Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

vvede

Super Mod
  • Content count

    2637
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

vvede last won the day on September 26

vvede had the most liked content!

Community Reputation

414 Excellent

2 Followers

About vvede

  • Rank
    *****
  • Birthday 06/30/81

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    5

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

3327 profile views
  1. Pentru M6 astea sunt OEM DENSO DUR-045L /// DENSO DUR-060L Cred ca la fel e si pt M3
  2. De ex Consumul Sky G vs D nu e cu mult diferit. De asemenena Dieselul incepe sa moara usor usor in Europa cel putin.
  3. Cel mai simplu testati SCBS la o bariera dar asigurati-va ca bariera permite capotei sa intre putin sub ea. Saaau cu mi s-a intamplat mie zilele trecute treceti pe sub o salcie ale carei crengi ating parbrizul. La modelele 2014 nu se activeaza la oameni
  4. Placutele sunt cele originale. Capac stanga spate e ornamentul care acopera zona unde se insurubeaza cuiul de tractare.
  5. Pai chiar tu sa nu stii care e starea motorului? Ai gasit cauza bujiilor busite?
  6. https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-mazda-mx-5-rf-30th-anniversary-94449.html
  7. https://www.automarket.ro/stiri/lamborghini-inventeaza-un-nou-supercapacitor-dispozitivul-dezvoltat-94579.html https://www.automarket.ro/stiri/germania-mareste-stimulentele-pentru-achizitia-masinilor-electrice-bonus-94577.html
  8. Dupa dimensiunile anvelopelor si aria in care s-a postat, as zice CX30
  9. Nu mai cita intreg postul anterior! Compresorul, mai ales cand nu e cald afara, nu fucntioneaza / nu e cuplat permanent. Cand nu e cuplat si consumatorii nu sunt numerosi turatia se poate duce spre 600. Cand compresorul / consumatorii cresc turatia creste si ea. Poti solicita o verificare daca te incalzeste cu ceva insa sunt aproape sigur ca vei primi aceeasi explicatie.
  10. Cand compresorul de AC este cuplat turatia este mai mare - in jur de 800rpm. Cand este decuplat turatia este mai mica - in jur de 600rpm
  11. De aici
  12. @Paulpamg aceeasi problema scrisa in vreo 3 locuri?! Incearca sa duci masina la un service care stie cu ce se mananca motoarele Diesel de la Mazda. Ca idee, daca volanta s-ar bloca, motorul nu s-ar mai invarti...
  13. Ti s-a oferit un sfat in celalalt topic. Ar fi indicat sa nu mai postezi aceeasi problema peste tot