Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

ovidiu68

Membri
  • Content count

    266
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

ovidiu68 last won the day on March 31

ovidiu68 had the most liked content!

Community Reputation

45 Excellent

About ovidiu68

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    CX-5

Recent Profile Visitors

619 profile views
  1. Nu am lovit nimic, slava Domnului dar am incercat sa-l activez cu cineva care sa treaca prin fata masinii asa cum am vazut pe you tube si nimic...
  2. De un an de cind am masina(CX 5 2013) SCBS nu s-a activat niciodata...Exista oare posibilitatea sa fie nevoie de vreo recalibrare? Daca da, se poate face doar la reprezentanta? Si daca este asa, stiti cumva daca aceasta recalibrare este acoperita de garantia extinsa al saselea an?
  3. O problema care vreau sa intreb daca a aparut si la altii: facind schimbul de ulei zilele trecute, am observat o pierdere de ulei din zona cutiei de transfer(este umezita de ulei).Nu pot sa stiu de cind curge...dar si scutul era umed pe exterior. Am pus sa verifice daca mai sus de cutia de transfer este vreo zona umeda dar acolo era uscat - ca sa elimin vreo posibila scurgere de la motor, oricum dupa miros mi-au spus ca nu este ulei de motor. De mentionat faptul ca masina la 93.000km a efectuat schimbul de ulei in cutie de viteze si in cutia de transfer la Arian, acum avind 107.000. Constatarea aceasta am facut-o intr-un service independent, nu la reprezentanta. Ati avut cumva situatii de genul acesta si daca da, care a fost cauza? Incerc sa aflu daca garantia acopera genul acesta de probleme...
  4. La mine toata distractia a fost vreo 25k - ax, turbine, pompa ulei, sorb,distributie , capac chiuloasa si alte maruntisuri - aproape tot motorul...
  5. Saibele este indicat sa le schimbi chiar daca va fi pe banii tai. Este de asemenea indicat sa cureti sorbul si galeria si cu ocazia asta verifica si pompa de ulei - dupa verificare cei de la BDT iti vor spune daca si ce trebuie schimbat. De asemenea axul este obligatoriu sa-l verifici si cu asta ar cam fi tot ce reprezinta punctele slabe ale acestui motor. E bine ca banii nu sunt o problema, astfel cu toate verificarile/ eventualele schimburi facute vei avea un motor excelent care iti va produce placere si pe viitor mult timp. Oricum daca te duci la BDT ei te vor sfatui ce anume trebuie facut si poti sa ai incredere 100% in ceea ce iti spun ei , eu am trecut cu bine pina la urma printr-o mare "drama" cu acest motor datorita lor - si eu imi cumparasem un CX 5 sh la fel, 2013, cu 97.500km, cu istoric la zi la Arian si motorul a cazut la 101.000km... Fara BDT nu as fi scos-o la capat
  6. RVM

    Da.
  7. Pai nu aveai motorul facut de curind??
  8. Si eu am aceeasi senzatie ca, parca, CX 5 opreste mai greu - e incaltata cu Pirelli - decit alte masini pe care le-am avut gen Jetta 2013, Octavia 2009, Mondeo 2017. E posibil ca per total senzatie de "mai greu" sa fie din cauza faptului ca trebuie sa te impingi clar mai hotarit in frina decit la alte masini. Acum i-am pus discuri Zimmermann perforate dar , asa cum era de asteptat, asta nu imbunatateste senzatia ca frineaza mai greu... Ca sa nu mai spun de SCBS care la mine nu s-a activat inca niciodata cu toate ca am fost de vreo 3 ori in situatii clare de activare...
  9. Deja e cu totul altceva fata de ce ai scris anterior...
  10. Eu cred ca nu e vorba doar de lant pompa ulei si saibe - sigur sunt si alte piese in calculatia asta. Lantul singur costa undeva pe la 380 ron -m-am uitat pe factura mea din martie 2019 -dar sigur se schimba mult mai mult decit lantul.
  11. Supararea ta este de inteles datorita problemei pe care o ai, totusi hai sa incercam sa nu folosim apelative asa de dure...
  12. Normal in atitea ore ar fi trebuit sa ai o concluzie de la ei...asta daca intr-adevar s-au apucat de ea atunci cind te-au chemat. In cazul meu, la BDT, verdictul a venit in max 2 ore si era unul complex si grav, adica oamenii aia mi-au spus dupa 2 ore ca problemele sunt: axul came, capac chiuloasa, lant pompa ulei, turbine, etc - deci ceva foarte complex. Dar asta era la BDT unde sunt convins ca B-ul vine de la (the)best.
  13. Verifica întîi la o reprezentanta daca seria masinii se afla printre cele care rechemate - vezi comunicat Mazda Romania din 30.10.2018 . Recall-ul se refera la verificare/stringere saibe/ schimbare pompa vacum/resoftare dar nu este obligatoriu sa se faca toate astea. In functie de raspunsul pe care il primesti de la reprezentanta ori ti le schimba ei(best case) ori doar ti le string(si atunci ar fi indicat sa le schimbi pe banii tai).
  14. RVM

    Nu se aprinde.