Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

tbb35BLEU

Membri
  • Content count

    112
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

tbb35BLEU last won the day on December 31 2011

tbb35BLEU had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

3 Followers

About tbb35BLEU

  • Rank
    *
  • Birthday 07/26/74

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    /

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.yahoo.com
  • Gmail
    autogrup2001@yahoo.com

Recent Profile Visitors

1693 profile views
  1. Petre, ca un fost coleg de breasla, iti spun doar atat: limiteaza-te la ce faci si nu incerca sa iei personal, chiar tot ce tine de firma la care lucrezi. Cred ca stii foarte bine ca apreciez multi oameni de la BDT, datorita muncii pe care o presteaza acolo si care stiu sa faca diferenta dintre profesie si calitate umana. M-am bucurat atunci cand ai inceput sa faci reclama firmei, (nu stiu daca a fost initiativa proprie sau nu) si vedeam atunci cum randurile scrise de tine, parca erau si ale mele candva. Asta e un lucru bun, incurajezi o imagine. Ceea ce te strica, este ca nu stii cand trebuie sa te opresti. Si eu ma ocup acum de caroserii(a se intelege receptie tinichigerie si vopsitorie), la o alta firma, ...sunt cunoscut pe piata auto, de ceva vreme, insa nu-mi fac reclama ca nu are rost. Cei care ma cunosc, au incredere in ceea ce fac si sunt inca sunat de oameni pe care nu i-am mai vazut de cel putin 2 ani. In meseria asta stii bine ca e ceva, acest lucru. Asta inseamna ca ai fost apreciat ca fiind un om care si-a facut bine meseria. Asta iti doresc si eu tie. N-are rost sa-ti faci dusmani. Mai ales cand in razboiul acesta al tau personal, firma are de pierdut! Ia ca un sfat, verifica pozele facute inainte de intrarea in service si apoi, trage concluzii pripite . E posibil ca tu sa ai dreptate, insa daca stii sa porti un dialog, se pot rezolva diferite situatii si altfel! Hai sa-ti zic eu cum fac, acolo unde lucrez: Vine clientul cu dosarul de asigurare(fara dosar de Carpatica, ca sunt cei de acolo sunt cei mai mari tepari), ii fac poze masinii, acolo in strada unde e parcata, daca e cazul de reconstatare, ii fac atunci pe loc sau stabilesc o programare pentru 2h (timp arhisuficient, pentru a da jos o bara, a face niste fotografii necesare pentru reconstatare), pleaca masina(daca nu e f. grav avariata), cer un accept de plata, comand piesele si stabilesc cu clientul o programare pentru reparatia propriu-zisa. In felul acesta se castiga mult timp pentru client(ca se poate folosi de masina) si nu exista discutii contradictorii in privinta platii. Se stie de la bun inceput, toate aspectele financiare. Ideea este ca atunci cand mai vine masina in service pt. reparatii, ii mai fac un set de fotografii...nu de alta, dar de multe ori lumina te pacaleste, la fel ca si ochiul. Am si camere pentru analiza traseu auto-atelier-client, insa avand mai multe fotografii, evit situatii de genul pe care l-ai intalnit. Sper sa fie un sfat bun! ...Si nu mai acuza, ca risti sa devii acuzat! In rest cred ca stii sa-ti faci meseria si fara sa-ti dau eu sfaturi, mai ales ca nu am cerut nici macar o cafea pentru acestea. Bafta in toate! La multi ani Dorule, Anis, Stefan, Costel, Andreea, GIANI si altii pe care i-am omis neintentionat si care reusesc sa faca o echipa acolo la Bdt. Sa lasam supararile deoparte si sa speram ca anul care vine va fi mai bun, decat acesta care mai are de parcurs 48 de ore si se va duce... La multi ani... stimabililor! Tibi
  2. Salut, La orice masina se intalnesc doua probleme: probleme reale ale masinii (defectiuni, erori etc) si a doua: intre volan si scaun sofer(aceasta problema am intalnit-o de multe ori!)! Incearca te "rog" un edge castrol 5w40 care scrie ca e pt. dpf, la o mazda cu dpf si ai sa vezi ca tzipa mazduca de durere! de ce? da, pt. nu are aceleasi caracteristici necesare bunei functionari. Singurul ulei pt. mazducele cu dpf, la care m-am convins ca e mai aproape de dexelia dpf a fost Repsol cu C2, probabil mai sunt si altii pe piata, dar eu nu i-am gasit. In politica, fotbal si masini, totzi suntem meseriasi! Intrebare: facem marti 13.12.2011 o intrunire sa ne uram inainte de sarbatori? Acelasi Tibi
  3. Salutare, Daca sunt puse cum trebuie(service autorizat si/sau cu oameni de profesie...care nu reusesc performanta sa sparga burdufele de la etrieri sau alte minunatii legate de montaj) si in principiu cam de acelasi soi, ca sa nu se prinda, dealerul n-are cum sa te verifice ca le-ai schimbat in alta parte, in caz contrar cam da(in special tot ce tine legat de frana fana: discuri, etrieri etc..). Cat despre scartait...in momentul in care scartaie de la "senzor" in principiu te mai tin max. 100km (daca nu forjezi tare...cum mai stiu eu pe cineva) sau o viata(daca nu traiesti mult). Asa ca mare grija! Tibi
  4. Salutare Stimabilor, Am revenit in domeniu auto, gama Citroen & Multimarca (MAZDA, BMW, RENAULT, FIAT etc.). Ma ocup de caroserii auto (tinichigerie&vopsitorie), iar societatea unde lucrez are decontare cu toate societatile de asigurare(inclusiv ASTRA, EUROINS, UNIQA etc.) mai putin Carpatica(la care nu stiu, care service auto lucreaza cu ei). Asa ca desi mi-am facut anuntat domeniul in care lucrez nu doresc nimanui sa vina sa ma caute . E doar o informatie! Telefonul la care pot fi apelat este 0735607226 Constantin Brocea (cu alte cuvinte acelasi Tibi). Pot fi contactat pe privat sau pe mail: autogrup2001@yahoo.com . Cat de curand, sper sa fie incheiat si un contract cu Asociatia Club Mazda si pe alte domenii de reparatii. In momentul de fata societatea unde lucrez, are o campanie ce se va desfasura in perioada 01.11.2011-30.04.2012, doar pt. vehiculele auto gama Citroen, ce au o vechime de 4,6,8 ani de la data punerii in circulatie, numita " PREGATITI-VA VEHICULUL PENTRU INSPECTIA TEHNICA PERIODICA" si va cuprinde urmatoarele operatiuni gratuite: verificare lumini, verificare echipament electric si diagnosticare martori aprinsi in bord, verificare vizibilitate, verificare sasiu, cabna si elemente atasate sasiului, verificare sistem de directie, verificare punti, roti si mecanismul suspensiei, verificare stare mecanica si functionare la sistemul de franare, verificare eficacitate si performanta frana de serviciu si stationare, verificare zgomot si etanseitate tubulatura evacuare, verificare emisii poluante, indentificare vehicul, verificare vehicul de ansamblu, verificare alte echipamente, centuri siguranta. In functie de constatarile efectuate in urma verificarilor se va intocmi fisa atasata acestor verificari si se va propune interventii sau reparatii pentru remedierea eventualelor defectiuni constatate. Service-ul are in dotare 2 cuptoare de vopsit, 18 posturi de tinichigerie, statie Itp(cost 100 pt. vehicule benzina indiferent de capacitate si de 150 pt. cele diesel fara a se tine cont de capacitatea cilindrica), stand de geometrie (promotie 59ron+tva indiferent de tip vehicul), scule si echipamente specifice pentru reparatii si diagnoza, personal calificat si autorizat R.A.R. Mai multe detalii o sa transmit intr-un topic separat. 1.000.000 de km rulati si sa ne auzim cu bucurie! Cu stima, Tibi
  5. ...Sa stii ca am observat, acest lucru, dar pastrez pentru mine aceasta observatie.
  6. Si eu am impresia, ca fiind vineri, nervii te cam lasa si nu mai stii sa faci diferenta dintre gluma si lucrurile cu adevarat importante. Modulul de care vorbesti este un modul electronic si chiar este si o informatie de service legata de inlocuirea acestuia, insa chiar nu are rost sa-ti expun ce informatii detin si care este pregatirea mea profesionala, pentru a-ti da apa la moara cu impresia ta cu tot. Sa traiesti!
  7. Ady, sa vedem la Tico daca poti umbla la ECU, dar insa ti-o dau,... ca intre prieteni. Ca sa faci o resoftare nu are legatura cu meseria de electrician auto, ceea ce inca o data iti repet ca nu stiu cum au stat lucrurile la tine, in acel moment, pentru simplu fapt ca nu eram de fata. Eram deja plecat de acolo, iar acea operatiune in mod uzual o faceam doar eu. Cutia de viteze, binenteles ca o s-o repari la Doru, in garantie, in timp ce o sa privesti la fetele de acolo, care iti plac, asa cum imi ziceai, insa nu poti sa argumentezi ca ar fi neaparat vina cuiva anume. Reglajul cursei pedalei si al jocului in caseta de directie nu au daunat modulului electronic asa cum iti place sa crezi, iar nemultumirile tale au plecat de la niste principii de lucru propriu zis, care nu-si au sensul sa le comentez aici si pe care eu le-am inteles. Insa discutia de la care plecat toata aceasta tevatura, a fost legata de faptul ca nu s-au facut anumite inlocuiri de piese la masina lui George si am explicat din ce motive: refuz asigurator. Cat despre Ovi, cred ca el este cel mai indreptatit sa-si aleaga service-ul si sa evite alte sfaturi mai mult sau mai putin competente. Numai de bine!
  8. ???? Recunosc, ca pe mine m-ai bagat complet in ceata Mituc.
  9. Daniel, expui doua inrebari diferite. Atunci cand te duci intr-un service si nu spui tot ce te doare, sau nu dai toate informatiile, te astepti ca oamenii de acolo sa fie D-zei si sa iti rezolve tot...tot ...tot. Nu-i asa? Un sevice are ceva tehnologie(scule, aparatura etc), ceva oameni calificati(cu experienta sau nu, scolarizati sau nu, autodidacti sau nu...), o imagine buna sau mai putin buna. Diferenta o fac in primul rand oamenii de acoo care lucreaza in el prin : bun simt, amabilitate, dorinta sa te ajute intr-un mod gratuit si asa mai departe. La a 2a intrebare o importanta majora are si imaginea exterioara: comentarii nefavorabile, zvonuri alarmiste si lista o pot continua. Pe mine ma doare minciuna si nu adevarul. Asta e tot! Numai bine!
  10. Ady, cand am avut argumente le-am expus. In cazul tau data trecuta cu acele piese comandate ti-am spus ca au fost comandate si cu greu m-ai crezut, decat atunci cand am putut sa-ti si demonstrez acest lucru. De data aceasta nu pot sti cum a fost acea reprogramare a modulului casetei tale, pentru simplu fapt ca nu am fost acolo, asa ca nu am sa-ti infirm sau sa-ti confirm in vreun fel, singurul care o poate face este cel care ti-a lucrat la masina. Insa in cazul lui George, eu cu mana mea am cerut si inloc sonda la asigurator, iar raspunsul acestuia a fost unul negativ(atat si pt. elementele de fixare ale catalizatorului pe care a tb. sa le plateasca George). Ceea ce ma ingrijorat mai mult a fost intrebarea lui cum de a putut pleca masina asa si i s-a pus viata in joc conducatorului. Intrebare care ar tb. sa fie legata de ceva cunostinte auto din partea lui. Nu ma asteptam sa inteleaga lista de DTC-uri, dar sa nu-ti dai seama ca o sonda de oxigen nu are legatura cu siguranta conducatorului, e un pic cam nu stiu cum. Vad Ady ca ai primit si voturi favorabile pt. comentariul tau, si e dreptul tau sa mergi intr-un alt service decat Arian, insa ma ingrijoreaza mai mult minciuna si defaimarile ce s-au facut service-ului de unde am plecat, defaimari care nu-si au rostul aici, pentru ca multe dintre ele sunt fara acoperire si pur mincinoase. Iar felul meu de-a fi, este sa tin cu dreptatea. In concluzie, daca George sau altcineva vrea sa verifice, daca i s-a cerut la asigurator sonda ca inlocuire tehnologica si nu i s-a aprobat, poate sa verifice dosarul sau cu mail-urile trimise si orice service se stie ca face ce confirma asiguratorul,altfel plateste el sau a clientul. In momentul in care a plecat masina sonda era functionala(sunt salvate in calculator si aceste date), neexistant nici un fel de cod de eroare dat de calculatorul masinii. Nu am dat acele "sfaturi" "arogante", decat atunci cand l-am auzit pe George ca spune de bujii, neavand habar despre ce masina era vorba( a cui era ca sa fiu mai explicit)si faptul ca directiona alti "clienti" asa cum de altfel o face si Vlad intr-o singura directie de service. In rest fiecare cum isi asterne... Numai bine!
  11. Vlad, chiar ca esti "off topic", eu macar cand am scris de BDT am scris de bine. Poate ca nu am citit eu bine urmatoarele randuri"Sunandu-l pe Tibi, acesta imi spune sa mearga la Arian BV si ca diagnosticarea costa din nou si ca garantia este doar la Arian Bucuresti. Razvan se duce la un service de cartier si afla ca eroarea era de de fapt de la sonda care coasta maxim 200 de lei. Problema a reaparut iar tibi consiliaza pe facebook gartuit in conditiile in care, pe banii mei, mi-a oferit cea mai proasta solutie si cea mai costisitoare.Sintetizand, nu recomand Arian Nord pe partea de service si nici parerile lui Tibi." Ceea ce a scris de mine, nu m-a deranjat, asta e, e parerea lui, insa sa-i lase in pace pe baietii de acolo, si sa nu mai amestece lucrurile in favoarea lui. Asa cum si-a sters George comentariile de pe facebook asa le-am sters si eu de acolo. Asa cum scrii tu despre George si altii pot sa scrie despre mine... e vorba doar de adevar si nu de a-mi crea o situatie favorabila. Cei care ma cunosc stiu ca stunt un om dintr-o bucata si mai ales cu coloana verticala. Inca o data imi pare rau ca abea dupa plecarea mea de la Nord, au aparut dusmanii declarati ai service-ului ARIAN NORD si ca cei de acolo nu se pot apara de toate acuzatiile care li se aduc, in buna parte nefondate. Ca si concluzie, daca mai sunt acuzatii la adresa Arian Nord, rog intai a verifica daca sunt intr-adevar fondate si apoi expuse pe forum. Cu stima!
  12. Tu ai dreptul la o parere iar eu am dreptul la o opinie. Nu stiu daca in viata reala minti tot cu o atat de mare nonsalanta ca peste tot unde scrii, insa la acel dosar exista un istoric si oricine poate sa verifice lucrurile asa cum sunt ele reale(ce s-a cerut, ce s-a constatat, cum arata inainte nota de constatare, presiunile pe care le-ai pus pe service si pot continua.) Vad ca sunt destui de multi dusmani impotriva la Arian Nord si-mi pare rau sa aud asta mai ales dupa ce am plecat de acolo din motive care ma privesc numai pe mine. Insa exista multi oameni care pot sa argumenteze, ca munca mea acolo a fost una in care m-am implicat 100% si in tot ce am facut acolo, mi-am facut mai mult decat meseria. Oameni ca tine George, ii intalnesc peste tot in viata si cand o sa ai mica chestie care nu-ti va conveni, asa o sa vorbesti si de Doru, asta iti e caracterul. Daca tu consideri in continuare ca ai dreptate, exista destul de multe metode ca sa demonstrezi si nu sa jignesti pe altii, cat si sa-i privezi pe cei care lucreaza in continuare la Arian Nord de la munca si sansa lor spunand afirmatii defaimatoare. Imi pasa mai mult de ei, pentru ca in ce priveste atacul tau asupra mea, nu ma afecteaza, atata timp cat stiu ce fel de om esti. Eu unul am constiinta impacata... insa tu, vrei doar sa-ti asiguri un rol de privilegiat in ochii cumparatorului, in cazul de fata Razvan, care abea acum aflu ca de fapt el era persoana in cauza. Insa ai grija ca minciuna are picioare scurte si cu totii avem ceva de platit in aceasta viata, prin noi sau cei apropiati noua. E o observatie care a fost spusa cu multe secole in urma. Concluzia o trage fiecare, atat cei care m-au cunoscut ca persoana cat si cei care il cunosc pe George sau au citit despre ce scrie si mai ales cum scrie. Da cat a fost la noi lucrurile moca, au fost bune pt. tine George, acum cand adevarul iese la iveala si cazi prost in ochii lui Razvan, nu mai e ok pt. tine. Ce sa-i faci asta e viata! Insa evita pe viitor de a mai folosi acest loc, pentru defaimari, pentru ca voi folosi si eu multe lucruri pe care le stiu despre tine si care in mod cert nu-ti vor conveni.
  13. Vorba lui Mituc, acolo unde ai platit constatarea in mod normal tot acolo ar trebui sa si revii(3 luni ai garantie la manopera). Indicat ar fi sa iei un mecanic cu tine si sa faci o proba de drum cu el ca sa-i arati cum si cand se aude. Avem auzul diferit fiecare, iar un zgomot normal pentru unul, poate sa insemne altceva pentru altul. Suspectez ca ar putea fi vorba si de volanta, asa cum descrii, dar asta presupune dat jos ambreiajul si verificat, daca e vizibil-joc etc. atunci in garantie va fi suportata si manopera aferenta demontarii(ca banuiesc ca masina e in garantie), daca nu...Sfatul ar fi intai proba de drum si apoi luate concluziile, asa cum la fel de bine zgomotul respectiv, poate sa fie din planetare sau rulmentii de roti. Bafta! Si asteptam rezolvarea acestei situatii.
  14. Baietii care se ocupa de vanzari accesorii ar trebui sa se ocupe de asta(ASTA doar daca au vreun contract cu cei care vand asa ceva---termene de plata, modalitate de plate..etc. motive diferite)...sau dai cautare "PE GOAGLE" scut motor...sunt multi...asa ca preturile difera...eu am primit un mail de "promotie" la aprox.500 ron pentru mazda 2 (scut metalic) pe vremea aceea si l-am trimis si eu mai departe la responsabilul de accesorii. Ca manopera, IARASI depinde de firma care il monteaza..cel mai scump posibil 100 ron..dar pot sa stiu ca asta e maximum!?(la fel de bine poate sa nu te coste nimic, sunt doar niste suruburi de prins si urcatul pe un elevator sau canal de service). Cred ca ar cam trebui sa ma apuc si de genul acesta de afacere(am informatia..o vand..as scoate un ban cinstit) ...acum la modul serios..sunt multi pe net care comercializeaza aproape orice. O zi excelenta!