DADY

Membri
  • Content count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About DADY

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3
  1. Merci de sfaturi. Revin cu feedback: Am facut o golire+umplere a instalatiei AC. Din 500gr freon aveam doar 250gr in instalatie. Etanseitatea a iesit ok. O sa verific prin planul de revizii cand/cum trebuia verificata si de ce nu s-a intamplat asta. Tin sub observatie in urmatoarele drumuri sa vad daca asta a rezolvat problema initiala. Problema cu apa s-a rezolvat banal: cu toate ca am scuturat usa sa vad daca de acolo vine, nu am auzit nimic. Zgomotul se producea cand apa circula fata/spate (franare/accelerare). Scurgerile erau obturate. Dupa desfundare si scoaterea unei cantitati impresionante de apa, acum e ok.
  2. Am schiimbat in urma cu 6000 km cureaua de accesorii, odata cu revizia din toamna. Au fost verificate si celelalte.
  3. Salutare, Revin cu o problema recenta legata de AC: dupa un drum de 2h pe autostrada cu AC-ul pus pe maxim rece, am sesizat ca acesta a inceput sa sufle cu un debit din ce in ce mai scazut. Baga in continuare aer rece, dar pe treapta 4 parca eram pe 1. Partea de ventilator merge OK, se simtea diferenta intre 1 si 4, dar debitul era din ce in ce mai mic. Indiferent daca opream/porneam AC-ul sau daca puneam pe recirculare, problema nu disparea. Am terminat autostrada, am setat temperatura la jumatate si am inchis AC-ul. Dupa 10 minute debitul a inceput sa-si revina. Suspectez ca ingheata evaporatorul. E a doua oara cand face asta, ultima oara fiind toamna trecuta in conditii similare. Acum, sa fie senzorul de temperatura busit si sa nu decupleaze compresorul? Apa in exces pe evaporator? A doua varianta as putea-o corela cu faptul ca in ultimele zile, aud ceva apa miscand la accelerari/franari mai puternice undeva in partea pasagerului (dar treaba asta nu se intampla anul trecut), carpetele fiind curate. Ma indrept spre service, dar am niste drumuri urgente zilele urmatoare. Any ideas? P.S: am gasit un TSB ce replica foarte bine problema: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxtYXpkYTNzZXJ2aWNlYnVsbGV0aW5zfGd4OjM2OWU1MjBhMzU2NzQ3MWM
  4. OEM -> ~ 110k km. Nu bateau, doar imbatranisera garniturile rau. Inlocuit ambele brate cu TRW: unul a cedat dupa~ 50k km (zgomot semnalat la speed-bump-uri), celalalt are ~80k km si inca e ok. Inlocuit bratul TRW cu un Lemforder -> momentan are 30k km si e ok. De Moog am mai auzit ca ar fi OK, dar am primit un sfat din service sa nu merg pe varianta aceea. Nipparts / Delphi etc. sunt la o diferenta mica de pret si ceva mai mare de calitate.
  5. Trebuie masurat post-montaj (cu aparatul dedicat) pentru a vedea daca ramai intr-adevar in legalitate sau nu. Geamul nu are transparenta 100%. Exista o usoara tenta. Treaba asta se poate verifica empiric cu o foaie alba pusa in spatele geamului. Daca el are deja transparenta de 80% si mai aplici o folie ce permite doar 80% -> ajungi la un grad de 64% transparenta totala si esti in ilegalitate.
  6. Ca pasager in A45 si sofer in RS4, ti-l recomand pe cel din urma Placera unui V8 aspirat bate oricand turbata. A45ul e mai rapid pe seria de curbe stranse unde RS4 isi arata greutatea. Pe linia dreapta si curba premergatoare vezi unde RS4 e la el acasa. Ca fun factor, spectator fiind am vazut ca Megane-ul GT se poate impinge la limita mai safe decat celelalte.
  7. I'm just going to leave this here... https://www.eonon.com/Android-Car-GPS/Vehicle-Specific-GPS/Designed-for-Mazda-3-2004-2009-Android-8-0-Oreo-4G-RAM-Octa-Core-32G-ROM-Split-Screen-PIP-Multitasking-Compatible-With-Bose-System-7-Inch-Touchscreen-Car-DVD-CD-Receiver.html?Catype=1
  8. Nu. Asa e ambreiajul OEM. Nu este eliminat decat scartaitul la apasarea pedalei.
  9. Eu o fac in service cand ajung pentru revizie sau cand mai schimb cate ceva. Nu ar trebui sa fie ceva complicat daca ai o rampa.
  10. Se unge furca de la ambreiaj. Revine dupa cateva luni. Daca a gasit cineva o solutie permamenta, do share !
  11. Am gasit pe un forum din SUA ca s-ar potrivi perfect cele de la Ford Fusion 2, editia 2008. Am cautat la mai multi din reteaua Ford, unul singur avea pe stoc asa ceva, insa nu mi-a putut confirma daca este perdea sau jet. Pretul la Ford era de ~ 70 RON SETUL de 2. Tip: comanda de la Mazda sau cauta pe ebay clipsuri pentru carpeta de pe capota, pentru ca inevitabil se vor rupe cateva. Eu le-am tot ajustat pe ale mele, dar vine momentul sa revin la cautari...
  12. Diferenta e ca noi vorbim de media de consum plin-plin (cel putin 3-400 km parcursi in oras - weekend / in timpul saptamanii / dimineata-seara etc.). Daca stai pe loc cu orele in diverse ambuteiaje atunci nu e relevant ca ai vazut la un drum de 2 km parcurs in 2h o medie de 20L/100km. Media de consum la stat pe loc e infinita Cat poate lua maxim: fara numar. Cat ia in medie: vezi mai sus. Adaugi o eroare de +- 1L in functie de ce drumuri faci si aia e. P.S. Am talpa grea cand e liber, dar nu idiot de grea cand n-ai unde merge si e coloana la 10m in fata.
  13. 1.6 benzina: Am monitorizat ultimii 87.578km (prin intermediul www.spritmonitor.de) -> 8.54 L/100km media de consum conform metodei plin-plin. > 27% oras, 27% autostrada, 46% DN Media oras: 10,14 Bucuresti [aici fluctueaza intre 10 cand e orasul gol si 12.5 iarna cu incalzit mult pe loc. Tranzitez mult centrul dar in mare parte contra curentului.] Media DN: 7,62 [intre minim 6.5 mers in rand cu traficul si 9 mers alert] Media autostrada 7,92 [mers in intervalul 130-140kmh] In intervalul acesta, considerand TOATE costurile legate de exploatarea masinii (revizii, piese, reparatii, RCA, CASCO, benzina... ), am o medie de 10.54EUR / 100 km, adica ~ 49bani/km.
  14. Un feedback din teren pentru Moog ar mai merge si avem imaginea completa Momentan se pare ca AM > OEM cand pui pretul in ecuatie. Cel mai comod si sigur ramane insa tot cu OEM.
  15. Am primit sfatul celor din reprezentanta sa nu iau Moog. Probabil au aparut pe piata unele ce nu sunt de aceasi calitate cu cele OEM. Sper sa revin cu feedback asupra celor de la Lemforder dupa cel putin 60k