AlexStanila

Membri
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About AlexStanila

  • Rank
    Junior
  • Birthday 10/24/84

Profile Information

  • Locatie
    Sibiu
  • Model
    6

Recent Profile Visitors

804 profile views
  1. Sincer, eu am primit de la munca un Focus nou. Deja il conduc preponderent pe ala si cand am treaba pentru mine, nu neaparat pe considerente financiare. Pur si simplu se conduce mai usor. In oras e jale cu Mazda. Pe autostrada e ok, datorita puterii si cuplului. 2.2 d, "ajutat putin", pana pe la 200 c.p. Fordul e 1.0 125 cp si tot il prefer Plus ca reprezentante ioc la Sibiu, si mecanici sa stie Mazda nici atat. Cat de tare imi placea cand am luat Mazda acum 2 ani, deja ma incurca toate chestiile descrise mai sus. Merita doar in orase cu multi posesori si reprezentanta aproape, pasionati , etc. Eu am scos-o la vanzare deja.
  2. Si eu am aceeasi problema. Ba mai mult, la mine si scartaie putin cand virez stanga tare prin parcare(ca atunci cand patineaza un cauciuc pe un metal, simt in volan si o usoara vibratie) la viteza mica. Teoretic, partea mecanica(caseta, capete de bara) e foarte ok, am verificat in mai multe service-uri. Inclusiv cand am fost la ITP i-am rugat sa verifice totul la sange. Poate fi si ceva flansa de amortizor sau cureaua de accesorii intinsa? Am mai avut asa scartait la Mazda 6 GG, si acolo a disparut din ce imi amintesc, dupa ce am schimbat fulia la alternator, care nu mai permitea curelei sa se invarta in voie. Aici, la GH, oare cureaua de accesorii mai joaca vreun rol la directie: gen alternatorul in sarcina puternica atunci cand tre' sa-i dea curent pompei? Sau...aveti alte idei, ce o fi? N-am apucat inca sa fac reset la senzorul de pe coloana. Poate si de acolo sa opuna mai multa rezistenta pompa cand virez la stanga si sa forteze ceva? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Tare m-ar ajuta. Am ajuns sa nu-mi mai placa sa o conduc din cauza asta.
  3. Salut. Chiar te rog, si multunesc anticipat. Eu am trecut la GH, 2011, cu motor 2.2 d, intre timp.
  4. Salut. Nu pot sa zic ca am gasit ceva care sa ma multumeasca pe deplin. Iti pot spune insa unde am facut eu schimbul saibelor si curatarea sorbului: TMV Auto Service din Sura Mare. Nu am intampinat probleme.
  5. Da, buna idee. Voi incerca pe viitor. Pana la urma, am ajuns la 900 de lei cu revizia, in loc de 1300, la Cluj, dar am schimbat tot, inclusiv filtrul de combustibil. Am fost la Art Garage in Sibiu. In pret a intrat si o verificare generala (articulatii, etc), si au resetat oil service cu testerul lor. Cat te costa la BV ulei + filtru ulei + filtru combustibil?
  6. Salut, Asa cum am scris mai sus, daca nu resetezi schimbul de ulei, e posibil ca masina sa nu opereze corespunzator regenerarile. E posibil ca asta sa fie o cauza a contaminarii uleiului.
  7. Merci de sfaturi. Spre marea mea fericire, am regasit in istoric, la 108.000 km(acum masina mea are 128.000): - Schimb lant distributie - Schimbat saibe - Ceva garnitura de silicon(sigur de la baie de ulei, ca am facut eu la vechea Mazda) Urmeaza sa primesc lista cu absolut toate interventiile. Masina s-a reparat doar la RMB Cluj ,si reviziile tot acolo. Ca idee, doar uleiul m-a costat 325 de lei(Mazda original), si as pune alt tip, doar daca stiu sigur ca nu-i stric bunul mers.
  8. Pfu, cand credeam ca i-am prins spiel-ul... No acum, colegule Mituc, te rog invata- ma si pe mine cum si ce urmaresc anume. Si ce rol are X-ul pe joja, daca la X e deja bai mare... Cum imi dau eu seama cand trebuie sa imi fac griji? Eu am 2-3 mm peste maxim pe joja, si, punand tester-ul pe ea(service multimarca), nu am identificat regenerari esuate. Mai mult, DPF-ul foarte curat, ultima regenerare in urma cu vreo 100 km. Ce-i drept, e vremea sa schimb uleiul(face anul), dar incep sa-mi fac griji. Cum imi dau seama daca e contaminat cu motorina, si cat de contaminat e? Merci
  9. Salut, Din informatiile primite de la reprezentanta, uleiul recomandat de ei este capabil sa " inghita " contaminarea cu motorina, pana cand se ajunge la nivelul X pe joja(sigur, asa inseamna ca nu ai consum de ulei exagerat, pentru ca asta ar schimba proportiile ulei/motorina), fara a afecta ingrijorator calitatea ungerii. De asta e asa importanta calitatea uleiului folosit(chiar si alternative de la Motul sau altii) si monitorizarea periodica. Totodata e important ca regenerarile sa aiba loc(pentru asta, inteleg ca e musai sa resetezi contorul, la revizie, altfel Ecu va considera ca uleiul nu permite posibile contaminari suplimentare, si nu va permite regenerarea).
  10. E faina aia cu MES, si intr-adevar mi s-a spus ca as beneficia de ea. Masina mea are aproape 7 ani. Totusi, dublu pe revizie + plimbari ma fac sa iau in calcul si varianta service local. Asa ca, stie careva ce fel de operatii se fac? Mentionez ca am 2.2 diesel, 163 c.p.
  11. Salut tuturor. Ma confrunt si eu cu decizia de a face sau nu revizia la reprezentanta. Intrebandu-i astazi pe cei de la RMB Cluj ce alte operatiuni se executa la revizie, au pomenit doar reset interval service ulei(pentru dilutie). Spuneau ca altfel, Ecu nu permite regenerare DPF, pentru a nu dilua uleiul( Ecu nu stie ca ai pus ulei nou). In Sibiu nu exista reprezentanta Mazda, iar pretul unei revizii in Cluj(sau Brasov ajunge la 1300 lei + drumul), versus vreo 800 lei, cu uleiul cumparat de la reprezentanta, pentru a fi sigur de provenienta. Ca atare, rog colegii mai experimentati sa detalieze aici ce alte procese e musai sa fie facute la revizie(cu tester autorizat) in asa fel incat sa ma interesez daca le pot face si intr-un service mai dotat din Sibiu. Multumesc anticipat, Alex
  12. Pai, la reprezentanta, vad ca e 1.300 de lei revizia. Tinand cont ca nu avem in oras, si ca aceleasi piese adunate + manopera costa cam 700 lei intr-un service multimarca, eu m-am gandit asa: Varianta 1: Merg la prima revizie in reprezentanta, si ma documentez temeinic, cu ocazia vizitei. Apoi aleg un service multimarca, preferabil cu oameni pasionati, continuand reviziile acolo. Cei din Sibiu: recomandari, ceva? Varianta 2: Am rugat vechiul proprietar sa ma ajute cu intregul istoric de reparatii, pana la ultima piulita, ca sa stiu ce am eu de facut dupa. La fel, aleg un service bun multimarca din recomandarile voastre de mai sus si continui acolo.
  13. Neata! A gasit cineva pana la urma service la Sibiu? Mi-am luat de curand o noua Mazda :), de data asta, 6 GH(2012), intretimuta pana acum exclusiv la RMB Inter Auto Cluj. Cum vreau sa o pastrez in aceleasi bune conditii, mi-ar placea sa stiu ca s-a mai miscat ceva si in Sibiu, la capitolul service Mazda. Any news? Voi unde va reparati Mazdele?
  14. Salut. Revin cu situatia dupa 8.000 km de la schimb: - Am schimbat modul de exploatare, din motive organizatorice. Acum merg 70% oras + 30% autostrada - A trebuit sa completez aprox 800 ml ulei in acest interval(8.000 km), deci tot consuma ceva - Am observat ca imi consuma si antigel(cam 1L/luna). Am vazut mai sus in comentarii o aluzie la consumul de antigel, ca atare il memtionez.(mi se pare ca si miroase putin a antigel dupa vreo 15 minute de mers, deci posibil sa fie scurgeri. Aici verific si revin cand prin putin timp liber) - Nu scoate nici un fel de fum sau miros ciudat dimimeata la pornire(e si foarte frig afara dimineata) - Sunetul motorului e inca foarte placut si "rotund" Se apropie schimbul de ulei si ma gandesc sa pun totusi si altceva, in imcercarea de a gasi unul pe care nu-l mananca. Acum am in motor "Liqui Molly Synthoil High Tech 5w40". O sa fac si un test de compresie, pentru ca deja pare suspect. Masina estimez ca are aprox 300.000 km(pe bord am 234.000 insa cu niste informatii pus cap la cap deduc o.diferenta de aprox 70.000 km in plus) Daca stiti vreun service bun in Sibiu(deja am schimbat vreo 3, pt ca toti dau din umeri la Mazda), va rog sa imi puneti si mie despre unii care stiu si Mazda.
  15. Pai eu am varianta fara dpf din fabrica, deci n-are cum. Sigur un user experimentat va sti sa iti spuna exact daca e posibil si care-i mecanismul. Eu stiu doar ca numai in timpul regenerarii esuate poate interveni fenomenul, dar posibil sa nu stiu bine. Daca nu mai face regenerari, nu ar mai avea cum.. Totusi, se spune ca mai pot aparea contaminari ale uleiului si de la injectoare sau pompa de inalte.(Din nou, e pe cititelea, si nu din experienta).