AhuraMazda

Membri
  • Content count

    266
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Excellent

About AhuraMazda

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Galati
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

633 profile views
  1. Dar reviziiile le faci in Braila? Eu nu le-am facut niciodata acolo tocmai din cauza comportamentelor de acest fel si din cele auzite despre cei din service. O singura data m-am dus la ei la service, cand m-a lasat bateria originala si acolo au inceput s-o dea in sf-uri ca car ca mar numai si numai sa nu-mi schimbe bateria pe garantie. I-am bagat undeva si mi-am luat eu baterie si apoi cand am fost pentru revizia a treia, cei de la BDT mi-au "imperecheat" bateria noua cu calculatorul.
  2. Nu lua original de la reprezentanta! Eu am asa ceva si sunt foarte nemultumit. Nu inalta masina suficient de sus ca sa iasa lejer roata. Din cauza asta mi-am pus o placa groasa de placaj in portbagaj ca s-o pun sub cric si sa mai castig inaltime. Chiar ma uitam zilele trecute pe internet dupa cric hidraulic.
  3. Ooops! Pe asta n-o stiam! Eu am carlig detasabil si am circulat prin multe tari EU in astia 2,5 ani de cand am masina si nu am fost intrebat: "de ce nu tractez ceva daca tot am carligul montat"! Nu ma intelege gresit! Nu spun ca nu te cred (la cata legislatie proasta exista in EU, nu m-ar mira), dar chiar nu s-a legat nimeni de mine in legatura cu carligul!
  4. Da, am gasit! Pentru benzina, bateria este GS YUASA Q-85 65Ah. Chestia naspa este ca pentru dimensiunile pe care le are locasul pentru baterie, greu se gasesc baterii start-stop cu amperaj de pornire mare.
  5. @MarianG Cu ce marca de baterie ai inlocuit-o pe cea originala? Eu am inlocuit-o cu Exide Start-Stop AGM si sunt tare dezamagit. Dupa ce am schimbat-o pe cea originala, timp de cateva luni (~4) am mers cu ea asa fara "reinitializare". Dupa aceea, cand am fost in service pentru revizia obisnuita, s-au ocupat si de "reinitializare" dar tot slaba este. Daca doua zile o las nepornita, imi scade voltajul la 11,5V sau chiar mai jos si abia-abia porneste. Naspa! Aia originala e cea mai buna! Eu deja pun bani deoparte ca sa iau una originala si sa scap de mizeria asta de Exide! Deci, daca vreti sa inlocuiti bateria, puneti tot originala! La cea originala chestia sacaitoare este ca are nevoie de intretinere/verificare ca la alea de pe Dacia veche.
  6. Yesss!!!
  7. Cand am comandat masina, am comandat si multe accesorii iar pe factura pentru accesoriile comandate, la final in dreptul manoperei scrie "0". Banuiesc ca manopera e gratis pentru ca am comandat acele multe accesorii la ei.
  8. Eu am pus. La Arian Vest. 2955 a costat, cu totul.
  9. Or fi, dar nu la roata de rezerva provizorie.
  10. Roata de rezerva are dimensiunile ei proprii și nu contează dacă mașina este 4x2 sau 4x4; sau dacă mașina are roți de 17" sau de 19". Tot ce contează este să o cumperi pe cea cu dimensiunile și caracteristicile pe care ți le-am spus mai sus. Ea, roata de rezervă, fiind cu dimensiuni reduse, este pentru folosință temporară.
  11. Daca vrei roata originala, sa stii ca este scumpa. Daca nu cumperi roata originala, cauta dupa dimensiunile de mai jos: "Roata de rezervă provizorie*: Dimensiunea pneului PCD Presiune de umflare 185/80R17 99M 5x114.3 320 kPa (3,2 bari, 46 psi)".
  12. Corect. E normal ca fiecare set sa aiba cheia lui. Pai daca ar fi la fel, si-ar cumpara si hotii acelasi fel de set de antifurturi ca ale tale si ti-ar lua rotile lejer-lejer. Astea pe care le-am luat eu au si un anumit cod imprimat pe un cartonas iar daca pierd capul de antifurt contactez firma producatoare si-mi da alt cap. Vezi ca mai sunt producatori de anti-furturi meseriase pentru Mazda. Vezi la mcgard.de
  13. Sunt de 21. Plus ca daca inlocuiesti toate piulitele la fiecare roata o sa te coste mult si mai mult decat atat o sa umbli cu 5 capuri de antifurturi dupa tine. Foarte scump si nepractic!
  14. Din astea mi-am luat eu: