mariusd

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About mariusd

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6
  1. Cel mai bine. Aia SH va avea probabil aceeasi buba in scurt timp din moment ce problema e din fabricatie(chedere geam sau ma rog boxa in sine). Eu am folosit superglu si niste silicon sanitar peste ca sa fie overkill
  2. Salutare, Scuze daca sunt off topic dar nu am gasit informatia asta pe forum. Variantele pe benzina au probabil distributia tot pe lant...deci avand aceeasi sistem au si problema cu ruperea lantului de la pompa de ulei? Numai bine.
  3. O sa radeti dar de cei 1000 de lei dati pe schimbul saibelor nu se verifica sorbul(acolo se da jos baiande ulei si e alt cost).Se schimba doar saibele si conductele de combustibil, se verifica vizual axul cu came si daca toate arata ok nu se merge mai departe. Se incaseaza 1000 de lei si se ureaza: "Ne vedem data viitoare!" @erdabu la ce service te-ai interesat? Da-mi te rog in privat ca poate nu e voie aici. Numai bine.
  4. i-auzi super..n-am ce sa adaug atunci. Revin cu o intrebare totusi.. A efectuat cineva schimbul lantului de la pompa de ulei sau a distributiei si in alta parte decat la reprezentante? Numai bine.
  5. Salut @Olimp, In aceeasi situatie sunt si eu(ma rog a mea e 2013..). M-am interesat de pret la BDT si Asko si suma este de 8000 lei pentru lant pompa ulei si distributie sau 4400 doar pentru lant. Piesele pentru operatiunea de lant costa 1940 lei iar restul de 2400+ este manopera si accesoriile( suruburile vietii de unica folosinta, oring-uri, simering-uri, silicon etc). Serios vorbind lantul de distributie ar trebuii sa tina minim 200k( in restul europei de vest nu cred ca se ating de el pana la 7-8 ani sau km...in Romania..schimba si aia si aia ca tot ai umblat la ea) iar masina ta are 3 ani parerea mea este ca nu ar fi cazul sa o schimbi(poate vinzi masina pana faci km..) Distributia se constata cand se ajunge la ea se verifica vizual, manual si eventual schimbat o rola,intinzator dar ma rog ce stim noi consumatorii. Din ce rezulta din preturile lor nu este mare economie sa le schimbi pe ambele...tot incaseaza 7-8 ore de manopera. Numai bine.
  6. Salutare, @Codrin la ce reprezentanta Mazda ai fost? Eu am primit in Bucuresti oferta de 4400 lei doar pentru operatiunea de schimbare a lantului de la pompa de ulei si 8000 cu tot cu lantul de distributie. Oricum as calcula nu imi iese suma de 2400 pe manopera in cazul primei variante(4400 doar pt.lant). A facut cineva operatiunea asta si la un service multimarca?
  7. Salutare, Eu am un 2.2 diesel la care daca am verificat corect nivelul de ulei mi-a crescut de la jumate(intre cele doua gauri) la aproape de max. In procedura de verificare a uleiului scrie sa nu rasucesti joja...dar daca nu o rasucesti nu intra pana la capat. Deci cum e corect pana la urma sa o introduci drept si sa o fortezi la ultimii 2 cm ca sa intre sau pana la punctul in care trebuie sa rasucesti? Multumesc.
  8. Fereasca sfantul! Deci dupa ce si-a pus omu' masina pe "picioare" cu stres si bani aruncati in ea pentru motor...acum urmeaza cutia?....intrebarea ar fi daca japonezii nostri au apelat la fratii chinezi sa o faca si ei doar au trantit sigla pe bot...
  9. Salut, Asa ma gandeam si eu...ca ar fi de la cutie. E automata si doar ce o tinusem pe manual un pic ca sa o tin in 2500-3000 ture pentru regenerare(Motorul rula deja de 20 min deci era la temperatura). Cutia inca nu mi-a facut figuri dar...nu e timpul pierdut. Am vrut sa schimb uleiul anul asta dar am primit un pret de 1400 de lei pt.schimb(nejustificat intrucat 4 litri de ulei de 160-200 lei si 2 filtre de cutie nu ajung la1400 decat cu vreo 900 lei doar la manopera) Referitor la ulei nu papa..ci creste nivelul. Ieri eram exact pe a doua gaura cand am verificat(am impresia ca intrerupsem ultima regenerare)...azi a scazut vreo 2-3 milimetri pe joja. Oricum ar fi e crescut nivelul. Se mai poate circula cu ea asa cu nivelul ridicat? Nivelul inca se incadreaza intre cele 2 puncte de referinta. Multumesc.
  10. Salut colegi de suferinta, Am impresia ca mi-a venit randul.... astazi am verificat uleiul si era pana la al doilea semn(gaura)...deci am uleiul contaminat banuiesc. Regenerarile le-am urmarit ca un vultur de un an iar saibele sunt schimbate. Ca simptoma imediat dupa o finalizarea ultimei regenerari am observat si o vibratie zgomotoasa la frana de motor(gen cum mai auzea prin ratb..daca va aduceti aminte) de scutura masina. De asta ce parere aveti? Din pacate nu am reusit sa imi fac programare la BDT decat pe 27 deci pana atunci....sa las masina in fata blocului...sa o duc la ei...sa o duc la remat direct? Astept pareri daca a mai intalnit cineva aceasta vibratie. Multumesc si seara placuta.
  11. Salut, Sa inteleg ca acum se imbratiseaza ideea de schimb si al lantului de la pompa de ulei ca practica preventiva? Un lant nu ar trebuii sa depaseasca 300 de lei si sa zicem ca schimbi si bratul intinzator alti 700 lei(OEM sau aftermarket). Totusi pana la 5k pentru o practica preventica e mult. Ma gandesc ca daca umbli inopinant pe la motorul oricarei masini SH vei gasi chestii de schimbat(unele mai uzate...altele asa "ca daca tot o faci...fa-o cum trebuie") si din nou umflam burtile baietilor cu service-uri. Eu l-am intrebat pe Bogdan la BDT de lantul de angrenare si mi-a spus ca nu trebuie schimbat si ca daca se rupe...se rupe si gata nu trage restul dupa el daca opresti masina la timp. Sa inteleg ca isi pregatea un viitor client "nefericit"? Cinstit vorbind daca adunam toate aceste practici preventive acoperim diferenta pe vreo 2-3 ani de consum la o masina pe benzina si atunci de ce spanac mai cumparam capcanele astea...? Personal ma gandeam ca la urmatoarea revizie sa cer un alt test de presiune la ulei(sa vad daca valorile se pastreaza in marja recomandata sau fata de ultimul din campania de rechemare) si eventual un test de compresie. Aceste 2 teste ar trebuii sa fie destul de elocvente in ceea ce priveste un motor functional sau pe moarte. Pareri? Numai bine.
  12. Salutare domnilor, In concluzie se pot folosii cu succes placute de la brembo,zimmerman,ATE si poate Bosch pe discurile OEM..corect? TRW le exclud pentru ca am folosit pe o insignia si intradevar scartaiau la sfarsitul franarii(material prea dur poate).
  13. Salut @szaby, Ia in considerare si o reconditionare daca e cazul de schimbat motor. Daca motorul nu a explodat cred ca se poate rectifica arborele,schimba cuzineti etc. Eu am reconditionat un motor de insignia( poate a pierdut cativa "caluti") dar mergea ok. Numai bine.
  14. Salut, Nu am reusit sa gasesc aceast info pe forum asa ca o sa arunc o intrebare aici. La cati km/ani ar trebuii schimbat uleiul de la cutia automata in cazul acestei mazda 6? A schimbat cineva pana acum in baza recomandarii de la reprezentanta? Masina mea nu e din RO asa ca nu am cartea aia de service unde sunt mentionate operatiunile recomandate de producator...totodata nu cred ca ar mentiona schimbul de ulei la cutie pentru ca este considerat longlife(si nu sufera arderi) dar din ce se discuta intre cei "patiti" singurul lucru pentru a-ti intretina cutia automata este acest schimb de ulei la vreo 5 ani sau 70k. Apropo daca a schimbat cineva ce ulei a folosit? eu nu am reusit sa gasesc ulei Mazda pentru cutie(doar de motor). Numai bine.
  15. Salut, Ceva impresii dupa efectuarea operatiunilor de recall din partea Mazda? In special cea pentru verificarea strangerii saibelor si a presiunii la ulei. Cand am facut-o eu l-am intrebat pe tipul de la receptie service(probabil Bogdan) daca valorile au fost ok si el mi-a aratat un grafic si mi-a spus ca nu poate sa imi confirme dar daca mecanicii nu au continuat cu investigatia....a iesit ok. Ca simptome motorul imi pare din ce in ce mai galagios de atunci( cu o zanganeala la acceleratie de altfel). La voi cum e? ( ma refer la cei care nu au schimbat saibele si dat jos baie ulei...oring...etc)