klau

Membri
  • Content count

    573
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

klau last won the day on February 18 2014

klau had the most liked content!

Community Reputation

28 Excellent

About klau

  • Rank
    **
  • Birthday December 2

Profile Information

  • Locatie
    Sibiu
  • Model
    323

Recent Profile Visitors

1455 profile views
  1. la masina ta nu cred sa ai culbutori care sa-i poti regla,culbutori sunt hidraulici adica se autoregleaza in functie de presiunea de ulei ,posibil sa fie uzat axul cu came sau culbutori uzati,asta tot din cauza presiunii de ulei slabe sau a uleiului neschimbat la timp,sau folosirii unui ulei necorespunzator tipului tau de motor.culbutorii uzati se inlocuiesc ,nu se repara ,sau regleaza sau ceva de genu asta.de regula se schimba culbutori si ax came ,dar nu inainte de a se verifica presiunea de ulei....bafta!
  2. daca e defect un senzor abs se aprind martorii respectivi in bord pt. ca nu functioneaza sistemul abs.cel mai bine fa-i o diagnoza
  3. da,asa este la mazda 3 ceasurile de bord sunt legate cu imo,din fericire la m6 nu este problema asta
  4. am avut eu problema asta la o mazda doar ca mie imi facea cand ajungeam la 120/h fix,era din cauza coroanei de abs de pe capatul de planetara
  5. am eu 215/50/17 dar le vand,pt ca am 2 seturi de jante.
  6. DA, SE GASESC....SH:)
  7. poti sa lasi cablajul de la motorul de 1,3 cu tot cu senzori ,si sa pui doar motorul de 1,6 dar cu partea el de 1,3,dar atunci cel de 1,6 nu o sa mai fie in parametri de 1,6.sau poti sa-l schimbi cu tot cu cablaj si ecu dar trebuie adaptat cablajul motorului de 1,6 la cablajul masinii,ceasurile ce bord(turometru,ceas temp apa,cam tot ce tine de instrumente de bord)etc....
  8. 0753611067,nu pot sa-ti scriu in P.M.(nu stiu de ce dar nu mi se trimite mesajul),scuze admin pentru ca am postat aici
  9. sunt la fel
  10. in sibiu nu este reprezemtanta mazda,si da,nu are DPF,s-ar putea sa nu-ti functioneze egr-ul sa fie infundat,sau mai stiu eu ce.si eu am mazda 6 si am si diagnoza.daca vrei suna-ma (ca vad ca esti din sb).
  11. am eu un display lcd cu functie trip computer
  12. pune-i alternator original,conteaza mult sunt diferente mari de tensiune si ecu nu lucreaza in parametri optimi,si apoi dupa ce rzolvi cu partea electrica te ocupi si de restul....furtun admisie daca trage aer fals....etc...
  13. partea aprindere....delcou sau cel mai probabil fise bujii
  14. schimba senzorul de la clapeta