easy_do

Membri
  • Content count

    314
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Excellent

About easy_do

  • Rank
    *
  • Birthday December 9

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

185 profile views
  1. Da, in Luxury Pack este reglaj lombar electric pentru scaunele fata. Eu sunt sensibil cu spatele dar am gasit o pozitie de inclinatie a spatarului une nu simt lipsa unui reglaj suplimentar. Scaunele sunt foarte bine profilate. Fate-meo are O3 iar cand s-a urcat in Mazda m-a intrebat daca sunt scaunele le-am luat optiune, atat de confortabie i s-au parut. @vizitator m mers cu modelul anterior de Mazda, cel cu facelift (nu ma pricep la categorisirile lor, am fost muscat de virusul japonez in vara trecuta, deci nu am experienta colegilor in a numi modelele anterioare) era motorul de 120 de cai cutie manuala. Trebuie sa-ti spun ca am ramas foarte impresionat de motor si de cutia de viteze. Am condus si modelul 1.5 benzina de 100 de cai tot manuala - daca stii sa o strunesti un pic te impresioneaza. Daca vii de pe dizal - putin mai multe ture in turometru si o sa inceapa sa-ti placa
  2. +1 la ce spune @BogdanC15 Fac des Pitesti Rm. Valcea (pentru cine stie drumul) este o placere de condus. Pe rampe sau in depasire inca nu stiu ce imi place mai mult kickdown in D, sau sa dau eu singur minus din padele sau sa o pun pe sport... Este o placere masina la condus si la felul in care raspunde. Evident, asta e parerea mea iar cineva care e obisnuit cu 1,4 sau 1,5 TSI de la VAG poate spune ca e asta e racheta si G150 e lesinat.
  3. Am observat asta cand am plecat odata de la spalatorie. Rampa era usor inclinata spre fata, sensul de iesire al masinii, iar pedala era piatra. Dupa ce am iesit, cu frana apasata, am AT, se tot auzeau niste relee pe acolo cum faceau diverse. Am eliberat frana pentru ca aveam nevoie iar cand am apasat din nou, totul ca inainte... E by design, cred eu.
  4. Sunt din plastic si la VAG, nu mai cautati End of OFF TOPIC
  5. @Titan1um nu l-am observat, ia sa ma duc sa-i ranjesc si eu fasolea m-ai facut curios
  6. Daca era atat de simplu, mai scoteau ei 122 si 150?! Inteleg ca partea se mild hibrid este suficient se complexa cat sa nu fie chiar atat de simplu.
  7. Cand am "recuperat" 1/4 din rezervor am facut, fara a opri motorul, un drum de aproximativ 350 de km. Ultimii 50 cam tras de ea. Am oprit seara in parcare, acul era aproape de jumatate. A doua zi era putin sub linia mai mare dintre plin si jumatate. Asta e cazul 1 care mi-a atras atentia. Mai fusesera situatii dar am zis ca poate nu am retinut eu pozitia, OCD and stuff. Masina a stat in parcare pe plan drept. Eh. Partea cu crescutul autonomiei si acul care urca vazand cu ochii, de la liniuta mica de sub jumatate pana la jumatate, s-a intamplat acum doua zile. Masina tot pe plan drept parcata. Ultimii 25km inainte de oprire i-am mers pe CC la 70-75kmh.
  8. Nu stiu daca este o problema sau "asa fac toate": Descriere: Plecare din Rm. Valcea cu autonomie 270 km si indicator combustibil fix pe jumatate. Dupa 10 km s-a stabililzat autonomia la 240km. Ajuns la Pitesti autonomie 170 km si indicator combustibil prima liniuta sub jumatate. Stat in benzinarie cu motorul pornit aproximativ 5 minute timp in care autonomia a crescut si s-a stabilizat la 230km. Iar indicatorul de combustibil a ajuns din nou la jumatate. Asa face si la voi?! Am mai observat de cateva ori ca dupa un drum lung si oprit si pornit indicatorul arata altceva - am zis ca a ramas "agatat". ultima data a fost diferenta cam de un sfert de rezervor... Deci?!
  9. Sincer, dinainte sa o iau am cautat sa le colantez transparent. Nu am gasit pe nicaieri fara demontare. Si nu am vrut asa ceva. Si atunci am zis ca, cel putin consola o las asa si daca se va face super nasol, o schimb... Numai ca nu cred ca se schimba asa usor... dar macar vreau sa opresc degradarea prin zgariere pentru ca am avut foarte mare grija de consola si tot e plina de zgarieruri. Am renuntat... sa mai am atata grija
  10. Ma intereseaza si pe mine folia de protectie. Se poate pune si peste suprafata zgariata, ma gandesc, nu?
  11. In afara de faptul ca tii telefonul in buzunar, care e avantajul la firless?! Ca daca il.bagi pe navigatie sau spotify un drum lung, gen 200-300km tot tre sa bagi la incarcat. Deci no deal... Asa cred eu.
  12. Domnilor, va multumesc pentru sfaturi. Din pacate merge la vopsit, dunga de sus este la tabla. Si este la tabla rau. M-am uitat dimineata cu lanterna telefonului, sticleste ceva acolo, ceea ce ma face sa cred ca este luat si stratul de zinc de pe tabla... Intr-adevar zgarietura de sus este extrem de subtire (habar nu am ce putea fi atat de subtire si adanc) si foarte adanca. Decat sa fac un rahat cu corectura si sa rugineasca, ca sigir o sa rugineasca, mai bine vopsita. Cat sa-i scada valoarea la vanzare ca am vopsit-o?! Io deja cred ca e karma naspa la rosu. Dar asa mult imi place rosie, love it. Combat karma cu mai mult LOVE
  13. Bun, am facut o tura de reprezentante - toti vor sa-mi vopseasca aripa - cumva ii inteleg. Nu dau 1400 de lei sau 1800 cat era la ASKO, parca. Asa ca am comndat la BDT kit de vopsea. . Folosind instructiunile din clipul postat de @AndreiCS (merci frumos) nu stiu ce pasta polish sa cumpar. Have no clue. Am gasit alcool izopropilic, ma duc maine sa-l iau. Kit-ul vine saptamana viitoare spunea BDT. Smmirghel de 5000 am gasit la Leroy Merlin. Ajutati-ma cu pasta corectoare, va rog.
  14. Semnalizarea jos in baza am observat-o numai la Hyunday, parca si la Kia - ma rog acelasi grup. As zice ca e degustibus, sa nu copieze toti, unii de la altii :))
  15. Ma jur pe rosu ca nu am avut curiozitate sa intru in meniul ala. Cred ca nu am avut vreme, mai bine zis. Frumos, arata altfel cand treci de la o aplicatie la alta. Mie imi place mai mult ca nu e ecran full in Google Maps. Imi place zona din dreapta pentru Spotify sau apel telefonic. Mi se pare mai cool impartirea asa. Urmeaza sa schimb telefonul in perioada urmatoare, isi cam da obstescul sfarsit. Sper sa se miste mai bine urmatorul pe AA.