Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

bill

Membri
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About bill

  • Rank
    Junior
  1. A mea M3 X180 AWD manuala, ridicata acum 2 saptamani de la dealer si rulata 600 km aproape exclusiv in Bucuresti (am mai iesit un pic cu ea pe CB) are consum mediu 12 de cand am luat-o. Desi e in rodaj ma asteptam la un consum mai bun, dar.. nu a vazut (si nu o sa vada altceva) decat benzina de 100. Vad ca alti posesori de X au consumuri mult mai mici si tind sa cred ca diferentele sunt de la benzina de 95 vs 100. In review-ul la X de pe Turatii e o secventa in care filmeaza ecranul cu Combustion Engine Status, sau cum ii zice, si se vede ca sta destul de mult in SPCCI. La mine mai putin.. si de ex iese pentru vreo 2 secunde din SPCCI de fiecare data cand schimb viteza, in review parca nu am vazut asta . In schimb a mea e mult mai vioaie decat in filmarile de pe Turatii. Parerea mea despre acest motor e ca daca vrei sa mergi la consum mergi cu 95, daca vrei performanta mergi cu 100. Pe mine nu ma intereseaza consumul. Si daca tot am pomenit de caburant, nu vreau sa starnesc vreun flame sau ceva, dar recomand Lukoil Ecto 100. Stiu ca multi au ceva impotriva Lukoil, eu nu am avut insa niciodata probleme cu ei si din experienta acumulata cu 2 masini anterioare, sunt cei mai buni. In comparatie cu Lukoilul, cele similare ca cifra octanica de la OMV sau MOL ofera un zvac initial mai puternic cand calci acceleratia, dar apoi se plafoneaza rapid (gen turbo vs asiprat) Singura data cand am avut detonatii la motor (la o masina anterioara) a fost dupa ce am alimentat la MOL. Remarcile de mai sus sunt valabile pentru Lukoil Ecto 100 de la orice statie Lukoil vs OMV/MOL, dar daca vreti sa incercati ceva deosebit .. Lukoil Doamna Ghica: nu stiu de ce/cum dar acolo e sesizabil mai buna benzina decat in orice alt Lukoil am alimentat
  2. A mai fost recomandat anterior un kit de folie protectie interior de la smartprotection: https://smartprotection.ro/folie-de-protectie-clasic-smart-protection-interior-bord-navi-mazda-3-model-2019/ Eu asta mi-am luat. Acum mai trebuie doar sa-mi vina masina ca sa va spun daca e ce trebuie.
  3. Din ce ziceau forumistii francezi, ar urma un recall. Dar daca nu s-a anuntat inca recall, asta explica de ce nu s-a facut valva (inca) Exact asa ma gandesc si eu. Oricum, daca e sa fie recall, nu inseamna neaparat ca e ceva grav. Si la motoare "normale" se intampla, nu?
  4. Sa speram ca ai dreptate. Ca viitor posesor de Skyactiv-X (masina mea e pe drum), m-am ingrijorat citind treburile alea si am zis sa informez.. Daca e doar fum fara foc, cu atat mai bine.
  5. Nu chiar, dar cred ca ar merita intrebat dealer-ul local daca are cunostina de chestia asta.
  6. In atentia posesorilor de Skyactiv-X Pare-se ca in Franta livrarile de noi Skyactiv-X sunt blocate pana la aplicarea unui update la softul pentru motor: http://forum-auto.caradisiac.com/marques/mazda/sujet4753-4270.htm Pana si masinile de test au interdictie sa mai mearga..