vvede

Super Mod
  • Content count

    2882
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

vvede last won the day on May 31

vvede had the most liked content!

Community Reputation

476 Excellent

2 Followers

About vvede

  • Rank
    *****
  • Birthday 06/30/81

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    6

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4357 profile views
  1. Regulator sau tempomat/ACC? Regulatorul e ala de-ti alegi tu viteza si nu o depaseste decat daca apesi acceleratia la fund (peste un punct de rezistenta). Nu prea (cred) ca are legatura cu radarul de la ACC Astea ti le-au dat cei de la reprezentata bonus? In rest, sa va distrati reciproc
  2. N-are legatura. Ar fi indicat sa il schimbi mai repede de revizie. De ex daca iti ramane pe accesorii, iti consuma bateria inutil
  3. Salut, La climatizarea automata compresorul si ventilatorul merg in functie de temperatura exterioara si cea interioara. O verificare la BDT sau ST Service ar putea elucida posibilul mister.
  4. IPA concentratie 1:1 e safe. Nu sunt insa 100% sigur ca vei putea scoate rasina.
  5. Garantia de 2 ani e din bara in bara, teoretic si bateria intra.
  6. Cred ca suntem vecini
  7. Guys, vorbim de Mazda3 2018, da? In Vama nu stiu daca e indicat sa mergem in perioada asta. Back on track please. Thanks
  8. Janta/Jante/jantelor
  9. Enjoy it!
  10. Este normal.
  11. Salut Raul In CJ sunt ceva reprezentante cat de cat capabile https://forum.clubmazda.ro/forum/17-dealeri-amp-service-uri/ Posibil sa fie vreun furtun de la turbo care nu mai e intreg. Cel mai bine ar fi sa incerci o verificare la reprezentanta. p.s. cred ca ne stim de prin 2011-2012 cand erati in Bucuresti
  12. Placutele sunt consumabile care se... consuma in functie de cat de tare se apasa pedala de frana. Aia de la ATA cred ca schimba si mai repede placutele de frane la niste masini frantuzesti. Fiabilitate inseamna sa nu iti pice compresorul de AC dupa 45k km de exemplu. Discurile de frana care se ovalizeaza destul de devreme, DA poate fi considerata intr-o anumita masura la capitolul fiabilitate. De ce zic intr-o anumita masura? Pentru ca mie mi s-au ovalizat pe la... 65k km dar altor colegi si pe la 20k km...
  13. Ai CX5 dar ai postat la Mazda 3 2018.... Recomand: https://forum.clubmazda.ro/forum/96-mazda-cx5/
  14. Daca e de mers pe V. Prahovei incerc pe cat posibil sa merg contra curentului - duminica Bucuresti - V. Prahovei cu intoarcere in Bucuresti maxim vineri. In alta ordine de idei duminica am facut un mic tur de forta - plecat din Bucuresti la 6.15 si ajuns in Sibiu la 9.45. Trafic foarte ok, TIR-istii s-au trezit abia pe V. Oltului . Apoi pe la 14 am plecat spre Intorsura Buzaului, din pacate pe DN1. Pana pe la BV s-a mers destul spre foarte nasol apoi a fost ok. Ne-am intors in Bucuresti ieri pe Buzau, la fel trafic foarte ok.
  15. X-ul DA, este un motor de conceptie noua care nu prea a mai fost incercat de alti producatori. Prin urmare una e sa testezi in faza de dezvoltare cu 10-15-20 de motoare si alta e sa lansezi in productie si sa fie testat de 10k-20k de utilizatori care au perceptii diferite in ceea ce priveste o vibratie, o trecere de la aprindere prin compresie la aprindere prin scanteie etc. Daca si la G se simt vibratii/intreruperi, care parca are dezactivare cilindrii, cel mai probabil e din cauza dezactivarii. Personal va incurajez sa mergeti la garantie si sa insistati pentru o diagnoza in mers, astfel incat log-urile sa se poata trimita la Mazda si sa se remedieze problema