XTL

Membri
  • Content count

    567
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

XTL last won the day on January 2

XTL had the most liked content!

Community Reputation

88 Excellent

About XTL

  • Rank
    **

Profile Information

  • Locatie
    Mehedinti
  • Model
    CX-30
  1. Masina ta ar trebui sa fie fabricata deja. Ia legatura cu dealerul si cere-i vin-ul. A mea a fost comandata in 13 decembrie 2019 si fabricata in 26 febr 2020
  2. Intradevar nu scrie nimic..., dar la CX30 farurile directionale sunt standard, chiar si la cea mai ieftina echipare.
  3. Este o problema f cunoscuta, un nr mare de masini fiind afectate de problema. Fa cumva si filmeaza vibrarea, apoi du-te la reprezentanta si o vor schimba pe garantie.
  4. Atasez ceva care te poate lamurii ...Cum ai spus si tu, fascicolul farurilor se misca cu cateva grade spre stanga sau dreapta in functie de rotirea volanului. Practic in UE se vand doua modele de faruri construite ca in atasament FRONT COMBINATION LIGHT E.pdf Am cumparat un set roata/crick/manivela de pe eBay - costa cam 170 euroi
  5. Nu ! (nu am patit asta) La scaun pare un defect de fabricatie... Pedala de acceleratie trebuie apasata f fin - in caz contrar pot aparea MICI smucituri...
  6. Ba da, Toate piano blackurile din exterior (stilpii centrali, eleronul de pe hayon si partea superioara a stopurilor) sunt protejate de ceramic. Inainte, orice atingere sau tentativa de stergere se lasa cu zgarieturi fine, iar spalarea cu pete de calcar - acum , dupa aproape un an de la aplicarea ceramicului, arata ca noi fiind aparent imune la cele descrise mai sus. Mentionez ca inainte de aplicarea tratamentului ceramic au trebuit polishate... Am atasat 2 poze : inainte-se vad petele care nu ies la spalare , pe eleronul din pastic....si dupa...(pacat ca nu am facut poze de aproape, dar petele au disparut) Cel mai rau ma deranja partea de sus a stopurilor(care este piano black) care la cea mai delicata tentativa de stergere , ramanea cu mii de zgarieturi fine...Ceramicul a eliminat aceasta problema. De asemenea a fost aplicat si pe bandourile de plastic si bare...practic pe tot exteriorul.
  7. Numai in romanica , cu cat cumperi mai mult - e mai scump :-(
  8. Cred ca vorbim/comparam produse diferite. Probabil ai HUD-ul cu proiectie pe o bucata de plastic ? Eu ma refer la cel nou, holografic care proiecteaza imaginea cam la 1m in fata parbrizului, si a carei luminozitate , reglabila poate fi orbitoare. (cei drept nu am purtat ochelari polarizanti - in nici o masina) Sincer imi pare rau ca M6 le tau se comporta asa - si pe mine ma batea gandul sa-l cumpar, dar am ales hibridul si noile tehnologii de pe CX30...
  9. Ptr seriile X1 si X2 BMW ar trebui sa ceara cat Mazda sau Hyundai...dar asta este alta poveste. Intradevar M6 este o platforma mai veche dar ceea ce descri tu se potriveste unei cutii AT defecte...Nici macar Daewoo cu cele 3 trepte nu facea asa figuri Platforma noua M3-CX30 se pare ca a fost upgradata la standarde cel putin normale...Iar HUD-ul si farurile Matrix sunt la fel sau mai bune ca laserul BMW (nu ma refer la modelele BMW 2020-21 care nu stiu cum sunt)
  10. Totusi sunt comparabile. Difera puterea motorului si viteza maxima (cam cu 50KM/h) de unde si diferente inperceptibile la mers normal. La schimbare cutia cu 6 trepte de pe CX30 se comporta exemplar, fara socuri , schimbarea fiind chiar la fel cu cea de pe BMW. In fond amandoua sunt hidramate. Diferenta se simte la plecari cu acceleratii bruste de pe loc sau in mers tot la kickdown , dar poate ca diferenta uriasa de cuplu isi spune cuvantul. Culmea si X2 ul din review era tot hidramat cu 6 trepte...
  11. Perfect de acord...nu am luat nici piele nici Bose si nici AWD...si sunt f multumit. Doar X si AT (STYLE a venit obligatoriu la pachet cu X) Poate ai putea detaila putin...sunt mirat de ceea ce spui dar nu am condus niciodata M6... De acord, dar azi ma uitam la un review BMW X2, hibrid cu motor in 3 cilindri, care ofera mai putine optiuni , la doar 60K. :-) (vorbind doar despre masini noi)...Si apropos...cu rabla a costat cam 28K...
  12. Asa gandeam si eu dupa 20+ ani de condus manuale...pana m-am lovit de cutia ZF cu 8 trepte...Dar fiecare cum crede...Eu am dat sfatul fiind animat de cele mai bune intentii si de faptul ca Mazda ofera ceea ce nu ofera NIMENI : posibilitatea de a gusta cea mai placuta tehnologie, la bani putini...
  13. Mazda a rafinat transmisia automata, poate ptr ca cei mai multi cumparatori sunt in US. Eu am X cu AT si te asigur ca nu da in bot, nici pe automat si nici pe manual, cand schimbi vitezele cu ajutorul padelelor. Motorul este f elastic si functioneaza in plaja 1200-2400 ture , doar in extremis depasind 3000. Este o adevarata placere sa o conduci. In ziua de azi cam toate masinile mai de doamne ajuta au cutie automata...In plus Mazda ofera ptr bani putini o cutie "hidramata" cu padele pe volan care in practica se dovedeste la fel de placuta ca cele de pe BMW-uri. In ceea ce privesc franele - sunt f bune. Eu am un X5 si franeaza cam la fel. Daca o calci te baga cu nasul in parbriz..., dar dozarea tine si de obisnuinta si reflexul nu se poate forma la un test drive. Si da , incurajez pe toata lumea sa cumpere AT si faruri matrix...merita toti banii - sunt cireasa de pe tort !
  14. Nu te mai chinuii..., cumpara o pensula groasa si fina ptr machiaj si folosesti-o sa indepartezi praful cu ea. Eu asa fac si display-urile sunt ca in prima zi...
  15. Eu am folosit kitul de retus Mazda-origial. Se pune o picatura de vopsea, dupa 10 min una de lac si dupa 4 zile se poliseaza usor. Nici nu mai stiu unde a fost lovita...