Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

FlorinPopescu

Membri
  • Content count

    104
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About FlorinPopescu

  • Rank
    *
  • Birthday 07/05/79

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    MX-5

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1342 profile views
  1. @virtu Am deja 2 plimbari la STS, in ultima luna pentru alte probleme. Am discutat sa revin, dar nu am timp in perioada imediat urmatoare. Ma gandeam ca cineva care s-a confruntat cu probleme similare, ma ajuta cu un sfat... @mituc Bujiile sunt Beru, au 1 an si max 15k km
  2. Comportamentul acesta a aparut de ceva timp, nu are legatura cu schimbatul pieselor. Piesele au fost aftermarket si schimbate la ST Service, unde merg deobicei in ultimul timp: foarte profi, recomand! Am sperat ca in urma schimbarii tampoanelor, sa scap macar de vibratia/trepidatia de la relanti...
  3. Salut tuturor, Vin si eu aici, astfel incat sa nu mai deschid alt topic.De ceva timp, la pornirea AC se intampla: - masina trage/accelereaza mai greu la turatii mici(stiu de teoria pierderii de putere datorata AC), dar senzatia este una de mers cu frana de mana trasa. Se intampla in special la mersul in treapta 1- 2 - 3. Cand "prinde viteza de croaziera"(pe autostrada), nu se mai resimte asa semnificativ. - cu motorul la relanti(pe loc) apare un trepidat usor de 2-3 secunde, care se repeta la 10-15-20 de secunde. Si la apasarea franei sau ambreajului la semafor apare acest trepidat.. - la schimbarea vitezelor, in special de la 1 la 2, apare un trepidat/soc mai puternic, parca ar fi o pierdere de putere,care se resimte mai putin daca schimb dupa 3000 rpm. Toate acestea apar doar cu AC pornit, in rest masina nu prezinta aceste "simptome". Am schimbat de putin timp: 2 suporti(tampon) de motor, o rola, cureaua de accesorii. Este clar o problema legata de sistemul AC, dar nu stiu de unde sa o apuc... Si consumul pare crescut, fata de obicei, dar este ceva relativ(il fac de la plin la plin). Pareri?
  4. Vezi ca pe Autoeco este 250-300 ron, in cazul in care vrei unul nou. Insa fara suportul de bec... https://www.autoeco.ro/stopuri/mazda-2+de-1.3/23398/
  5. Nici o grija cu baia de ulei, nu am reusit nici eu in 109 k km si 10 ani :)) Este o masina cu garda la sol peste medie, nu am simtit lipsa scutului, desi am mers si pe drumuri mai putin bune. Nu vrei una pe benzina?
  6. Salutare tuturor Ma confrunt cu o problema la M2, pe care nu reusesc sa o identifica exact. Se aude un "trocanit" urat cand misc volanul stanga-dreapta cam la jumatate de cursa(in partea de jos a coloanei, parca in dreptul pedalelor). Se aude in principal cand invart volanul pe loc sau la viteze mici si este mai puternic la miscarea spre stanga decat spre dreapta. Se maifesta mai puternic pe loc sau la viteza mica (max 20kmh), in timp ce la viteze mai mari este mult atenuat. In rest nu se aude cand trec peste denivelari, directia este ok, volanul nu are nici un fel de joc, etc La revizie mecanicul de la STS, mi-a spus ca am un joc in castea de directie, dar ca nu este ceva grav... S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Pareri, idei? Multumesc anticipat.
  7. Salut Andrei, ma bucur ca te-am cunsocut. Am fost tot cu M2 astazi la STS, pentru revizie extinsa: schimb filtre, ulei motor, lichid frana, lichid CV. Totul impecabil, credeam ca se exagereaza pe forum :))) Service-ul si echipa merita aprecieri si recomandari fara rezerve...
  8. Salut, TRW-urile nu se potrivesc, acelasi lucru l-am patit si eu anul trecut(codul era corect). Eu am pus pana la urma Delphi...
  9. Si eu de cand am renuntat la Dexelia(la iesirea din garantie), am folosit doar acest tip de Elf. Nu am avut nici un fel de probleme... Oricum este tot din grupul Total(ca si Dexelia) si se apropie cel mai mult de uleiul original, are aproape aceleasi caracteristici.
  10. Si eu il recomand pe Doru, atat el cat si baietii din service sunt foarte ok.
  11. Mazda 2 se mentine in topul fiabilitatii realizat de TUV in Germania si este cel mai bine situat model Mazda, la diferite categorii de vechime. 2-3 ani locul 5 4-5 ani locul 2 6-7 ani locul 6 Aveti studiul detaliat aici: http://www.anusedcar.com
  12. Daca ai internet de la RDS, intri pe site-ul lor: http://www.digisport.ro/Pages/Live+TV LE: am vazut ulterior ca nu ai net de la RDS, raman valabile variantele descris de mai sus :Rolling Eyes:
  13. Pentru cei interesati, am vazut astazi in Altex din Sos.Alexandriei, o oferta pentru TV Smart/3D Samsung: 30% reducere(sub forma de voucher de cumparaturi) pentru televizoarele din gama mentionata. Magazinul este nou deschis si baietii de acolo, nu erau foarte siguri pe ei daca voucherul respectiv poate fi folosit pentru achizitia oricarui produs din magazin sau doar pentru produse Samsung
  14. Si eu sunt decis pentru Total Quartz, ramane de vazut cat de usor il voi gasi sa il achizitionez. Am observat ca este mult mai popular/prezent in magazine(chiar si online) Elf SXR.
  15. Deoarece si eu sunt in aceeasi situatie acum, caut de ceva timp uleiul care sa inlocuiasca Dexelia. Fara sa am pretentia ca ma pricep, am cautat aici pe forum sau cu Sf.Google. In primul rand am ajuns la concluzia ca de la Motul, Eco-nergy se apropie cel mai mult de specificatiile Dexelia Ultra 5W30. (@ Ugut: respecta ACEA A5). In al doilea rand, foarte asemanatoare cu Dexelia Ultra, sunt Total Quartz Future 9000 5W30 si Elf Evolution SXR 5W30(acestea doua sunt identice dar se vand sub marca diferita).Sunt sigur ca toti stiti deja: Dexelia este de fapt un produs Total Daca va intereseaza, aveti atasate specificatiile celor patru uleiuri mentionate. Total Quartz Future 5W30.pdf specificatiiDexelia ULTRA.pdf specificatii Elf SXR 5w-30.pdf 8100 Eco-nergy 5W-30 (GB).pdf