Emsall

Membri
  • Content count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

3 Followers

About Emsall

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Contact Methods

  • Gmail
    serban.sebastian@yahoo.com

Recent Profile Visitors

1025 profile views
  1. Poti posta si cateva poze sau un link catre aceste poze ? Ar fi de mare folos in identificarea exacta a tablitei. Multumesc.
  2. Iti recomand sa nu instalezi xenon aftermarket. Eu folosesc becuri Osram Night Braker Plus. In jur de 70 Ron becul dar in doi ani de zile am schimbat unul singur. Iti recomand sa mergi si la un electrician sa faca o mica verificare. Din cate am citit pe un forum din Anglia functia nu se poate dezactiva soft. Este un releu care trebuie un pic modificat ori se taie un fir asa cum mi-a spus un baiat de la service de la Arian dar firul respectiv va trebui trecut printr-un buton ulterior instalat in partea stanga a volanului. Acel fir era un minus din cate imi aduc aminte. Butonul e necesar ca sa poti activa farurile ulterior. Eu m-am obisnuit cu chestia asta si mi se pare oarecum utila mai ales la vremea de afara. Nu mai uiti sa pornesti farurile. O sa caut postul pentru acest lucru si revin cu un link. O zi buna.
  3. Am inlocuit tamponul anti rasturnare de curand iar dupa ce l-am inlocuit au aparut vibratii in pedale, volan, la pornire si in mers in treptele 1 si 2. Am citit pe forumuri ca ar fi vorba de tamponul de la motor de pe partea soferului. Ieri am desfacut suportul bateriei si m-am uitat la tampon si este un pic crapat si acoperit cu un fel de ulei. A mai intampinat cineva problema asta ?
  4. Salut, Sunt si eu interesat . Se poate sa-mi dai mai multe detalii ? Multumesc.
  5. Ai putea sa mai reglezi relanti-ul. Eu asta am facut si poti curata si clapeta de acceleratie. Se mai depune praf si altele. Rezervorul are 55 l. Asa scrie in manual. In momentul in care se aprinde martorul atunci mai ai 10 l in rezervor. Cand faci plinul indicatorul se duce peste. Dar asa pare sa fi fost conceput. Se fac depuneri in rezervor. De aceea cand alimentezi mai dureaza putin pana se regleaza indicatorul.
  6. Mersi. Nu este o veste prea buna dar daca trebuie, trebuie.
  7. Salutare tuturor, Am o intrebare pentru voi : a-ti intampinat probleme cu bucsele de pe puntea spate unde se afla suruburile de reglat geometria ?! Sunt cele de pe bascula. Daca a-ti intampinat probleme, spuneti-mi cum le-ati rezolvat. Va multumesc.
  8. Am verificat suportii motor cat cei ai sistemului de evacuare. Totodata am verificat bucsi, amortizoare si rulmeti. Nimic la capitolul asta. Pot spune ca e tapana masina mai putin amortizoarele pe spate, care necesita inlocuire. Am masina de 11 luni si am 78 000 km la bord. Am luat-o la 65 000 km. In aceasta perioada am facut doua revizii si 3 verificari de rampa. Inclin sa cred ca e ceva constructiv deoarece am sesizat rezonanata si in mers, in trepe de la a 2-a la 5-a intre 2500 si 2800 ture. Ma gandesc ca poate fi de la bobinele de inductie/ bujii. Asta o sa vad mai spre sfarsitul saptamanii cand voi schimba bujiile.
  9. In mers nu am sesizat nimic. Doar la stationare.
  10. Nu ma tirii cu masina. Merg destul de sportiv. Rar vede sub 3000 de ture.
  11. @ Mituc - Multumesc de raspuns. Ai idee daca exista senzor de turatie pe motor si daca exista vreo modalitate de a regla debitul pe injectoare. Nu stiu daca m-am exprimat complet corect. Am observat in seara asta, stand in masina, ca nu merge perfect rotund. Bujiile sunt schimbate de curand iar din acest punct de vedere m-am gandit la varianta de mai sus, si anume la injectie.
  12. Cu ambreiajul la podea apare aceasi vibratie si cu aceasi intensitate.
  13. Benzina 1.4 - 84 cp, pe liber, la relanti fara sa apas ambreiajul.
  14. Am nevoie de cateva sugestii / solutii pentru urmatoarele probleme pe care le intampin la masina : - la relanti cu motorul cald, turand motorul, la 2500 ture, pastrand turatia apare o trepidatie destul de puternica. - cea de-a doua problema apare in mers, in momentul in care iau o denivelara cu una din rotile din spate, moment in care fuge masina de spate. Poate fi vorba de bucsi/ rulmenti ?
  15. Bratele punte spate pe care le-ai schimbat tu cu 600 ron, eu le-am schimbat luna trecuta cu 300 ron cu tot cu manopera si piesele sunt de productie nemteasca. Ai face bine sa te uiti la filtrul de polen daca a fost inlocuit. Cei de la Arian mi-au spus ca trebuie inlocuit din 2 in 2 revizii si nu mi s-a parut normal. In plus am fost dezgustat de cei de la Arian in momentul in care m-am dus pentru verificare tehnica si cand a plecat cu masina sa o duca in spate in garaj, a avut grija sa o loveasca. Sunt meseriasi foc. Din punctul meu de vedere, puteai sa mergi linistit la un mecanic de cartier dar care sa se priceama la motoare diesel. In ceea ce priveste schimburile de ulei si restul, eu iti recomand sa le faci la 10 000 km . Eu asa procedez. Am masina de un an si am facut deja 2 revizii care m-au costat 500 ron cu tot cu manopera pe bucata.