turbojack

Membri
  • Content count

    334
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

turbojack last won the day on August 26 2017

turbojack had the most liked content!

Community Reputation

59 Excellent

About turbojack

  • Rank
    *
  • Birthday 08/06/67

Profile Information

  • Locatie
    Cluj
  • Model
    /
  1. Te salut,

     

    Unde si cum te pot gasi in Cluj? Esti mecanic auto? As avea si eu nevoie de o diagnoza la mazda 3 1.6 109 cp

    1. turbojack

      turbojack

      0727 079405

  2. Eugen-BV said : In urma cu cateva zile masina a scos fum alb la pornire, dupa care s-a aprins martorul check engine Pacat ca s-a oprit acolo diagnoza , manuitor novice pacat de scula. Se verifica parametri functionare EGR si senzor diferential DPF.
  3. Cele de drive test sunt fugarite de le sar capacele , plus ca unele sunt lovite si reparate . 30k e prea mult, sa mai lase ca au de unde si tot ies in castig. La pretul corect , se poate pastra pentru 1-2 ani.
  4. Salut,  o valva egr dacă se poate schimba și cam cat ar fi manopera? Multumesc

  5. Ar trebuie sa aiba cca 2 ohm.La diagnoza cu test actuator se verifica daca sunt alimentate . In lipsa diagnozei se face un sunt la releul lor.
  6. Se masoara bujiile cu un ohmetru direct pe ele ( cam dificil) in mufa comuna din spatele distributiei sau direct in mufa din tabloul de sub capota . Sanse de 99.99% sa fie arse .
  7. Buna seara  .   Sunt un membru nou pe forumul Mazda , si am deschis un topic nou : Bujiile incandenscente – tocmai pentru ca am acum o problema legata de acestea . Am explicat pe forum despre ce e vorba , pana acum am primit  un singur sfat (de la Mituc)  : cauta in Cluj  pe membrul Turbojack care sigur iti va rezolva problema .  Poate daca postam inainte de a vizita Service Mazda (Autosincron)  eram acum mai multumit sau mai impacat  cel putin ...dar sper totusi ca e mai bine mai tarziu decat deloc .   Nu am fost prea multumit nici cand de Service-uri  insa nici nu i-am denigrat , fiecare isi castiga existenta cum poate , cum il ajuta mintea .

      Avand in vedere  explicatiile de pe forum , la ce m-as mai putea astrepta , am putea rezolva impreuna problema  ?

     

    Toate cele bune !

  8. Se sterg erorile intermitente , aparute sporadic. In caz de defect permanent, nu se sterg cu nimic ,doar daca se remediaza defectul sau cu surubelnita in martorul "check engine". Nu se pot modifica km.
  9. Anularea este cu extirparea completa a elementului. Sunt sanse maxime sa gaureasca si catalizatorul, ceea ce nu e ok. Daca EGR e functional, se lasa in pace .Senzorii de temperatura evacuare se pot emula dupa anulare DPF . Am impresia ca masina nu este in locul corect pentru depanare . De verificat gaze de carter in privinta saibelor injector.
  10. Doua chestiuni diferite cu abordari diferite si separate .
  11. ECU

    Cam toate din 2000 incoace .
  12. Se anuleaza fara probleme , daca lucreaza un tuner bun. Dar ... diagnosticarea a fost corecta si facuta cu IDS ? O interfata multimarca poate da rateuri magistrale pe parte de diagnoza unde EGR poate sa apara si pentru alte componente a motorului . Daca d.p.d.v tehnic nu exista nici o problema la EGR OFF care aduce doar beneficii functionarii motorului si absolut categoric reduce cantitatea de carbon de pe admisie , discutam totusi de o masina de 5 ani ce are cale lunga pana la otelarie , iar reducerea acelui NOx face bine mai ales la cei ce folosesc masina urban . Se poate incerca in prima instanta o curatare , cu slabe sanse de reusita sau o inlocuire cu piesa nou . O piesa de acest gen SH , e ca si cand ti-ai schimba ciorapii de pe stangul pe dreptul si invers. Un EGR defect , duce la colmatarea rapida a DPF .
  13. Din start problema e haotica . DPF nou , dar s-a curatat. Lambda nu are , la nu stiu ce diagnoza apare aditiv ,dar nici de asta nu are , clar ca s-a facut cu ceva multimarca , probabil eternul Delphi in romana care da batai de cap mesterilor cu traducerile halucinante de pe google translate. Ca masura primordiala se face o diagnoza cu IDS ( interfata de la mama lui) si un mester capabil care stie sa se uite pe parametrii si implicit sa-i interpreteze . Dupa asta se poate depana si cauza defectului .
  14. Curea si lant.
  15. Acolo avem P242F . Inca nu v-ati lamurit ca asta e un cod capital pentru starea DPF ?