ovidiu68

Membri
  • Content count

    318
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ovidiu68 last won the day on March 31 2019

ovidiu68 had the most liked content!

Community Reputation

56 Excellent

About ovidiu68

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

1073 profile views
  1. Din pacate nu mai avea... Am inteles ca actualul proprietar si-a cumparat o cutie second hand si mai departe nu mai stiu ca deja mi-era cumva jena sa mai intreb - masina , totusi, provenind de la mine...
  2. Nu am mai postat de mult timp pentru ca am vindut-o vara trecuta dar citesc zilnic postarile voastre. Vreau sa impartasesc celor care au probleme sau stau cu inima strinsa ca vor avea, faptul ca citirea cu atentie a acestui forum este esentiala INAINTE de a face o achizitie(in mod special pentru motoarele 2.2 skyactiv 2012-2014) - daca as fi facut asta inainte de a-mi lua CX 5-ul in 2018 , poate ca alegeam altfel tinind cont de faptul ca era o viitoare masina care trebuia folosita preponderent in oras. Clar a fost bad choice alegerea unui diesel (sensibil) pentru mers 90% in oras - am postat mult despre saga masinii mele si am fost ajutat si mai mult de sfaturile voastre si de cei de la BDT. Din pacate saga masinii mele nu s-a incheiat odata cu refacerea motorului la BDT, actualul proprietar mi-a spus ca i-a cazut cutia de viteze(nu stiu constatarea unde a facut-o , cert este faptul ca a trebuit sa schimbe cutia, cutie despre care tin minte ca a avut schimbul de ulei facut la Arian cam pe la 80.000 sau 90.000km). Se pare ca a fost o masina ghinionista(?) in care s-au bagat aprox 7000-8000 euro din 03.2019 pina in 10.2020, pe parcursul a vreo 30.000km(de la 101.000km la aprox 130.000km) - bad luck. Eu am luat-o in 11.2018 cu 14.500 la 97.000km si am vindut-o cu 10.800 euro in 07.2020 cu 118.000km, cu motorul refacut si aprox 5500 investiti in ea(slava Domnului ca din acestia aprox 4200 au fost contributia Mazda Romania). On the bottom line, informarea pe acest forum ,inainte de achizitie si in functie de scopul pentru care este luata masina, este cruciala.
  3. A fost recall in 10.2019 pentru pompa de vacuum , masina ta nu s-a calificat intre seriile rechemate?
  4. XC 60 la aceeasi bani si km ca CX 5-ul si difera doar anul?
  5. Poate ai noroc si scapi cu o varianta "mai soft":)) Totusi, sunt colegi de forum care au patit bube mai grave decit ceea ce s-a constatat(initial)la tine si la mai putini km - si eu am patit-o, la 97.000km, rau tare: pompa ulei, ax cu came, turbina mare, chiulasa, sa mai spun...? Vorbim de o masina care pina la 97.000km a fost servisata la timp si numai la reprezentanta. Pune-i totusi, pentru siguranta ta, sa-ti verifice si axul cu came, despre care se stie ca a generat destule probleme grave(cu toate ca a ta fiind 2014 teoretic a scapat de problema de fabricatie a axului).
  6. Stiu prin ce treci, am fost si eu si altii pe acolo cu problema asta. Daca tot ai garantie, insista sa schimbe mai multe decit ai scris tu - pompa de ulei ar trebui schimbata, saibele obligatoriu, pune-i sa verifice si turbinele. Din pacate nu te afli cu masina la reprezentanta care trebuie...de fapt este una dintre cele mai slabe din tara - eu cind am avut problema de 22.000 ron am dus-o la BDT(cu toate ca pe atunci locuiam in Iasi). Ca si costuri garantia ar trebui sa acopere tot in afara de fluide. Bafta multa sa reusesti sa treci cu bine peste asta!
  7. Mi-e teama ca daca e iesita din garantie nu prea mai ai ce sa prelungesti...
  8. Salut Am fost la Casa Auto si acolo am facut actele si am platit tot acolo.
  9. Parerea mes este ca te frasui de pomana - de ce sa mai cauti(in ideea ca esti ok cu pretul) , daca deja ai gasit-o pe asta care are totul schimbat?
  10. Esti foarte norocos ca ai prins asa o masina, care a facut deja toate bubele specifice acestui motor. Tinind cont ca s-a schimbat tot ce poate cadea la acest motor si acest lucru a fost facut la BDT, masina este super ok. Din ce s-a postat pe acest forum legat de recurente la aceste probleme, se pare ca acestea nu exista - piesele schinbate nu mai au defectele pieselor initiale. Parerea mea este ca poti sa o cumperi cu inima linistita, fara grija - conditia ca sa te tina mult si bine este sa-i faci reviziile la max 10.000km(daca mergi preponderent urban , la max 8000km) si sa folosesti numai ulei original, luat din reprezentanta. Bafta!
  11. O sa-i spun noului proprietar al albastrelei mele sa se inscrie in Club Mazda Iasi ca sa onoreze sticker-ul care e pe masina inca si sa îngroase rindurile de Mazda la intilnirile din Iasi.
  12. Daca BDT ti-a facut inca de anul trecut recomandarea schimbarii si in plus ai observat ca nu merge mai mult de 160(simprom clar pentru ax came evacuare uzat), atunci e clar ca asta trebuie aa faci.