Cryo

Membri
  • Content count

    636
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Cryo last won the day on December 29 2020

Cryo had the most liked content!

Community Reputation

163 Excellent

About Cryo

  • Rank
    **

Profile Information

  • Locatie
    Iasi
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

401 profile views
  1. yup, ceva de genul. Scump, stiu, dar na, pohta ce-am pohtit. Calitatea e decenta, atentia la detalii e si ea destul de buna (inclusiv chestii de gen designul jantelor, locasul pentru HUD, sau Skyactiv X-ul de pe spate - cu X-ul pe fond negru, ca la masina reala etc). Ar fi fost fain sa fie ceva gen Bburago, la scala un pic mai mare si cu elementele de caroserie care sa se poata deschide, dar na..ma multumesc si cu asta.
  2. m-am gandit s-o pun la accesorii, dar tinand cont ca nu era accesoriu, am bagat-o la discutii Asta e linkul, dar vad ca e out of stock acum https://www.aliexpress.com/item/4000867556515.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.45c24c4dDIBZ7c
  3. Dupa vreo 3 luni, a ajuns si postasu' din China. Imi place ca e chiar Skyactiv X, cu Style package :))
  4. cand fac plinul in mod normal cu autonomie sub 50km intra undeva la 44l de benzina in rezervor. Deci nu e vorba despre asta. Nici mama rezervei nu justifica ca intr-un moment sa iti arate acul un sfert de rezervor, iar dupa un timp, fara sa o fi miscat din loc, sa fie pe zero barat.
  5. nu vorbim de rezerva aici. Vorbim de un sfert de rezervor care a disparut din senin conform indicatiei senzorilor, si nu si-a revenit decat dupa ce am facut din nou plinul.
  6. Am experimentat astazi ceva destul de ciudat. La intoarcerea acasa in jur de pranz, mai aveam conform indicatiilor din bord aproximativ un sfert de rezervor, si o autonomie de undeva la 100km (chiar ziceam ca probabil va trebui sa alimentez azi-maine, de aia si retinusem). Dupa cateva ore (aproximativ 5-6), ma urc in masina sa plec, pornesc motorul, si imediat imi apare warningul de low fuel. Dar nu oricum, ci cu acul de la rezervor pe zero, si autonomie estimata in bord de 6km. Dupa un wtf moment, ma gandesc ca las, poate e din cauza ca masina a stat parcata in rampa (desi in aceeasi pozitie o parchez in fiecare zi). O scot pe drum drept, merg un pic, nimic, nu-si revine. Dau un restart (ca orice IT guy, stim ca asta rezolva mai tot), si nimic... tot pe zero acul, tot estimarea de "ai pus-o, ramai in pana prostului". Ma indrept grijuliu catre prima benzinarie decenta, autonomia estimata continua sa scada, ajunge la 3km cand opresc in benzinarie. Ii mai dau si acolo pe loc o sansa sa-si revina (restart), tot nimic. Fac plinul, intra vreo 39l si ceva maruntis (in rezervorul cu capacitatea oficiala de 51l). Deci, aparent, nu innebunisem, chiar mai era aproximativ vreun sfert de rezervor, dar senzorul din rezervor, dintr-un motiv sau altul, era ferm convins ca raman in pana prostului. Dupa ce-am facut plinul, totul pare normal. O sa tin un ochi mai atent, sa vad daca se mai intampla. Dar a fost destul de freaky experienta.
  7. Pentru cei cu skyactiv G 122 sau G150, puteti sa-mi spuneti va rog ce numar de model / omologare apare in certificatul de conformitate? La Sky X-ul meu este e13*2007/46*1972*5 , si stiu ca exista de la 1 pana la 5 sau poate si mai sus?
  8. @closchkutza, cred ca n-ai inteles ce vreau eu sa spun. Sunt convins ca dealerul nu are motiv sa nu duca la bun sfarsit un recall care se aplica (desi la Honda, la aceeasi Casa Auto, am fost ignorat cu succes timp de aproape un an pentru un recall care aparea activ la mine, pana cand m-am adresat catre Honda Romania), dar aici nu este cazul (nu am recall activ). Ca sa recapitulez, poate sunt mai clar tura asta: - nu exista recall pentru VIN-ul meu pentru aceasta problema, in momentul de fata - problema asa cum este descrisa ea in acel recall descrie destul de bine ceea ce simteam eu, si e o explicatie rezonabila pentru acest fenomen. In consecinta, exista macar o posibilitate ca acelasi gen de problema din acel recall sa fie si la originea fenomenului experimentat de mine, in special din moment ce el nu pare legat strict de motor, ci mai degraba de o greseala de logica in partea de software (exista un "twin recall" inclusiv pentru variantele de Mazda 3 non-hybrid) - Dupa cum am mai repetat de mai multe ori pe aici, pot trai ok cu "poticneala" respectiva, deoarece mi-am adaptat stilul de condus pentru a preveni aparitia ei (intelegand care sunt conditiile in care apare) - intrebarea mea e: din moment ce exista macar o sansa ca aceasta problema sa fie una reala si remediabila, asa cum s-a intamplat in cazul acestui recall, cam cum ar fi cel mai bine de procedat pentru ridicarea ei la fileu catre Mazda, in conditiile in care la Casa Auto cel mai probabil mi se va da cu flit? ("asa face toate", "noi nu vedem nimic in neregula" etc) @easy_do, "Skayactiv" aparea efectiv pe masina, sau printr-un document / pagina de net, poza de prezentare etc? Daca e a doua carianta, probabil e doar un typo. L.E. A, te referi la e-ul din fata? Daca da, asa cum zice RobertN mai jos, e varianta 2021, cel putin asa citisem pe undeva
  9. pai daca motorul trece din SPCCI in Lean mode in modul si momentul gresit, acest lucru se poate foarte bine simti ca o ezitare in accelerare / pierdere de putere. Nu cred ca ai acelasi cuplu la ~1700rpm (daca retin bine zona de turatie unde erau plangerile) in SPCCI si in Lean, posibil diferenta sa fie destul de sesizabila. Dar aici cel mai bine ne spun cei care au experimentat in mod practic problema respectiva.
  10. Am vazut si eu, dar aparent nu e chiar black & white. Tipul de pe 4th gen de la care "m-am luat" are Sky X, si zice ca i-a aparut acum notificare de recall legat de problema asta. E posibil ca recall-ul initial sa fi fost pentru G-uri si acum, recent, sa se extinda si la X-uri, dracu stie (asta ar explica de ce incep sa apara notificari pentru VIN-uri din afara acelui range si inca nu au aparut in toate tarile), sau e posibil sa incurce el borcanele (prima poza e dintr-un recall, iar codul recall-ului din a doua poza e legat de altceva) Ce vreau sa spun este ca descrierea problemei din acel recall e se pliaza foarte bine pe ce experimentam eu. Ma gandesc acum care ar fi cea mai buna metoda sa ridic posibila existenta a acestei probleme si pentru altceva decat gama inclusa in acel recall. Daca ma duc la Casa Auto sa le povestesc si sa le arat, sansele sunt spre zero, iar daca scriu catre vreo alta mazda (gen mazda.at, mazda.ro etc), o sa ma trimita cel mai probabil la, ati ghicit, dealerul meu, Casa Auto...
  11. Ca sa dezgrop niste morti: cautand ceva informatii despre un alt recall, am dat din greseala peste chestia de mai jos: https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=viewProduct&reference=A12/1721/19&lng=en https://car-recalls.eu/recall-mazda-skyactiv-x-engine/ Mi se pare doar mie, sau se cam pupa descrierea issue-ul cu ce povestea lumea legat de pierderi de putere in mers ?
  12. doh, cum de nu m-am gandit Parca am scris mai sus ca "la el a aparut notificare de recall, la mine nu". In plus, se pare ca notificarile astea de recall vin cumva pe countries, de exemplu din discutiile pe subiect am dedus ca au extins range-ul de VIN-uri initial, si ca notificarile la dealeri nu au aparut simultan in toate tarile.
  13. Well, aparent e posibil sa nu fi fost doar driving style-ul meu legat de poticneala / oprirea dupa i-stop. Vedeti fisierul atasat la sfarsitul postului. De aici insa devine interesant: - Din ce am vazut dintr-un screenshot care pare ceva oficial, masina mea e in afara VIN range-ului respectiv, insa tipul in al carui mesaj am vazut pomenita problema a spus ca si a lui e un Skyactiv-X care e in afara acelui range. Insa la el a aparut notificare de recall, la mine nu. - In PDF-ul atasat se zice ca: Adica nema Romanica. Dar avem de doua ori Finlanda, because why not Postul de pe grupul de 4th gen Mazda3 / CX-30 unde am vazut mentionata chestia: https://www.facebook.com/groups/4thgenmazda3/permalink/1003170846878584/ In screenshotul al doilea din acel post vad ca tipul e logat in ceva numit Mazda Enhanced Product Support System. Nu imi dau seama daca asta e ceva cu acces public, sau ceva dealer only? Postarea referitoare la subiect de pe M3Rev https://www.mazda3revolution.com/threads/recall-mazda-europe-uk-for-bp-mazda-3-dm-cx-30-with-2-0l-engine-m-hybrid-which-can-stall.237868/ Notification_A12_00823_20_en.pdf
  14. am simtit si eu ca uneori pedala de frana e mai tare decat in mod normal. Am zis ca mi se pare, naiba stie.... nu e tare tare, ca atunci cand n-ai presiune in sistemul de servo, dar mai tare decat de obicei. Cum nu afecta in niciun fel franarea, nu i-am dat mare atentie, mai ales ca isi revenea in scurt timp.
  15. in cazul in care n-ati bagat inca un ochi pe site-ul mazda, au reaparut accesoriile, inclusiv cateva in plus. Printre ele, key cover. Dar la 113 euro, s-avem pardon, o prefer de departe pe aia de 19$ de pe aliexpress https://www.mazda.ro/proprietari/accesorii/details/key-cover/C932V0450C/MAZDA3/2018-11-01/