gtxandrei

Membri
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About gtxandrei

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6
  1. Baietii unde ai curatat filtrul de particule au facut reinitializare din diagnoza pentru filtrul de particule? Daca nu vrei sa urmaresti tot videoclipul dute la minutul 18:00. Acolo explica de ce se face reinitializarea DPF.
  2. Salut, Intentionez sa fac o verificare si curatate a injectoarelor diesel. Ma puteti ajuta cu o recomandare de service specializat pe injectoare diesel.
  3. Nu cred ca este afectata performanta de diametru. In schimb la calitatea drumurilot noastre si la calitatea lucrarilor de deszapezire recomand pe cele de 17. Eu am pe anvelopele de iarna jante de 17 si pe cele de vare de 19. Cele pe 17 amortizeaza mai bine denivelarile si santurile din asfalt.
  4. Daca eroarea reapare trebuie inlocuit senzorul. In perioada in care calculatorul nu primeste informatii de la senzor nu se fac regenerari la DPF. Daca continui sa merg cu ea asa o sa schimbi pe langa senzor (costa aprox. 600 lei manopera + material) sa inlocuiesti si filtrul DPF (probabil cateva mii de lei bune).
  5. Salut, Am avut si eu problema cu senzorul asta. A trebuit sa il inlocuiesc. 600 lei a costat la BDT. Cand apare eroare masina intra intr-un fel de protectie. Nu mai are vlaga si din ce am inteles nu mai face regenerri DPF. Daca mergi mult timp cu acesta eraore poti infunda DPF-ul. Costul este mult mai mare decat inlocuirea senzorului.
  6. In manual recomanda 108 - 147.
  7. Rezervorul secundar de la sistemul de racire l-am verificat a fost ok tot timpul, ba chiar nivelul era putin pste full. Eu nu am umblat la sistem in sine pentru ca nu ma pricep. De asta ma duc la service autorizat sa fac revizia si verificarile.
  8. Uitamduma pe revizia facuta in primavara la 140000 km la Serviceul Mazda am observat ca nu au bifat verificarea sistemului de racire (gen scurgeri, completare daca este nevoie, etc.). Verificarea sistemului de racire nu se face la fiecare revizie?
  9. Radiatorul a pierdut lichid de racire ceea ce a dus la arderea garniturii chiulasa.
  10. O problema similara am avut si eu in august. Maine ma duc in service sa verifice.
  11. Salut, Presiunea in roti este monitorizata prin ABS sau ceva de genul. Sistemul verifica diferenta de rulare intre roti. Senzori in roata au fost pusi la versiunea 2018, daca nu ma insel.
  12. Din pacate mesajul este unul general. La mine a aparut acest mesaj la o defectiune a sezorului de presiune noxe. Doar cei de la service Mazda te pot ajuta. La problema descrisa de tine m-as duce direct la service, daca esti departe pe platforma.
  13. Salut, Am patit si eu la fel ca tine tot la M6 2.2 175 automata din 2015. La mine problema a fost de la senzorul de la filtrul de particule. Am inlocuit senzorul la Mazda BDT. Senzorul nu a fost pe stoc si a trebuit sa astept 7 zile, recomandarea mecanicului a fost sa nu fortez masina si sa nu fac deplasari mari (ex. peste 100 km). Din cate stiu problema poate duce la colmatarea filtrului DPF-ului daca nu se inlocuieste la timp. Eu am avut cele doua recall-uri facute cand a aparut problema.
  14. Resetarea intervalului de service nu are legatura cu "resetarea datelor referitoare la uleiul de motor". Cum a explicat si virtu, chiar daca uleiul este schimbat de curand masina considera ca functioneaza in continuare cu uleiul vechi si probabil in functie de cat timp a trecut de la perioada limita de schimbare a uleiului incepe si activeaza anumite protectii, dezactivarea regenerarilor fiind una din ele. Atentie eu nu sunt expert in domeniul mecanicii auto dar consider ca atunci cand producatorul transmite acea informatie in manualul de utilizare ar trebui efectuata. P.S. Scuze ca nu am specificat. Informatia postata de mine este din manualul de utilizare.
  15. AI facut schimbul de ulei in service autorizat MAZDA? Dupa schimbul de ulei se reseteaza datele referitoare la uleiul de motor.