Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

FloNe

Membri
  • Content count

    77
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FloNe last won the day on August 26 2014

FloNe had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About FloNe

  • Rank
    Junior
  • Birthday 11/26/79

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3
  1. Cateva posturi mai sus
  2. Pe bune? ca sa nu zic ...Ba esti nebun?? Sa ma scuze colegii ca le-am distribuit pozele, oricum sunt mandri de masinile lor.....ei ce sa zica, ca o se le fiarba motorul?? Erau toti inginerii stransi in jurul la M3?
  3. dap...a mea are aproape 6000 km si am experimentat de cel putin 10-15 ori... Plus, daca tot e topicul de probleme...: 1. Ocazional, mesaj in bord si sonor FRANA..ma uit in jur..nimic..(din toate "defectele " asta e cel mai stresant) 2. in primele 2k km, chiar "m-a pus sa pup" sigla mazda de pe volan, de asemenea fara vre-un motiv intemeiat, pur si simplu in coloana, dar la distanta cel putin decenta de cel din fata, bang.. 3.treaba cu geamurile..confirm si eu, cateodata dispare impulsul, am incercat un fel de reset, mentionat mai sus, merge... 4.vopseaua incepe sa dispara..dar tind sa cred ca de pe partile de plastic-daca la bara fata inteleg, pietricele, etc..la bara spate a sarit o portiune de 2x2 mm, fara nici o lovitura..adica nici zgariata, nici infundata...ciudat 5. am experimentat o data si faza cu aer cald pe parte sofer, citisem inainte pe-aici, asa ca nu m-a luat total nepregatit 6. o chestie observata si la masina de test-drive..vibratii in maneta schimbator viteze; mai dorm cu mana pe maneta, dar la BL-ul precedent nu se simteau (nu cred ca am lezat-o in cei 125k km cat a stat in ograda mea, pentru cei pregatiti sa sara..) 7. parere pur subiectiva..ma omoara la pornire rontaitul ala 10-15 sec..banuiesc caMildH...si mai nou parca si in mers lejer..tot mai mult rontaie decat toarce... 8. bineinteles , nelipsitele recall-uri, de care NU am fost anuntat, am sunat eu sa verific...a , da, ce sa vezi, asa e, aveti 2 rechemari in service, facem o programare... Legat de asta, am fost, au facut (sper eu) ce era de facut, dupa ce in prealabil m-a avertizat ca e posibil dupa interventie sa am o eroare legata de camera-radar or whatever is called,sa se recalibreze senzorul, eu asta am inteles, in fine...au plimbat-o prin curte de vreo 2-3 ori dupa resoftare...da, a ramas cu eroare, tre sa dispara in 2-3 zile, in functie de cati km fac...zise nea specialist..Acum ce sa zic...eu nu am obs nici o eroare in bord dupa sau zilele urmatoare..,dar totusi, parca era resoftare motor, nu sisteme siguranta...si asa ma duce cu gandul la punctele 1 si 2... 9...atat ....imi aduc aminte...in rest, masina ma binedispune de fiecare data
  4. Felicitari ! Ma bucur sa vad cum intinereste in mainile voastre !
  5. Si nu, nu confund locul 1 " virtual " cu locul 2 din topul de mai sus, dar lupta de pe Nurburgring se da la masini de serie, nu la cat de mult este dispus sa investeasca un tunner intr-o masina
  6. Mai putin pe Lambo... https://www.autoexpress.co.uk/best-cars/86123/fastest-nurburgring-lap-times-2018-quickest-cars-and-lap-records Like the McLaren P1 LM above, this entry also causes some controversy. Unlike the standard Porsche 911 GT2 RS in our top ten list, this version has been specifically modified to tackle the Nürburgring very quickly. It is a road legal vehicle, but it contains additional performance parts from Manthey-Racing making that give it an edge over the standard production car. Plus, while you can buy the car, it can only be used for track days in that form. On top of the Manthey-Racing parts, the GT2 RS MR also had aerodynamic and chassis adjustments for its record breaking run. Fastest Nurburgring lap times 2018 1. Lamborghini Aventador SVJ - 6:44.97s 2. Porsche 911 GT2 RS - 6:47.3s 3. Lamborghini Huracan Performante - 6:52:01s 4. Porsche 918 Spyder (Weissach Package) - 6:57s 5. Dodge Viper ACR - 7:01.03s 6. Nissan GT-R Nismo - 7:08.59s 7. Mercedes AMG GT R - 7:10.92s 8. Gumpert Apollo Sport - 7:11.57s 9. Chevrolet Corvette C7 - 7:13.90s 10. Lexus LFA Nurburgring Package - 7:14.64s
  7. da, cu cat esti mai aproape, cu atat e piciorul mai greu
  8. si putin off-topic, dar legat de radarul/camera-pistol, azi am vazut-o actionand pe bucata dintre D-na Ghica- Delfinului, in locul clasicului si foarte prezentului MCV cu care eram obisnuit (cunosc din vedere multe zoom-zoom-uri prin zona, poate le foloseste)
  9. Pentru cine e nerabdator sa ajunga cat mai repede, atentie dupa intrarea pe insula, cand iesiti din "centrul" (administrativ, de fapt) Lefkada, urmeaza o lunga portiune in linie dreapta, dar cu dubla-continua. Intr-o parcare pe dreapta sta de obicei un echipaj cu camera-pistol (nu stiu care e denumirea exacta). Eu am depasit 2 scutere si m-am ales cu 80 amenda, 40 plata in 7 zile, DOAR la posta elena. Opreste orice, roman, grec, roman..asta era ordinea la coada la intocmirea procesului verbal. Partea cea mai naspa e ca iti opreste carnet si talon; a trebuit sa mai fac un drum din Nydri inapoi cu chitanta, ca sa-mi iau actele.
  10. pai chiar venea unul...pe sensul celalalt...nu pe linia de tramvai...dar sigur n-a mai apucat sa-i dea ..prioritate..
  11. Nu cumva in Carte ai trecute la "Observatii" si dimensiune de pneuri pe 17?
  12. Pai eu stiu, poate era anormal in cazul meu,sa-l schimbe de doua ori si sa nu-mi faca testul, ce zici? si ca sa o dam si mai departe in glume, dupa schimbul de ulei de motor sau cutie, iti face vre-un test de drum, de ceva? si schimbul de ulei de frana e tot din schema de revizii periodice, ca si astea doua. Ca sa fiu mai direct, tot asa am fost si eu intrebat daca vreau sa-mi schimbe o valva la una din anvelope. M-a costat cam 3 lei valva si cam 60 manopera; adica nu e prost cine cere, e cine nu intreaba.Deduce fiecare ce doreste de aici.
  13. "Revizia de mai jos este din 2015 la BDT, anu' asta este la rand revizia de 5 ani. Ce parere aveti de preturile practicate? Sa merg la un service de cartier? Sau sa cer o cotatie si de la BDT? " Pana la urma, unde a fost revizia in 2015? Vad ca e o stampila de Radacini. Ai cerut tu test de franare? La Bdt am schimbat de doua ori lichidul de frana si nu mi-a facturat niciodata test de franare, daca asta e motivul. In plus Dexelia era in martie 2016 cam 55 lei/L, din start o diferenta de 100 lei fata de ce ai platit anul trecut.
  14. Din posturile tale am dedus ca esti baiat inteligent. Totusi......ideea nu e doar sa fi tu multumit de xenoanele "dulci" din proiectoare, ci sa nu fie prea "acre" pentru cei ce vin din fata... Asta doar daca nu cumva comment-ul tau era adresat lui FALCONETY, caruia in mod evident i s-au parut "dulci"(in acest caz imi fac mea culpa). Si umbla vorba ca BDT regleaza proiectoare echipate cu xenon? greu de crezut...