Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

GeorgeAP

Membri
  • Content count

    128
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About GeorgeAP

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3
  1. La mine a intrat talonul perfect în el, fără să-l îndoi ce e drept, o să fie puțin problematic când trebuie scos, dar e ok
  2. Te referi la taxa de drum? Pe aia o poti face / achita la orice benzinarie Dureaza 5 minute. Ai nevoie doar de talonul masinii.
  3. Foarte probabil... Desi, nu auzeam nici un fel de sunet. Oricum, all good now
  4. L.E. Azi cand am pornit spre munca, totul a fost in regula ... E chiar ciudat totusi. Astept sa vad ce vor spune si baietii de la service.
  5. Frâna de mână e ok. Chiar am ascultat atent. Nu pare să mi țină roțile blocate, că altfel o simțeam. Tot ce e posibil, că doar in D se micșorează cursa pedalei. Dacă o trec în R, e exact invers... E fosrte lungă, parcă mai lungă decât de obicei, și nu simt că dețin controlul. Parcă în R acum trebuie să apăs mult mai mult pe frână decât de obicei, că altfel pleacă de nebună. O să văd marți la service, ce găsesc
  6. Tocmai voiam să revin cu un update. Becul din bord nu rămâne aprins, dar pedala de frână este foarte, foarte "grea". Gen, dacă sunt în D și apăs pe frână, nu mai are aceeași cursă pe care o avea, e ca și cum s-ar fi scurtat cablul așa dintr-o dată.
  7. Hai că mă bag și eu cu una nouă, așa, înainte de sărbători.... Ultimii 500 m până ajung acasă... Plec de pe loc, cu auto hold activ. Merg eu ce merg, apăs pe frână, și ce să vezi, frâna FOARTE TARE! Mai merg ce mai merg, din nou, frâna foarte tare. Ajung în parcare, și mă uit mai bine: Funcția auto hold îmi rămâne activată în modul D. Nu eliberează roțile cum trebuie. Am sunat la mazda BDT, nu au om pe diagnoză până după Crăciun, că s-a operat dar mi-a zis să merg totuși la service Marți, și să vedem ce putem face..
  8. Am pățit și eu, de n cauza frigului. Le-am ridicat la 2.5 pe toate, și nu mai am nici o problemă. Eroarea din bord a dispărut după 2 minute de rulaj
  9. Give this man a trophy! Mulțam!
  10. Mai are careva 'probleme' cu sensibilitatea la stergatoare? Mai exact, spal parbrizul, il sterg bine, bine. Nu mai am efectiv nimic pe parpriz, si cu toate astea, stergatoarele mai pornesc din cand in cand. Azi spre exemplu, dupa ce l-am dezghetat, dat cu solutie de parbriz, sters, si tot asa, am pornit la drum... La scrut timp, stergatoarele au inceput sa functioneze intermitent (cca. 1 / 10-30 secunde). Mentionez ca maneta era / este constant in pozitie auto, si nu am nici un temporizator setat. Si un scenariu, total pe dos am mai patit, cand afara ploua (mai degraba acea burnita enervanta, care doar sa-ti strice vizibilitatea), frecventa stergatoarelor nu era deloc in favoarea mea. De cele mai multe ori, a trebuit sa le actionez manual, ca altfel nu mai vedeam nimic... si de prea putine ori, le lasam pe ele sa-si faca treaba.
  11. Scuze de re-post, dar unde este setarea, de "flexibil" la monitorizare ulei, ca nu o gasesc? :))
  12. Chiar o să verific. Merci de info
  13. Păi mie, momentan îmi arată că trebuie să-l schimb în 7k km. Am deja 8k cu ea, dar ziceam să-l schimb, ca să scap de șpan. Că revizia generală, o am setată la 20k sau 1 an
  14. Și-a făcut careva schimbul de ulei + filtre (de după rodaj) ? O idee de preț?
  15. Știu că strică conceptul de climă auto, dar prefer să-mi fac singur setările, decât să o las pe ea să opereze :))