Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

zaibar

Membri
  • Content count

    243
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

zaibar last won the day on July 25

zaibar had the most liked content!

Community Reputation

52 Excellent

About zaibar

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

558 profile views
  1. Bravo ! Like ! RPM, RPM, a 2-a 6000+ :)) Nu stiu ce masina ai avut inainte ca nu se vede pe telefon, dar vroiam sa mentionez inca o data ca X-ul are cuplu' maxim la 3000 RPM vs. 4000 G-ul nou vs. 4000 G-ul vechi. Conti TS860 :))
  2. Foarte fain topicul asta, "sfaturi achizitie" ... Zic eu, ca ar trebui sa se transforme in "sfaturi sămsăreala". Sau "cum sa-l faci pe fraier ca sa nu te faca el pe tine". Daca intra vreunu' pe forum sa-si faca vreo parere de masina asta, si nimereste direct aici, iese direct samsar. Maine ma duc sa-l bat pe patron, unde sunt eu angajat, in alt domeniu, pentru ca mi-ati deschis ochii cu marja asta. A mai zis cineva inainte o vorba mare, ca nu cumperi reduceri, cumperi o masina.
  3. Cred ca poti sa schimbi si singur. Uita-te in manual la paginile 3-18, 3-19, "Auto lock/unlock function setting change using door-lock switch".
  4. Vezi poate e de la etrierii fata. E problema cunoscuta si se rezolva pe garantie.
  5. Superb ! Succes, si sa te bucuri de ea Uite si o varianta mai "fericita"
  6. Salutare ! Implini si masina mea aproape 55k km, intensi as zice eu, undeva peste medie probabil ca si condus oarecum sportiv. Sunt foarte multumit in continuare de masina, mai ales de sasiu + suspensie .. Eram decis sa fac un buy-back pt. un G165, doar pentru cutia mai scurta. Dealer-ul m-a convins sa astept noul model, si asa am facut (de fapt nu trebuia mult sa insiste ca vazusem acel prototip). Cand am vazut noul model (in poze), mi-a trecut. Cand am vazut ca nu mai avea multi-link mi-a trecut de tot. Mai tarziu am aflat ca G165 nu mai exista, dar nu mai conta pentru mine. Am cautat prin tara peste tot vreun G165 ramas ratacit prin vreun showroom, dar fara succes, asa ca ramasei la G120, si cred eu ca bine facui. Vroiam G165 doar ca un moft copilaresc, pentru ca dupa ce am condus G120 un an de zile, am realizat ca vechea mea Alfa era mai sprintena in trepteple 1 - 2 si cred ca si in 3. 1.6 aspirat vs. 2.0 aspirat, twin-spark vs. skyactiv, 2001 vs. 2017, transmisie vs. transmisie, euro 0 vs. euro x-shit. Sunt aproape 20 ani de evolutie tehnologica si totusi nu-mi vine sa cred. Directie hidraulica vs. electrica, pfff, costuri vs. costuri, sau nu ? Acu vreo 2-3 saptamani a fost prima oara cand am mers cu 5 persoane + bagaje multe pe Valea Prahovei, iar in urcare intr-o depasire mi s-a pus pata pe G120, asa ca l-am resoftat si m-am linistit. E bine acum.
  7. Neeeahhh. Dupa ce citi pe la tine pe topic, imi adusei aminte ca am si eu un aparat foto care nu l-am mai folosit de vreo 2 ani Un filtru e de ajuns. Ai sa fi uimit ce poza ar fi iesit cu aparatu' tau prin niste ochelari de soare polarizati. Eu asa faceam cu vechiul meu aparat. Acum am ramas la camera de pe telefon, e incredibil ce poze poate sa faca, si unde a ajuns tehnologia ...
  8. Sar'na inca odata pentru resoftare si la cat mai multe Mazde resoftate Masina merge excelent, e o placere sa urci in ture acum. Ca fapt divers, motorul a vazut foarte rar benzina de 95 (OMV 100 de obicei) si in general mers destul de turat. Nush' daca, conteaza ... Drumuri faine sa aveti !
  9. Incearca un update cu Mazda toolbox.
  10. Si eu am avut zgomot din cauza etrierilor, dar se auzea mult mai incet si doar la unele denivelari. La mine dupa ce am schimbat placutele la BDT + curatat + gresat etrieri nu l-am mai auzit. E o "problema" cunoscuta. Din cate tin minte cei de la BDT au zis ca acum exista "o solutie" pt. treaba asta (alta decat curatat + gresat). Trebuia parca sa fac alta programare, dar n-am mai facut pt. ca nu se mai aude ...
  11. Dap, pot, dar nu ma asteptam la ditamai rugina, ca daca stiam, o faceam. Acu' ca ajunsei la bloc, pff .. mi-e cam greu. Oricum tre curatat cu ceva solutie pe baza de acid fosforic, si dupa tre pus vaselina. Vaselina asta de cupru nu o stiam .. Eu stiam de molykote ca e foarte buna pt. metal expus la magarii.
  12. Trecu inca o iarna, masina inca merge bine, suspensia se tine inca bine desi cate gropi a luat ... Mai ales in Bucuresti unde de multe ori am zis ca acolo raman cu masina .. Mama ma-sii de capitala europeana, dar oricum e bine ca are borduri solide :)) In 45k de km in care suspensia a "muncit" din greu, ma mir ca nu a picat nimic. Pe drumul de la Voineasa pana la partia de la Vidra care e praf, masina s-a comportat exemplar la viteze destul de mari, si am ramas surprins ca am ajuns din spate un CX-5 care trebuia sa fie in elementul lui acolo. Prin Moldova am reusit "performanta" de a ma desprinde cu rotile de pe asfalt, bineinteles din greseala. Am zburat efectiv cu masina pe un drum cu urcari si coborari sinuoase, n-am estimat cum trebuie viteza. Adevaratul Skyactiv :))) Sunt foarte multumit de masina pana acum, singurul regret pe care il am e ca nu am ales G165, si nu pt. caii putere in plus, ci doar pt. cutia de viteze .. Treapta 2-a nu ma impac deloc cu ea. Conti TS 860 rules ! Am dat o gramada de bani pe ele, dar sunt foarte multumit. Zapada, uscat, ploaie, frane, excelente pana acum. Cel mai mult mi-a placut la Conti cum s-au comportat pe A1 sambata unde am prins ploaie la greu si a trebuit sa depasesc pe cineva pe dreapta pt. ca efectiv ma saturasem sa stau sa astept. Pe dreapta, surpriza, balti la greu din cauza denivelarilor, si la 140kmh gumele + mazda = epic win. Fara acvaplanare la niste gume de iarna chiar nu ma asteptam. La vechea masina aveam Nankang NS-2, care parerea mea e ca sunt super subestimate .. Pentru mine au fost formidamile. Am mers pe Conti, doar ca sa incerc si eu o firma premium sa vad cum e ... Michelin Energy Saver cu care a venit masina, mi se par naspa, si culmea ca sunt cotate mai bine ca Nankang. Si partea cea mai nasoala pana acum la masina asta, e cu piulita/surubul de la roata. Daca tin minte bine, la Dacia 1310 parca era un capacel peste, si piulita era plina de vaselina ..
  13. Deci merge sa dai flash-uri
  14. https://www.roadandtrack.com/car-culture/classic-cars/a26410590/1982-mazda-rx-7-254i-le-mans-car-discovered/