Bazilide

Membri
  • Content count

    122
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bazilide last won the day on November 22 2019

Bazilide had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About Bazilide

  • Rank
    *

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    CX-3

Recent Profile Visitors

779 profile views
  1. La CX3-ul sotiei avem un singur rand de jante si schimbam anvelopele, insa nu are senzori de presiune pe janta si nici nu sunt RTF. Nu s-au deformat, nu s-au stricat anvelopele pana acum, dar le stochez corespunzator. Sunt si mai usor de transportat, eu le tin acasa, ca am spatiu. La masina mea am doua randuri de roti. Am senzori de presiune si RTF. E mai comod, fara sa fie mare diferenta de cost, pentru ca o echilibrare tot fac de fiecare data cand le schimb. Pe de alta parte, sunt mai greu de manipulat. Ideal ar fi un set de vara pe 18 si unul de iarna pe 16 sau 17, pastrate la un hotel de roti, ca sa fie bataia de cap minima.
  2. Masina face 4 ani in decembrie si Mazda m-a notificat ca urmeaza revizia anuala. Rulajul este pe la 60k, fara probleme pana acum, in afara bateriei care este sub nivelul optim. Cred ca mai are un singur an din garantia extinsa. Daca cineva a facut recent o revizie de 4 ani, poate posteaza ceva detalii.
  3. Nu ma gandeam sa ma duc la reprezentanta pentru baterie. Sunt furnizori care vin si iti schimba bateria acasa, testeaza sistemul, iţi dau garantie, iau bateria veche etc. Acum sa vad daca o schimb cum da primele semne de pornire mai greoaie sau prin Noiembrie sa fie pregatita pentru sezonul rece. La telefon, dealer-ul mi-a spus ca senzorul se aprinde cand bateria scade sub un anumit procent, dar nu mi-a dat valoarea. Din pacate, facem multe drumuri f scurte: 1-2 km, plus mutat masinile pe la poarta, curte...nici gand sa se incarce..
  4. Asa pare sa fie. Daca merge ceva mai mult si apuca se se incarce, nu se mai aprinde. Am sunat la dealer si mi-au spus sa ma duc sa faca un test bateriei, insa cred ca este inutil. Ce baterie ai pus?
  5. @vvede Da, decembrie 2017... masina merge preponderent urban si nu cred ca sotia dezactiveaza iStop-ul.
  6. Sambata am stat cca 1 ora in coloana din cauza unui accident. A mers muzica, am incarcat telefonul ...Cand sa plec s-a aprins martorul iStop cu un mesaj legat de managementul bateriei. Am ajuns la destinatie cu el aprins, insa la plecare spre casa nu a mai aparut. A aparut iarasi astazi dimineata, dupa un drum la cumparaturi de max 1 km. A cedat bateria? Ce sa altceva sa fie?
  7. Cam face figuri Android Auto instalat cu metoda prezentata aici se cam blocheaza, uneori nu porneste...cel mai probabil il voi dezinstala.
  8. Daca nu ai sursa de apa, periodic, ii poti ruga pe cei de la spalatorie sa-ti faca si o curatare a jantelor. Nu te speria nici daca ruginesc discurile de frana, dupa cateva zile in care nu folosesti masina.
  9. Suspensia la CX3 este parfum fata de alte masini. Nici la mine nu au fost probleme cu jantele sau cu anvelopele, iar Bucurestiul a cam devenit plin de gropi Oricum, masina arata mult mai fain cu jante pe 18.
  10. Cam care este autonomia la o exploatare urbana obisnuita. Adica sa nu stai cu ochii pe consum si consumatori, sa accelerezi dupa cum ai chef etc..
  11. Masina sotiei iese la vanzare. Vrem sa trecem la o electrica... CX3-ul are prima inmatriculare in decembrie 2017 si 50.000 km rulaj. Este modelul Revolution TOP 150 CP cutie automata, AWD. Are cam toate optiunile disponibile la vremea respectiva: Bose, head-up display, LED adaptiv, intrare fara cheie, interior piele bej+alcantare gri, jante 18 etc. Trimit fisa doritorilor. Are cam tot ce trebuie unei doamne: interior, cutie, sunet, franeaza singura in coloana... Cumparata in leasing de la Arian, masina este pe firma, TVA deductibil. Toate reviziile la Arian, ultima in decembrie 2020. Fara elemente vopsite. A avut schimbate in garantie: display-ul si flansele la amortizoarele fata, in urma constatarilor de la revizii. Garantie extinsa pana in 2022 (motor, cutie) Pret: 17.000 eur. Contact prin PM.
  12. Man, dar esti speriat rau de tot ca iti va pica ceva la masina...Ai luat o masina noua, enjoy the ride...ce draq sa se intample, mai ales ca mergi 10k pe an si zici ca Seat-ul a functionat impecabil. Jumatate de tara ia de bune masini cu 150.000 rulaj si tu ai dileme la 0km. Mi se pare ciudat si ca ai "reticente la asiatice" cu asa temeri legate de fiabilitate.
  13. Nu stim persoana, greu de tras o concluzie. Sotia mea spre exemplu a refuzat orice idee de CVT dupa ce a facut un drive test la Honda pentru ca "e de babe", insa la WV dupa ce urcat intr-un T ROC a renuntat la drive test pe motiv ca nu poate sa conduca o masina cu un interior asa urat. La CX3 pe bune daca a comentat ceva...doar ca AT-ul de pe masina mea (ZF8) schimba mult mai repede Nu a intrebat de fiabilitate, consum, impozit, rugina in haion si altele... Asa ca gluma...as zice ca omul cauta niste contraargumente in discutie cu partenera, el dorind sa ia Seat
  14. Corect, insa nu tragi o concluzie despre fiabilitate dupa 1 post pe un forum cu 10 participanti. Mai ales cand iei o masina noua. O situatie oarecum asemanatoare este pe forumul BMW...te iei cu mainile de cap daca citesti ce probleme sunt...Dar daca te gandesti ca 90% dintre masinile aduse in RO sunt SH si au cateva sute de mii de km...iti dai seama repede ca nu are nicio relevanta pentru fiabilitatea brandului sau pentru cumparatorul unui BMW nou. Oricum, alegerea nu e rea. Motorul ala de 1.5 cu DSG7 se misca frumos si este mult mai sprinten decat 2.0 150 CP cu AT de pe CX3.
  15. Descarci Google Maps pentru acces offline...