Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Valeriu16

Membri
  • Content count

    236
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Valeriu16 last won the day on February 23 2019

Valeriu16 had the most liked content!

Community Reputation

71 Excellent

About Valeriu16

  • Rank
    *
  • Birthday 03/16/67

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Contact Methods

  • Gmail
    valeriuchirita16@gmail.com

Recent Profile Visitors

527 profile views
  1. Nu cred ca vei strica ceva, nu este VAG... Motoarele Mazda suporta multe si nu se plang...
  2. Da. Si a mea este tot din 2017 si ITP-ul era programat pentru 29 decembrie 2019, adica la 2 ani de la inmatriculare. Spun "era" pentru ca l-am efectuat la sfarsitul lunii august odata cu cea de-a doua revizie. Ca sa scap de-o grija... Si da, noi, conform legii mentionate de SorinG, trebuie sa facem ITP-ul din 2 in 2 ani pana cand masinile vor implini 12 ani. Dup-aia, la un an...
  3. Daca spui ca e zgariata rau, obisnuieste-te cu gandul... Nu-ti faci decat nervi si cheltui bani zadarnic. Si pe-a mea a zgariat-o un destept pe capota, chiar in fata... Am incercat si eu, i-am pus si pe altii, nu a iesit nici cu polish, nici cu pasta corectoare...
  4. Revin cu problema mea... care s-a dovedit a nu fi o problema. Exact cum am banuit, desi recunosc ca o cam bagasem pe maneca (mai ales cand am citit cele scrise de @Helloween in legatura cu arcurile), zgomotul este provocat de pietricelele aruncate de roata din stanga spate intr-un fel de scut din material plastic. Cred ca scutul acesta are rolul de a proteja/masca conductele circuitului de franare... Am introdus mana pe langa roata din stanga spate si contra aripa din dreptul portierei (stanga spate, evident) si am batut usor in acel scut. Au cazut la pietricele de ziceai ca vreau sa pregatesc o galetusa cu beton... Nu au iesit toate, da' macar m-am linistit in ceea ce priveste sursa zgomotului, faptul ca nu este o problema tehnica. Multumesc tuturor pentru opinii!
  5. Nu vad de ce nu s-ar putea instala. Ce are atat de diferit incat iti provoaca astfel de intrebari?
  6. Cam asta este pretul la toate reprezentantele Mazda, +/- un pic acolo...
  7. Mda, zgomotul asta se cam plimba, ca sa spun asa. Initial s-a auzit din stanga spate. Dup-aia, pe la mijlocul masinii, tot pe stanga. Si iar stanga spate... Si iar spre mijloc stanga. Prin urmare, exclud etrierii din fata. Daca ar fi scutul termic de pe langa teava de esapament, ma gandesc ca s-ar simti ceva vibratii/zdranganeli cat de mici atunci cand turez motorul. Si nu se simt. Daca ar fi arcurile, presupun ca s-ar simti in vreun fel. Adica, poate ca ar fi afectata tinuta de drum in special la viraje sau ar face destul de urat la denivelari... Si nu-mi pare nimic schimbat. Daca se manifesta in continuare, saptamana viitoare apelez la un service. Chiar pietre de-ar fi (varianta soft), nu cad singure de-acolo...
  8. Am uitat sa precizez: masinuta are 2 ani fara o luna si 11500 km rulati. Prin urmare, tind sa cred ca este vorba de ceva pietricele... Sa se desprinda vreo componenta, in conditiile in care nu am lovit/agatat ceva, imi pare mult prea devreme. Iar zgomotul nu se aude decat atunci cand "hopul" este pronuntat... Or fi ceva scuturi pe dedesubt astfel incat pietricelele ajunse acolo sa topaie la denivelari?
  9. Zilele trecute am avut ceva treburi prin comuna Berceni, judet Ilfov. Am circulat destul de mult pe strazi neastfaltate, acoperite cu pietris, fara sleauri si fara sa fortez in vreun fel masina. De-atunci, la hopuri (dar nu mereu), tot se aud zgomote provenite de undeva de sub masina, pe partea stanga. Zgomotele sunt metalice, ca sa spun asa, ca si cum se lovesc niste... tinichele. In parcare m-am uitat pe sub masina atat cat am putut, fara sa constat ceva piese desprinse. Sa fie oare ceva pietricele aruncate de roti si ramase acolo? A mai patit careva ceva similar?
  10. Pai, daca nu ai card, nu ai navigatie. Dar, ai radio, ai telefon...
  11. Asa functioneaza si varianta anterioara, 1500 rpm dupa pornire si ajunge la 750 rpm dupa 10-15 sec. Asta, vara. Pe timp de iarna, scade mai lent, de la 1500 la 750 rpm in vreo 10 minute. Vara o las in relanti 30 sec. inainte de a pleca de pe loc. Iarna, aproximativ doua minute...
  12. Nici la varianta anterioara nu este inscris VIN-ul sub parbriz. Locasul acela este negru... Si e mai bine, zic.
  13. Vreo 1.200 lei +/- Nu este ceva de speriat, da' chestia cu portofelu' m-a amuzat un pic.
  14. Da, Mazda s-a gandit foarte bine! Numai ca portofelu' cu pricina are rolul de a-ti aminti sa pui un ban deoparte... Pentru revizii... :))))))))
  15. . Da, cred ca ai dreptate!