Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

ovidiu68

Membri
  • Content count

    275
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ovidiu68 last won the day on March 31 2019

ovidiu68 had the most liked content!

Community Reputation

48 Excellent

About ovidiu68

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

692 profile views
  1. Una din variante este sa fie vorba despre renumitul zgomot care apare la pornire cind temperatura afara este scazuta - cam de la 1-2 grade in jos, mai ales cind e cu minus. Daca e vorba despre acest zgomot (dar trebuie edificat ca este vorba despre acesta) pina acum nimeni nu i-a dat de cap la reprezentante, colegul @mituc spune ca e posibil ca la BDT sa-i fi dat de cap - ceva legat de o conducta parca...- toate fac la fel.
  2. Nu stiu ce sa spun...o data la 200 km o scot afara din oras conform procedurii... E adevarat ca nu eu merg zilnic cu ea...dar incerc periodic sa o scot putin la drum. Ce-i drept ,de vreo luna de zile sotia merge cu ea in niste conditii atipice: dimineata doar 1.5km si dupa amiaza tot 1.5 km - adica de acasa pina la statia de autobuz si viceversa, dar treaba cu consumul urias a aparut doar de vreo 2 saptamini... Chiar dupa ce am scos-o la drum ultima oara(si a avut consum cam de 7.2-7.5 mergind cu 80-90 in a patra ca sa-si faxa regenerarea) iarasi in oras consumul a crescut la peste 12.5...
  3. La multi ani! Va rog sa ma ajutati cu un sfat/parere despre situatia urmatoara: a mea CX 5 2013 manuala 175 cp a inceput de vreo 2 saptamini sa consume foarte mult, computerul arata 13.1 l/100km, fara sa fi intervenit vreo schimbare in stilul de condus sau in rutele zilnice - in acelasi stil, tot in oras consuma 9.2-9.5l/100km(tot oe computerul de bord). Vreo idee de unde poate sa provina aceasta dramatica modificare de consum? Multumesc.
  4. Si la mine se intimpla la fel si nu stiu de la ce poate fi...La mine saibele sunt schimbate(si turbine si ax si pompa ulei si...) acum 7000km.
  5. oricum seriile chemate pt recall sunt pina in 01.2016
  6. Ai grija la chestia cu strinsul saibelor - sunt unele reprezentante care spun ca aceasta stringere poate sa duca la craparea saibelor si daca se intimpla asta nu se observa pentru ca saibele sunt acoperite de diverse...Ideal este sa le schimbi tinind cont ca a ta este 2013.
  7. Dragi colegi imi puteti recomanda va rog un service bun si de incredere in Cluj(nu reprezentanta)? Momentan am o scurgere de ulei la cutia manuala dar vreau si pe viitor sa am un service unde sa pot sa ma duc linistit daca voi avea probleme sau pentru mentenanta.
  8. Am testat la o bariera - nu am avut tupeu incit sa ajung intre botul sub ea... - si a functionat, deci e ok.
  9. Putin dezamagit la 142.000? Da, e normal sa fii...dar la 101.000 cu ax, ambele turbine, pompa ulei cu totul, capac chiuloasa, sorb, distributie...cum o fi...? Toate astea pentru o masina ca si a ta intretinuta la zi, la timp si cu efectuarea operatiunilor suplimentare fata de cele obligatorii, la Arian? Noroc de BDT si de Mazda Romania ca altfel trebuia sa îi dau foc...
  10. Nu am lovit nimic, slava Domnului dar am incercat sa-l activez cu cineva care sa treaca prin fata masinii asa cum am vazut pe you tube si nimic...
  11. De un an de cind am masina(CX 5 2013) SCBS nu s-a activat niciodata...Exista oare posibilitatea sa fie nevoie de vreo recalibrare? Daca da, se poate face doar la reprezentanta? Si daca este asa, stiti cumva daca aceasta recalibrare este acoperita de garantia extinsa al saselea an?
  12. O problema care vreau sa intreb daca a aparut si la altii: facind schimbul de ulei zilele trecute, am observat o pierdere de ulei din zona cutiei de transfer(este umezita de ulei).Nu pot sa stiu de cind curge...dar si scutul era umed pe exterior. Am pus sa verifice daca mai sus de cutia de transfer este vreo zona umeda dar acolo era uscat - ca sa elimin vreo posibila scurgere de la motor, oricum dupa miros mi-au spus ca nu este ulei de motor. De mentionat faptul ca masina la 93.000km a efectuat schimbul de ulei in cutie de viteze si in cutia de transfer la Arian, acum avind 107.000. Constatarea aceasta am facut-o intr-un service independent, nu la reprezentanta. Ati avut cumva situatii de genul acesta si daca da, care a fost cauza? Incerc sa aflu daca garantia acopera genul acesta de probleme...
  13. La mine toata distractia a fost vreo 25k - ax, turbine, pompa ulei, sorb,distributie , capac chiuloasa si alte maruntisuri - aproape tot motorul...
  14. Saibele este indicat sa le schimbi chiar daca va fi pe banii tai. Este de asemenea indicat sa cureti sorbul si galeria si cu ocazia asta verifica si pompa de ulei - dupa verificare cei de la BDT iti vor spune daca si ce trebuie schimbat. De asemenea axul este obligatoriu sa-l verifici si cu asta ar cam fi tot ce reprezinta punctele slabe ale acestui motor. E bine ca banii nu sunt o problema, astfel cu toate verificarile/ eventualele schimburi facute vei avea un motor excelent care iti va produce placere si pe viitor mult timp. Oricum daca te duci la BDT ei te vor sfatui ce anume trebuie facut si poti sa ai incredere 100% in ceea ce iti spun ei , eu am trecut cu bine pina la urma printr-o mare "drama" cu acest motor datorita lor - si eu imi cumparasem un CX 5 sh la fel, 2013, cu 97.500km, cu istoric la zi la Arian si motorul a cazut la 101.000km... Fara BDT nu as fi scos-o la capat