closchkutza

Super Mod
  • Content count

    685
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

closchkutza last won the day on February 27

closchkutza had the most liked content!

Community Reputation

205 Excellent

About closchkutza

  • Rank
    **

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3
  1. Ideea din spatele recomandarii este sa nu faci ce e pus in bold in mod curent, niste zile nu o sa "moara" / strice nimic. Sa nu fim mai catolici decat papa, zic . Ii dai si tu mai cu mila pana se rezolva problema si aia e.
  2. Nu vei putea sa purifici aerul din interior prin sistemul de ventilatie. Ca sa eviti acumularea praful in interior, tine geamurile / usile inchise, schimba filtrul de polen macar 1 data pe an si pastreaza interiorul curat (tapiserie, covorase, etc.).
  3. Momentat o tinem aici, variatii ample (25%) ale nivelului carburantului nu sunt tocmai ok si pot reprezenta o problema. Momentan avem 2 cazuri, deci problema e sub monitorizare. Rugamintea ar fi sa ne pastram la subiect, adica fix pe scenariul de mai sus (variatii ample si bruste ale indicatorului de nivel) si nu chestii de autonomie, si / sau cat a intrat in rezervor vs cat arata acul .
  4. Asa sunt facute pachetele / echiparile, nu are rost sa despici firul in 15, n-o sa schimbe nimeni asta pentru tine. Pe G122 se poate pune Safety Pack fara Luxury Pack, DAR aduce cu sine Style Pack, Sound Pack (deci nu-l poti pune doar pe el, singur). Pe G150 / X186 se poate pune Safety Pack doar daca iei si Luxury Pack + cele doua de mai sus (Style Pack, Sound Pack).
  5. Din cate stiu, tine masina pe mijlocul benzii (deci masina urmareste drumul) cand este activat + mi se pare ca ai sistemul care detecteaza oboseala / neatentia soferului (niste senzori care iti monitorizeaza fata / expresia faciala.
  6. Esti sigur ca ala iti da wireless Apple CarPlay si nu doar wireless charging?
  7. Pentru majoritatea o pedala de frana ferma, pe care trebuie s-o apesi hotarat ca masina sa franeze hotarat este echivalentul "frane slabe". In speta, Civic are frane supra-asistate si pedala moale (trebuie sa fii atent cum si cat le apesi ca musti din volan) si de aici senzatia de "frane slabe". El a mers cu CX-30, nu cu M3, nu sunt exact aceeasi mancare de peste. Oricum ai da-o sedan-ul are portbagaj mai incapator decat hatchback-ul. Subwoofer-ul (daca ia sistemul Bose) coboara cam 3cm mai jos decat "pafonul" portabajului, nu pierzi cine stie ce spatiu din cauza lui.
  8. Raspunsul primit este cat se poate de pertinent iar exemplul de mai sus, al colegului @mitza_35 este caz de garantie. Rezolvarea este una singura: se schimba farurile.
  9. Adevarat, era legat de huse . Daaar, si e un mare DAR aici, pe partea cealalta trebuie sa-ti asumi (fiecare in sinea lui) una din doua in caz de buba: - o inlocuiesti, asumandu-ti costurile de rigoare; - o lasi asa, cu consecintele de rigoare (mai mari/mai mici, functie de cum se stie fiecare); Eu unul merg pe prima varianta si e o chestie cu care sunt confortabil dar aici depinde de fiecare in parte.
  10. Petele de apase scot si fara revopsire. Ref. la ce a spus mituc, las-o asa
  11. Gurile rele spun ca Red Soul Crystal este mai sensibila decat metalizata normala. Se zgarie daca masina nu e spalata cum trebuie si/sau prosopul este uscat sau de joasa calitate.
  12. O spalare corecta nu implica doar spuma. Spuma, in general, este un agent de presplare si atat. Mai mult, poate fi considerat optional, daca o masina nu este foarte murdara (gen are doar praf pe ea) se poate spala fara spuma. Ce este foarte important insa este clatirea foarte temeinica a masinii cu apa sub presiune pentru a indeparta impuritatile grosiere (nisip, noroi, etc.) ca prim pas, nu doar stropitul ei cu apa, cum am vazut ca se practica in general. Decontaminarea este o operatie normala de intretinere (dupa cum ai vazut si mai sus). Ce contaminant a fost identificat ca fiind responsabil de petele respective si ce solutie a fost propusa? Asta ne va spune care este explicatia pentru petele respective (sunt unele acolo care nu au treaba cu vreun gainat, gen cea cat o palma din mijlocul capotei portbagajului. Orice acid afecteaza un coating = > nu da cu otet pe masina / geamuri daca acestea au orice pe ele care vrei sa ramana acolo. Ai garantie pe coating? (orice coating profesional, aplicat profesional, vine cu o garantie in general).
  13. @PiluOvidiu: nu stiu cum a fost spalata masina aia insa nu pare sa fi fost spalata corect din nici un punct de vedere (ca o paranteza, o protectie ceramica are si ea nevoie de ingrijire). De asemenea, nu mi-e clar din pozele alea daca petele respective sunt de apa, mizerie sau gainat. Spala masina corect, usuc-o corect si las-o sa vada soarele niste zile (din cate stiu Opti Coat Pro+ are proprietati de self-heal). Daca nu se regenereaza atunci sunt alte probleme acolo. Nu te apuca sa dai cu alcool pe masina, este agresiv fata de protectie si ti-o deterioreaza. Ca top coat, ideal ar fi sa folosesti ceva din aceeasi gama cu protectia, lucreaza cel mai bine impreuna (rolul unui top-coat-ul este un strat de sacrificiu) dar inainte de a fi aplicat masina tot trebuie sa fie curatata ca lumea. P.S: prin spalat ca lumea ma refer inclusiv la spalat 2BM folosind sampon dedicat pentru coating (de exemplu, eu folosesc Reset, fiind din aceeasi gama cu protectia de pe masina). O spalare de genul ar trebui facuta macar la 2 luni, intr-o tara jegoasa cum e a noastra si are rolul de a curata suprafata coating-ului. Uite aici, fix pe coating-ul tau, cum se face ingrijirea ca la carte.
  14. I-a sters eroarea si i-a servit scuza clasica privind benzina.
  15. Bara fata sare in ochi, avand o portiune de ~15 cm in prelungirea capotei. Sare in ochi prima cand privesti botul masinii. De asemenea, poti avea pietre care sa loveasca usile laterale, plafonul (sau chiar un caine care sa incerce sa muste masina si sa te trezesti cu avarii echivalente celor cauzate de pietre la nivelul unei usi si/sau barilor). Pe o masina din segmentul asta nu merita a se cheltui aproape 10% din valoarea ei de nou sau aproape echivalentul unei vopsiri integrale pentru infoliere. Merita la masini unde costul unei infolieri este 1% sau mai putin din valoarea produsului nou si/sau orice revopsire aduce costuri mult mai mari cu operatia in sine si cu deprecierea ulterioara. Basca, spalatul va trebui facut mult mai delicat pe zonele infoliate pentru a nu avaria folia (chestie de care 99.9% spalatoriile de cartier nu au auzit). La asta se adauga costuri cu re-infoliere pentru orice accident care se va lasa cu schimbarea unui reper + inlocuirea foliei dupa un numar de ani (5-6 ani in cazul unei folii bune), cu riscurile si costurile de rigoare (care vor fi mai mari decat costurile infolieirii initiale). Per total este ca si cum ai ingropa mii de euro in reparatiile unei masini care odata pusa la punct valoreaza 500. Daca aveti un pitic care va indeamna sa faceti asta macar o data in viata, va permiteti costurile asociate insa nu si masina pe care e normal sa aplici asa ceva (gen un Lamborghini de +200.000 Eur) atunci, go for it. Altfel, dpdv rational, aceste costuri nu pot fi justificate nicicum. Un pic de noroc si pastrarea unei distante corespunzatoare fata de masinile din fata sunt cam singurele cai de scadere a riscului de a avea de-a face cu daune cauzate de pietre. Iar daca totusi se intampla (si se va intampla, in ce proportie depinde de cei doi factori de mai sus) exista Casco, pentru care oricum veti plati.