Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Tania

Membri
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Tania

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    MX-5
  1. Buna ziua, m-am gandit daca merita sau nu sa raspund la parerile de bine a unor binevoitori care se dau specialisti in nu stiu ce ?! Care este procentul posesorilor de Mazda noi (in garantie) care intra pe acest forum ? Stie cineva ? Eu nu cred ca sunt nici macar 50% ! In legatura cu uleiul original Mazda care se foloseste in reprezentante este fabricat de firma Total in Franta (nu are nici o legatura cu Japonia -original Mazda). Vis a vis de speculatiile privind provenienta uleiului meu, am factura de magazin (autorizat si omologat, nu de colt de strada sau targ) iar bidonul are pe el serie si data fabricatiei. Bineinteles ca bidonul este si sigilat. Daca dvs. din motivele relatate nu doriti sau nu aveti incredere (din nestiinta) nu inseamna ca ce spuneti (si ganditi) este valabil pentru toata lumea. Personal cred ca sunt doua categorii de oameni, cei cu bani si cei amarati, care nu isi permit sa cumpere decat benzina de 50 lei (am vazut multe cazuri la benzinarie). Prima categorie merg la reprezentante iar ceilalti fac reparatiile in fata blocului (sau amana pana se strica de tot). Repet, vorbesc numai de cei care nu mai au masinile in garantie care sunt obligati sa mearga la reprezentanta ca sa nu se piarda garantia. Scuze, nu am intentia sa supar pe nimeni, dar prea ne dam cu parerea aiurea !
  2. Buna ziua, Problema dvs. este legata in primul rand de uzura motorului (nr. de km reali). Poate cel care a vandut masina a folosit aditivi sau un ulei mai gros (sa ascunda zgomotele specifice unui motor uzat). Sau poate ca dvs. nu a-ti folosit uleiul potrivit si cantitatea recomandata. Poate sunt probleme si la pompa de ulei. Sau poate ca uleiul nu este ceea ce ar trebui sa fie (altceva decat ce arata pe bidon). In orice caz , eu am la vanzare ulei special pentru masinile din Japonia (inclusiv Mazda), care este fabricat in Germania si nimeni nu doreste sa cumpere (prefera facaturile de uleiuri vandute in Romania).
  3. Chiar nu face nimeni schimbul de ulei si filtru acum in prag de iarna ?!
  4. Buna ziua, Referitor la devizul prezentat de "burli" pretul uleiului este exagerat de mare (90 lei/litru). La fel si la garnitura de la busonul de ulei (care costa 2-3 lei si pe deviz este 11,5 lei). Uleiul. filtru de ulei si garnitura buson a costat 535 lei. Eu am la vanzare, la pretul de 250 lei, 5 l cu ulei motor Liqui Moly Special Tec AA 6739/9734 0W20, fabricat in Germania, filtru de ulei Mann, fabricat in Germania si garnitura buson ulei si vad ca nu intereseaza pe nimeni. Oare de ce ?!
  5. Vand un bidon de 5 l cu ulei motor Liqui Moly Special Tec AA 6739/9734 0W20 fabricat in Germania (sigilat, cu serie si data de fabricatie). Ofer si un filtru de ulei Mann - Filter W 6018 (fabricat in Germania) si o garnitura buson ulei. Consumabilele se pot utiliza la M2, M3, M6, CX3 si la CX5. Pretul este de 250 lei (ulei, filtru si garnitura buson). Relatii la tel. 0722794437.
  6. Referitor la Programul Rabla de anul trecut, au fost doua perioade. Initial fondurile s-au epuizat la inceputul lunii aprilie si s-a mai facut o suplimentare in Septembrie. Problema era legata de numarul doritorilor de accesare a programului (care au fost foarte multi) si nu de data la care expira termenul de aplicare. Evident ca atunci cand esti implicat intr-o problema vezi lucrurile altfel decat cei neimplicati.Imi aduc aminte ca tot anul trecut s-a modificat si legislatia legata de poluare (modul de evaluare a masuratorilor, standardul acestora). Asa ca am avut emotii pana sa dat OK final.Anul acesta am vazut ca au pus termen (asa au facut si la Programul Rabla pentru electrocasnice). Si aberatia de la inceputul Programului ca masinile care se casau sa aiba ITP valabil. Bina ca au scos aceasta conditie care elimina un numar foarte mare din masinile eligibile sa intre in Program.
  7. Buna ziua, Eu sunt de acord cu remarca dvs. privind legalitatea servisari a unei masini (aflate in perioada de garantie) la orice service autorizat (care nu apartine de dealerul care vinde marca respectiva, in speta Mazda), dar in practica (adica in realitate) am primit o Notificare de la Mazda Romania, in care se specifica clar ca pana la data la care am cumparat masina (au data execta in baza lor de date) sau la efectuarea a 20.000 km (daca acest prag intervine primul) sa fac revizia. Se mai precizeaza ca trebuie sa fac aceasta revizie pentru a se mentine garantia. Si de asemenea se specifica sa fac revizia la o unitate service a unui dealer Mazda. Asa ca nu cred ca mai sunt dubii in aceasta privinta. Cred ca toti care au masini Mazda, aflate in perioada de garantie, primesc aceasta Notificare. Asa ca ce sa mai discutam ? Ca nu se respecta legea ? Credeti ca eu doresc neaparat sa merg la un service al dealerului ? In Bucuresti sunt trei (ASKO, BDT si ARIAN). Deosebirea intre ei este legata de seriozitatea si profesionalismul lucratorilor. Tehnologia este aceeasi, conform procedurilor elaborate de Mazda Japonia. Personal cred ca numai noi, clientii, putem prin atitudinea noastra sa-i determinam sa-si faca treaba cum trebuie. O zi buna !
  8. Buna ziua, In primul rand fac remarca ca nu am facut observatia referitoare la locatia unde se fabrica Mazda (Japonia sau Mexic) cu iintentia de a jigni pe cineva. Personal, cand intru pe acest Forum, o fac deoarece doresc sa aflu informatii noi si corecte (documentate). Evident ca nimeni nu este perfect si atotstiutor, dar eu ma feresc sa dau informatii ambigue. Una este parerea ta personala (despre experienta ta cu masina personala sau de proba) si alta este despre informatiile oficiale. De exemplu si dealerul de la care am cumparat una dim masini (dealer Mazda din Bucuresti) mi-a spus ca masina este fabricata in Japonia, dar de fapt a venit din Mexic. Eu vorbesc din ce s-a intamplat cu adevarat. Singura deosebire intre masinile fabricate in Japonia si Mexic este legat de oameni (japonezi vis a vis de mexicani). Tehnologia este la fel. Legat de Programul Rabla, am fost si eu anul trecut, pe muchie de cutit cu accesarea lui. In final au venit masinile la sfarsitul lunii septembrie si m-am incadrat. Va doresc din tot sufletul sa aveti bafta in accesarea programului. O zi buna !
  9. Mazda fabrica masini in Japonia (modelele CX 30, CX5, CX3, 6 si MX5) si in Mexic (modele 2 si 3). Acestea sunt modele care se vand in Romania. Diferenta este la primele litere de la numarul de identificare al masinii (pentru Japonia sunr JMZ iar pentru Mexic sunt 3MD). Restul parerilor nedocumentate sunr folclor. O zi buna !
  10. Buna ziua, In momentul de fata reviziile periodice (la masinile aflate in perioada de garantie) se fac la unul din service auto al dealerilor Mazda inregistrati si autorizati de Mazda Romania (reprezentant Mazda Austria). De curand, am primit o Notificare de la Mazda Romania, ca trebuie sa fac revizia anuala (sau la efectuarea a 20.000 km) la unul din aceste unitati (pentru mentinerea garantiei). Asa ca alte pareri sunt vorbe in vant ! O zi buna !
  11. Rugati pe cineva apropiat (ruda, prieten, coleg, vecin) care se pricepe la masini sa va verifice functionalitatea ambreiajului. Din pacate acum la atelierele de reparatii gasesti numai specialisti cu ghilimele. Evident ca ambreiajul este uzat, avand in vedere vechimea masinii si condusul cu pedala de ambrejaj apasata. Revenind, verificarea ambreiajului se face simplu, masina sta pe loc cu motorul pornit si se introduce iin viteza 3 - 4, dupa care se elibereaza brusc pedala de ambreiaj. Daca motorul se opreste ambreiajul functioneaza. Atentie sa aveti un spatiu de siguranta. Sau se poate verifica in mers, Daca observati ca masina accelereaza greu (acul vitezometrului se ridica dar viteza de deplasare nu creste sau creste greu) inseamna ca ambreiajul patineaza. In cazul in care nu puteti pleca de pe loc, cu viteza 1, incercati cu viteza a 2 a. si in cel mai rau caz, cand nu puteti introduce in viteza, introduceti in viteza 1 cu motorul oprit si porniti motorul. Atentie mare, cand porniti motorul masina va pleca si trebuie apasata puternic frana. Nu recomand aceasta metoda, mai ales ca nu merge decat in vciteza 1 sau 2 si masina va merge foarte incet si poate fierbe motorul daca se foloseste mai mult timp. Daca ambreiajul este uzat sau defect (nu mai functioneaza in nici un fel) se schimba intreg chitul de ambreiaj care contine placa de presiune, discul de ambreiaj si rulmentul de presiune. Incercati sa cumparati un kit mai scump produs de o firma consacrata (faceti un mic sondaj de pret la mai multe firme care vand piese auto si atentie can comparati sa fie produse identice sau fabricate de acelasi producator). Si acum este bine sa apelati la sfaturile unui cunoscut si mai putin la cele ale unui specialist din service, care de obicei ofera ce are pe stoc. Si atentie cine il monteaza, trebuie neaparat garantie pentru lucrare. O zi buna !
  12. Rechemare Mazda 3

    Peste 3.000 de automobile Mazda 3 sunt rechemate de pe piaţă în Australia din cauza riscului de cădere a roţilor

    Mazda recheamă urgent de pe piaţă peste 3.000 de automobile Mazda 3, din cauza riscului de cădere a roţilor provocat de defecte de fabricaţie, transmite CNN, potrivit News.ro.

    05 iul, 2019 | News.ro
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

    Producătorul auto este îngrijorat de siguranţa noului model Mazda 3 hatchback, ale cărui bucşe se pot slăbi în timp şi, în cel mai rău caz, pot duce la detaşarea roţilor.

    Rechemarea include 3.323 de vehicule comercializate în perioada 8 aprilie 2018 – 21 iunie 2019.

     
     

    Autoritatea de reglementare pentru siguranţa consumatorilor Product Safety Australia a emis notificarea de rechemare, motivând cu probleme legate de siguranţa piuliţelor de fixare, potrivit News.ro.

     

    "În timpul fabricaţiei, este posibil ca piuliţele să nu fi fost fixate complet. Ar putea exista un mic spaţiu între piuliţe şi ansamblul butucului. Stabilitatea vehiculului ar putea fi afectată, mărind riscul de pierdere a controlului asupra vehiculului şi de accidentare a ocupanţilor vehiculului sau a altor participanţi la trafic", potrivit instituţiei.

  13. Stimate domn (fost si actual angajat al unui dealer Mazda, cred ca BDT), dvs. aberati si va contraziceti singur ( de exemplu spuneti ca in Europa mea civilizata, nu se poate livra o Mazda in 30 de zile si dupa care spuneti ca a-ti cumparat o Mazda 3 in cam o luna). Adica pentru dvs. 30 de zile este altceva decat o luna.? Sau pentru dvs. cei de la Mazda s-au miscat bine (sau ajutorul Divin!). In primul rand, asa cum cred ca stiti foarte bine (lucrati in domeniu - vanzari auto), la dalerul care vinde Mazda (in speta BDT), se vand masini pe modele de echipare prestabilite (nu se poate adauga sau scoate absolut nici o obtiune). Singura alegere este culoarea. Si sa mai lasam scuzele cu concediile, greve si probleme de mediu. A-ti uitat inundatiile si cutremurele (care sunt dese in Japonia). Chiar nu cititi ce scrieti ? Credeti ca eu vand castraveti in Piata Obor si nu stiu cum stau lucrurile (procedura privind productia si comercializarea autoturismelor). Asa ca idee stiti cate autoturisme va produce si vinde Mazda in acest an (2018) ? Peste 1.600.000 (un milion sase sute de mii). Si cate Masini Mazda s-au vandut in Romania, in anul 2017 ? 1.946 bucati (aproape doua mii). Ce strategie (mareata strategie) au dealerii care vand Mazda in Romania ? Incopetenta, reavointa, delasare si bataie de joc la adresa celor care indraznesc sa-i deranjeze atunci cand vin sa cumpere o Mazda. Ca sa fiu pe intelesul dvs. solicitarea de masini Mazda, din Romania, se fabrica in maxim 4 ore (daca evident nu sunt greve) ! Asa ca dl. specialist in vanzari auto, mai usor cu pianul pe scari (cu dezimformarea) ! PS. Aici se discuta despre bataia de joc a dealerilor Mazda din Romania la adresa cumparatorilor, nu despre suzuki si skoda, asa ca nu incercati deturnarea discutiei. Si va rog sa va documentati sau sa pastrati tacerea.
  14. Buna seara, Este foarte adevarat, avand in vedere ca masinile vin din Mexic sau Japonia, ca in timpul transportului (pe mare si pe uscat) sa se iveasca mici (sau mari) incidente. Am vazut cu ochii mei, la BDT, o masina noua cu o frumoasa (oribila) zgarietura. Evident ca nu stiu daca cumparatorul stia de existenta ei. La fel si cu problema dvs. legata de alinierea capotei. Poate ca (nu am de unde sa stiu cum au stat lucrurile) masina a fost lovita si reparata (prost). Problema este ca cumparatorul trebuie anuntat de incident si daca este de acord sa cumpere o masina care a suferit daune la transport. Si obligatoriu sa se ofere compesatii (reducerea pretului, un set de roti, 2-3 revizii gratuite, etc.). Dar in realitate, masinile se repara (in secret) si vandute la fraierii care au asteptat cu lunile (5-6 luni) sa vina aceste masini.Daca dorim sa fim tratati corect si normal (sa primim serviciile pe care le platim) trebuie sa luam atitudine. Sa le solicitam dealerilor sa ne respecte si sa ne trateze asa cum sunt tratati cumparatorii din Europa civilizata. Sa le transmitem celor de la Mazda din Japonia si Europa (Austria) toate aceste probleme. Sa nu le mai permitem sa - si bata joc de noi, sa inceteze cu acest misto ieftin. In Romania, sa cumperi o Mazda este o aventura. Si asta din cauza seriozitatii si profesionalismului angajatiilor dealerilor, care ne trateaza ca in targul de la Europa (din Colentina). Pe toti, dar din fericire (sau pacate) unii dintre noi nu ne dam seama !
  15. Raspunsul clar este ca puteti sa cumparati dvs. uleiul si filtrele daca indepliniti doua conditii: 1. Uleiul si filtrele sunt de origine verificata (nu sunt contrafacute) si de calitate superioara fata de cele oferite de BDT ( ulei motor 0W20). 2. Serviceul BDT este de acord sa veniti dvs. cu uleiul si filtrele ( fara sa pierdeti garantia).