OPRESCU

Membri
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About OPRESCU

  • Rank
    Junior
  • Birthday 02/12/68

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

835 profile views
  1. Te salut Cu ocazia efectuarii celei de a doua revizii, am discutat acest aspect cu domnul Bogdan de la BDT Splai, eu fiind in aceeasi situatie, achizitionand masina in 2017 iar pe talon imi este inscrisa valabilitatea ITP-ului pana in 2019. Raspunsul acestuia a fost : inspectia se realizeaza la termenul mentionat in talon la momentul inscrierii de catre institutia abilitata. In aceasta situatie consider ca este imposibil sa argumentez unui agent de politie, motivul pentru care as vrea sa fac primul ITP la 3 ani. Sa auzim numai de bine .
  2. Salut Diziz . Am parcurs aproape 11000 km cu a mea G 120 MT , dar din pacate nu pot spune ca am gasit o rezolvare in a elimina total acele "sughituri" ce apar la trecerea din treapta 1 in 2. Sunt destul de multe combinari de variabile , incat risc ca toata atentia sa o indrept catre aceasta trecere si unde mai este placerea de a conduce . Estimativ , din zece schimbari din treapta 1 in 2 , trei sunt esuate . Poate ca singura solutie viabila este cea mentionata de Mituc : schimbarea rapida astfel incat preluarea sarcinii de catre treapta 2 sa fie facuta pe la 1000 rpm , corelata cu acceleratia astfel incat motorul sa nu intre in putere inversa . Dar pentru aceasta varianta , conteaza foarte mult si conditiile de trafic . Incerc pe cat posibil sa ignor aceasta problema si sa ma bucur de masina .
  3. Si eu am tot Challenge , dar hatchback . Am precizat versiunea , pentru a ma referii la centrarea imaginii camerei : voi la sedan aveti locul de instalare a camerei pe mijlocul capotei de la portbagaj ( deci imaginea ar trebui sa fie centrata ) , insa la hatchback avem de ales din cele doua lampi de iluminat numar inmatriculare , pentru instalare , ceea ce duce la descentrarea imaginii fata de realitate . Referitor la linia discontinua neagra reprezentata in imagine , consider ca este furnizata de camera . Eu am achizitionat camera de Ventura Technology si am prezenta acea linie . Vad ca tu , Sandu , ai cumparat-o de la Aliexpress . Probabil ca sunt diferente de grafica .
  4. Salut AlexIvasuc . Ai reusit sa ajungi la service pentru a diagnostica acel suierat ce intervine la actionarea ambreiajului ?
  5. Iti multumesc !
  6. Nu este cazul Jericho . Mai degraba cred ca nu stiu eu foarte bine cum functioneaza ( algoritmul de calcul ) sistemul de evidentiere al consumului mediu . Acesta este si motivul pentru care am intrebat . Intradevar acum doua zile i-am dat o resetare . Sa inteleg de la tine ca frecventa de update scade pe masura ce numarul de kilometri parcursi de la momentul resetarii , creste ? Concret , inainte de resetare consumul mediu primea update de la soft , cam pe la 100 Km parcursi . Dupa reset , update-ul se realizeaza aproximativ la fiecare 2 km parcursi .
  7. Va salut . Voua la ce interval vi se "updateaza" valoarea consumului mediu de combustibil ?
  8. Multumesc Paunas pentru sustinere ! Esti multumit de functionarea ei ?
  9. Va multumesc amandurora pentru informatii . Voi purcede la o comanda . O zi linistita va doresc !
  10. Salut Mihail1982. Pentru ca vreau sa-mi cumpar si eu o camera de marsarier de la acelasi furnizor , te rog sa-mi spui daca ai avut ceva probleme la livrare . Ma refer la posta noastra vamala , care am inteles ca la colete cu valoare mai mare de 100 USD , ar intra in proceduri mai "delicate". Multumesc !
  11. Este bine ca ai un punct de reper , avand in vedere ca ai deja M3 G120 si presupun ca si partenera ta de viata a condus-o creindu-si deja criterii pro si contra . In ce priveste design-ul interior-exterior ( M3 vs CX3 ) totul este "de gustibus" . Referitor la putere , depinde foarte mult de stilul de condus si ce asteptari ai de la masina atunci cand te urci in ea . Este drept ca G120 in unele situatii poate fi perceputa ca si "lenesa" , dar repet : de gustibus . Din punctul meu de vedere , pentru ca va merge mult in oras , iar consumul ai zis ca nu conteaza , cred ca mult mai important este ca transmisia sa fie automata . Spor la decizie !
  12. Arata foarte practic profilul. Ar trebui sa te scoata usor din situatii dificile iarna.
  13. Va multumesc DriverMazda3 si FlyR pentru raspunsuri . Deja am "o lista" consistenta cu abordari in diferite situatii. Suna poate penibil dar ma simt de la o vreme ca la scoala de soferi . Chiar ma gandeam intr-o zi sa stau intr-un poligon cateva ore , pentru a "intelege" mai bine solicitarile grupului propulsor , care vad ca multora de pe acest forum ( indiferent de experienta sau stil in sofat ) le creaza probleme . In rest numai de bine !
  14. Este singurul lucru la masina asta care ma face sa-mi para rau ca nu am optat pentru o alta echipare care sa includa cutie automata . Nu-mi place deloc simptomul in discutie , care tare imi este teama sa nu fie o hiba a masinii care sa genereze alte probleme in timp la transmisie . Incerc sa o inteleg si sa tratez in mod logic problema pentru a elimina efectul , insa sunt prea multe conditii date in trafic care creaza o relativitate in aplicarea unei metode . Faptul ca nimeresc 7 din 10 treceri in treapta a doua fara acel soc de intreruprere nu ma linisteste deloc . Cand aud acel zgomot metalic ce intervine in indecizia preluarii de sarcina ( putere inversa sau acceleratie ) si cand stiu ce se intampla in sistemul de transmisie , imi strica toata placerea de a conduce masina asta . As intelege daca as fi incepator insa am acumulat 22 ani de soferie zilnica ( nu de weekend ) si mi-au trecut prin mana vreo 5 masini de branduri diferite . Va rog daca si altii se confrunta cu problema asta mi-ar fi util orice sfat . Multumesc !
  15. Salut . Cum te mai descurci cu trecerea 1 spre 2 ? Mai ai acele simptome ? Si daca nu , te rog spune-mi cum ai reusit sa la elimini ?