alexshd

Membri
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About alexshd

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    /
  1. E ciudat ca unui prieten cu G120 ii ia 8-8.5 in oras, de ce asa mare diferenta? Vorbim cumva de Bucuresti? Atunci se intelege
  2. Cum sunt in materie de costuri, atunci cand se ard, farurile LED vs Xenon?
  3. Ce trist, ma interesa treaba asta, dar sa dau 1100 euro pentru pozitii, faruri adaptive si geamuri fumurii... nu prea merita.
  4. Eu tot nu am inteles. Fara pachetul style, nu am pozitii LED?
  5. Eu am piele crem pe BMW si crede-ma, deja se incing, si au fost cred 26 de grade afara. Vara, nu mai spun.
  6. Majoritatea sunt cu interiorul din piele alba, nu-l gasesc pe cel gri stofa
  7. Ai cumva un video cu interiorul la sedan? Nu ma intereseaza piele, am piele la BMW si am ajuns la concluzia ca e mai bine fara
  8. La care gri te referi? Acel alb? Daca e altceva, s-ar putea sa ma razgandesc.
  9. Stie cineva daca la Mazda 3 Plus, fara pachetul Style, are luminile de pozitie pe LED? Adica acel inel?
  10. Am fost la test drive cu hatchback-ul, mi s-a parut mai lenta decat motorul de 1.4 turbo 120CP pe care il detin in prezent, dar sunt dispus sa mai renunt din modul relativ sportiv de condus pe care il practic pentru placerea pe care o ai cand conduci noua mazda
  11. Cred ca m-am convins si voi merge pe varianta sedan, G122. Multumesc!
  12. Pai la asta ma gandesc si eu, si nici nu inteleg de ce motorizarea de 122 CP 2019 are 0-100 in peste 10s, in timp ce vechiul model face suta in 8.9s daca nu gresesc.. Daca ar fi totusi sa pun in balanta, cred totusi ca o sa merg pe varianta fiabila, cea de 122CP.
  13. Pe langa consum, si o herghelie de 60 de caluti in plus...
  14. Da, ala e documentul. Pana in septembrie e ceva de asteptat, dar totusi as crede ca merita asteptarea, daca e sa comparam cele doua motoare. Voi ce parere aveti?
  15. Eu am aceste preturi, si mi-au fost confirmate si de catre dealer, spunand ca e posibil sa apara mici modificari, totusi cred ca nu sunt dispus sa astept atat, iar performantele motorului de 122 CP nu prea ma multumesc, avand pe masina actuala 120 CP, dar cu turbo, si masina de 1 tona. Ar trebui sa fac un compromis si sa ma dezobisnuiesc de modul de condus actual