Stef

Membru Asociatie Club Mazda
  • Content count

    343
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Stef last won the day on July 15 2015

Stef had the most liked content!

Community Reputation

26 Excellent

About Stef

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2080 profile views
  1. Salut @Paul83 , abia acum ti-am vazut mesajul, multumesc ca te-ai gandit.. Sunt la curent cu toate noutatile. Regula se aplica rezidentilor si e mai dura acum: tre sa inmatriculezi masina in cel mult 60 de zile de la obtinerea rezidentei, nu 12 luni. Eu nu stau in Italia mai mult de 6 luni intr-un an si nu am rezidenta acolo. Intradevar, am fost oprit de cateva ori de carabinieri (cel mai recent acum doua luni), verificat si lasat apoi sa-mi continui drumul. Ar fi fost problema mare daca masina era condusa de un rezident, chiar daca eu, ca proprietar, eram in masina. Iar faptul ca masina iese sau nu din Italia nu are nicio importanta, totul se raporteaza la proprietar si persoana care o conduce. In aprilie anul acesta am facut un nou schimb de ulei Mazda Original DPF 5W30, filtru ulei si filtru motorina, total 135 euro. Filtrele de aer si de habitaclu le-am inlocuit singur. Cei de la reprezentanta Mazda din Italia m-au anuntat ca pentru masina mea exista emis un TSB, ceva legat de schimbare airbag pasager. Au spus ca totul va fi gratuit, ca vor comanda piesa si ma vor anunta, dar pana acum n-am primit nicio veste.
  2. Sa mai stergem praful.. 50500 km si fix 8 ani Bateria originala Panasonic a cedat de tot, dupa ce o resuscitasem de cateva ori cu cablurile. Sa-i fie reconditionarea usoara. Am inlocuit-o astazi la aceeasi reprezentanta Mazda din Italia, 180 euro totul. Daca stiam cat de simplu e si ca n-o sa apara nicio eroare in bord, o schimbam singur.
  3. Ai fost un pic incoerent in exprimare: Deci daca te referi la senzorii față, ce legatura au acestia cu marsarierul?! Ledul din buton nu trebuie sa clipeasca, ci trebuie sa stea fie stins (cand senzorii sunt inactivi), fie aprins (cand senzorii sunt activi). Tiuitul se aude timp de circa doua secunde si doar la activarea senzorilor. Raza de actiune a senzorilor ar trebui sa fie de circa 1.5 m. Nici nu trebuie mai mult. Pentru diagnoza mergi din prima la BDT.
  4. Posibil doar sa trebuiasca amorsata pompa de motorina. Nu se autoamorseaza.
  5. Cu senzorii activati, ledul de la buton tre sa ramana aprins permanent, nu trebuie sa clipeasca. Probabil ca la o diagnoza o sa-ti apara buzzerul sau vreun senzor defect.
  6. Nu reusesc sa inteleg cum a intors masina fara sa vireze rotile. Manevra merita predata in scoli
  7. Pentru genunchi n-are.. S-o folosesti cu placere!
  8. Rechemarea se refera si la scaunele cu reglaj electric? VIN-ul masinii mele nu-i in lista..
  9. GH1 nu-i modelul cu risc de probleme la caseta de directie? https://forum.clubmazda.ro/topic/4186-sondaj-probleme-comune-partea-1/ Ce pret cere pe ea?
  10. A mea e produsa in a doua parte a lui 2010 dar nu apare printre codurile VIN de la ANPC. O fi completa lista aia?
  11. Nea' Jiji o fi el mai din topor dar n-a vrut sa repare masina, dupa cum recita prompteristul de serviciu. Vroia sa faca portiera sa se deschida mai bine. Pentru publicitate, a chemat televiziunile la el acasa si a facut un spectacol din asta. Colegul a gresit cand a ales rotile, iar cand s-a trezit cu problema, a trebuit s-o rezolve rapid, intr-un anume fel. Vorba lui, era si noapte.. Problemele de tinichigerie trebuie rezolvate in service-uri specializate, nu la reprezentanta, unde ai de-a face mai mult cu IT-sti..
  12. Fumul albastru si consumul de ulei indica arderea acestuia in cilindri, deci ai o problema de etanseitate a pistoanelor, deci foarte probabil ca segmentii sunt de vina. Un test de compresie poate fi relevant. Cati km are si din ce an e masina?
  13. Multumesc. MZR CD180 model 07.2010-2012 are distributia pe lant. Nu mi se pare foarte silentios, in schimb este foarte elastic. Banda de putere este mare, trage foarte bine si la mai mult de 4000 rpm. Accelereaza fara probleme de la 80 la 160 km/h intr-o singura treapta de viteza (4). Actualul 2.2 SkyActivD 175cp >2015 este imbunatatit. Din motive ecologice (euro 6) are un raport de compresie foarte mic pentru un diesel (14:1) si vine cu turbina variabila in doua trepte. Are un cuplu mai bun (420 Nm la 2000 rpm) si putere maxima intre 3300 si 5300 rpm. Teoretic, accelereaza intr-a 4-a pana la 186 km/h. Revenind la jurnal, a trebuit sa schimb lamela stergatorului de luneta. La cea originala se rupsese cauciucul dupa aproape 7 ani. Am pus o lamela Denso 50 cm, 71 lei+transport de pe stergatoareonline.ro Niste poze mai recente de la Marea Ionica..
  14. Cred ca se referea la 2.0 DISI 155 cp benzina. L-am testat inainte sa ma hotarasc la diesel. Cu 2.5 MZR 170 cp de pe GH2 tre sa schimbi la 5000-6000 rpm pentru demaraje mai rapide, deci sigur n-adormi. In rest, autonomie la jumătate, raport compresie 9.7:1 (versus 16:1 la diesel), accelerație 80-120 intr-a 4a cu 3 secunde mai slabă, 0-100 mai slab (pentru cine musai conteaza), etc. Vezi si tu..
  15. GTA nu este numele modelului, ci denumirea unei variante de echipare (alaturi de CE, TE, TE Plus si GTA Top). El cauta model de dupa iunie 2010, adica GH facelift varianta GTA Top (cu scaune din piele si navigatie) tip Sport (sau cu 5 usi). Varianta asta de echipare a venit la noi doar cu doua motorizari: 2.5 benzina 170 cp si 2.2 diesel 180 cp. Eleronul lipit de hayon (sau de a 5-a usa) era standard la GTA. Eleronul ridicat, pe care-l vrea el, era trecut la accesorii* *accesorii ≠ optionale