga cateva cruciulite, dupa sistemul bonus-psalmus. - Avariile magice - sunt unele modele de masini care au in loc de avarii o tehnologie noua care formeaza un loc de parcare in jurul masinii. Functioneaza cel mai bine pe prima banda, dar merge si pe stradute mici sau chiar si pe trecerea de pietoni. - Cei cu probleme lombare care sunt nevoiti sa tina scaunul dat pe spate, stil sezlong de plaja. In felul asta pare si masina mai joasa si ii creste automat pretul. - Norocosii cu carul - sau inconstientii care lasa copiii sa stea fara centura si intre scaune. Tot pe aici se incadreaza si pasagerii din dreapta care tin picioarele ridicate pe bord, peste airbag.
  8. Mai sunt cativa - Imblanzitorii de semafoare - cei care incep sa se miste in ultimele momente de rosu, ca sa intimideze semaforul si sa se faca mai repede verde. Tot ei au grija sa claxoneze scurt imediat ce vad verde, ca sa ii felicite pe cei din fata lor ca au invins. - Obsedatii de curatenie - care au grija sa arunce pe geam tigarile si gunoaiele din masina, din mers. - Extra-precautii - care ies peste prima banda cu jumate de masina din drumul fara prioritate, sa se asigure bine. - Razboinicii luminii - nu sunt doar certati cu semnalizarea, ci si atenti sa nu aprinda aiurea farurile ziua, chiar daca sunt in afara localitatii. - Rotunzii - aia care cred ca au prioritate la iesirea din rond, indiferent de banda pe care sunt. O buna parte din ei sunt si razboinici ai luminii, ca doar nu o sa arzi aiurea becul de semnalizare in rond. "Mergi inainte oricum, de ce sa mai semnalizezi?!" este o replica reala primita de mine - Cumparatorii fideli - care stiu ca smecheria este sa parchezi cat mai aproape de usa magazinului, chiar si in magazin daca se poate. Sunt si unele locuri speciale marcate cu un carut alb pe fundal albastru, pentru cei care chiar se grabesc. - Tribalii - care vor sa stea in grup si parcheaza fix langa tine in ditamai zona goala de parcare. - Usierii - care se asigura ca deschid larg portiera, pana se sprijina in masina de langa, sa fie loc la coborare. - Air-benders - care controleaza fin directia masinii cu o mana atarnata afara pe geam. Codul rutier ar trebui actualizat, ca tot s-au rezolvat toate problemele, sa includa obligativitatea de a te retrage de pe drum cu prima ocazie daca ai in fata liber si in spate mai mult de 2 masini. E simplu: daca te uiti in fata si vezi doar strada, apoi te uiti in oglinda si vezi multe masini necunoscute, nu faci ce trebuie.
  9. Ok, bazandu-ma pe sfatul tau, presupunand ca ar fi destule anunturi cu masini apropiate de starea descrisa de mine, daca fac media de pe olx aflu doar cam cat si-ar dori sa primeasca vanzatorii din perioada asta, si in niciun caz cu cat se vand in realitate sau care e valoarea estimata de cumparatori. Tot tu spui in final ca de fapt e o problema ca se iau unii dupa altii si ajung anunturile sa stagneze. Asta inseamna, de fapt, ca preturile de acolo nu sunt relevante si nu reflecta valoarea masinilor respective pe piata. Revenind, dincolo de curiozitatea mea, principalul motiv era altul pentru care ti-am propus un exercitiu de imaginatie si te-am intrebat care crezi tu ca ar fi pretul corect pentru masina mea. Conteaza in final sa evaluezi tu valoarea masinii pe care vrei sa o cumperi si mai ales sa fii realist. Sigur ca si piata influenteaza pretul, dar toata discutia de aici este in jurul samsarilor care vor sa traga tepe. Ei de fapt vand iluzii si sunt sustinuti de cei care spera sa dea lovitura, ca la loto. Asa ca cel mai bun sfat din punctul meu de vedere pentru ghidul anti-samsari este sa nu te suprapui cu ofertele lor de vis. Daca pare prea frumos sa fie adevarat, cel mai probabil nu este. E vorba aia ca poti avea maxim doua din trei la "repede, ieftin si bun", dar am dubii ca la masini se poate "ieftin si bun" prea des. Singura sansa este sa ai norocul sa dai peste cineva ca @tipografu care are ghinionul sa fie intr-un moment mai complicat. Si atunci te intrebi, cine pe cine pacaleste?
  10. @jakavelli Corect, in prima postare mentiona 2007-2009, dar discutia este ipotetica, asa cum spuneam. Practic, este modelul de interes, dar generatia urmatoare. Eu stiu cat valoreaza pentru mine masina eram curios cat valoreaza pentru altii interesati. Cat despre cei care dau inapoi numarul de km, le doresc sa aiba parte numai de mers prin gropi diferenta aia de km
  11. @masster De curiozitate, ca tot am ceva ganduri existentiale in privinta masinii mele , ce pret ti s-ar parea corect pentru varianta asta? - Mazda 3 Hatchback, 1.6, benzina, 105 cai, din 2013 - facelift Takumi 2, cu navigatie - 50000km, primul si unicul proprietar - tinuta majoritar in parcare acoperita - folosita in general pentru drumuri lungi - alimentata doar cu OMV Maxx Motion 100 (si de vreo doua ori cu echivalentul de la MOL) - dusa la service doar la BDT (cu exceptia unei singure dati la Arian) - nimic schimbat in afara de consumabile si de garnitura galeriei de admisie - fara niciun accident major (schimbat barele de plastic dupa tamponari usoare) - rasfatata la detailing anual - admirata ocazional de cei care o vad pe la benzinarii sau spalatorii Intreb pentru ca am vazut ca te intereseaza modelul si am ceva dubii in privinta disponibilitatii de a plati un pret pe masura a celor care ar vrea sa cumpere la mana a doua o masina bine intretinuta. Mentionez ca nu vreau sa vand masina, doar sunt curios ce valoare ar avea pentru cineva interesat fix de modelul asta. Cat despre samsari, si eu m-as feri de ei ca de benzina de la Lukoil
  12. Ma bucur ca ne-am vazut. Pe data viitoare!
  13. Salutare. Sunt si eu in Constanta zilele astea si mi-ar placea sa va cunosc si sa il revad pe @torro. Ramane pe luni seara?
  14. Din pacate nu am la indemana factura sa ma uit acolo daca e trecut un cod, dar sigur stiu cei de la BDT despre ce e vorba daca ii suni sau le scrii. Denumirea oficiala pare sa fie Mazda Anti Corrosion Wax Spray DN05-BL-MLS-9A. L-am gasit mentionat si aici: http://www.rx8help.com/doc/tsbs/Rear Fender Arch RUST.pdf