Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

whitesnake

Membri
  • Content count

    1098
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

whitesnake last won the day on November 18

whitesnake had the most liked content!

Community Reputation

368 Excellent

About whitesnake

  • Rank
    ***
  • Birthday 11/11/65

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

1015 profile views
  1. N-ai facut bine. Zona aia pe care ai obturat-o cu numărul avea importanța in racirea motorului si a condensorului de AC.
  2. @AndreiMR Cam da... Si eu daca ar trebui sa cumpar la anul noua Mazda 3, as lua-o peste doi ani cu G150 sau peste trei cu X.
  3. Intre 122 si 180 era un gap prea mare. G150 este mai mult o gaselnita de marketing, cu toate ca exista oameni care decid in favoarea unei masini pentru 0.2 sec. mai putin la 0-100. Apoi sunt unii care n-au incredere in X si prefera un motor mai simplu. Cu toate ca noul G mildhibrid cu dezactivare de cilindri numai simplu nu este.
  4. Daca vrei sa faci tratament nanoceramic pentru protectia la pietre, arunci banii pe fereastra. Si nu sunt putini... Te ajuta la fel de mult ca un rand de iconite lipite pe parbriz In rest, la CX3 meu, niciuna din chestiile semnalate nu s-au manifestat. O sa ma uit mai atent daca parasolarul loveste oglinda din fata, dar in doi ani si jumatate as fi remarcat.
  5. Sanse sa se strice ceva din cauza acelui "tuning" sunt aproape 0. Problema e ca daca motorul pateste ceva din alte cauze ai sanse mari sa nu ti se acorde garantia.
  6. Mai asteapta si tu macar un an sa se termine garantia. In Bucuresti TCM Tuning. In Brasov AMC Motorsport.
  7. @Codrin Ai cumva informatii suplimentare despre acest nou G150? In prezent exista un G150 care se pune pe CX3, dar banuiesc ca G150-ul care se va pune pe noua Mazda 3 va fi diferit. Probabil ca va avea si dezactivare de cilindri. Multumesc.
  8. @superman Nu este nici o filozofie. Sunt piulite de M12x1.5 care trebuie stanse la cuplul indicat de Mazda. Oricare valoare intre cele doua este corecta. Mai putin de 108Nm risti sa nu ajungi la valoarea de autoblocare a piulitei, iar peste 147Nm s-ar putea sa strici filetul. Strangi la cuplu, mergi vreo 200 km, dupa care verifici din nou la acelasi cuplu. Asta-i tot. Si ai grija sa nu dai cu ulei sau vaselina pe prezoane. Chestia aia cu stransul in doua faze se aplica la niste suruburi/prezoane speciale (pe la volant sau chiulasa) care se strang mai intai la cuplu, dupa care se mai strang inca un sfert sau o jumatate de tura pana materialul intra in domeniul de curgere. Evident, la demontare se schimba.
  9. Ai dreptate. Experienta ta cu plecarea de pe loc e interesanta si utila. N-am condus inca un X, dar planific in viitorul apropiat un drive test si o sa fiu atent la asta. O experienta similara, am avut-o in urma cu multi ani cu un Peugeot 307 1.6i care practic era mort la plecarea de pe loc. In fine, daca-mi spui ca n-ai luat masina pentru acest aspect, te inteleg si este explicabil, dar sa-mi spui ca ai dat-o inapoi pentru ca motorul era "prea laudat pentru cat merita" .... hmmm.... asta nu e OK. In fond nu cumperi review-uri. Ai avut ocazia sa testezi X-ul pe autostrada sau la viteze mai mari decat cele din traficul din Bucuresti? Masina era AT sau M? Te intreb pentru ca am impresia ca acasta "gatuiala" la turatii mici se intampla numai la transmisiile manuale. Vezi clipul de pe youtube de pe pagina anterioara care era facut cu un MT6. Pun atasat si un demaraj cu SKYACTIV-X cu AT. Chstiile par aici mult mai fluide: S-ar putea ca motorul asta se se preteze mai bina la o transmisie automata.
  10. Comica chestia asta. (Ma refeream la ce a spus @james_kilowatt, dar s-au succedat prea repede postarile) Acum eu nu inteleg un lucru. Nici Mazda 3 G165/G120/G122, nici X si nici macar Ciivcul de 1.5t nu sunt masini cu adevarat sportive (ma rog, notiunea de spotiv la masini de strada e discutabila. Sport inseamna competitie. Ce competitie poate fi pe stazi, intre oameni normali la cap) Deci, daca cautati masini "sport" exista multe alte variante: Leon CUPRA, Type-R, Focus RS, GTI, etc. De curand s-a lansat si noul Focus ST cu motor de 2.3 lit, 280CP si 420 Nm si multe alte chestii specifice unei masini de competitie. Pe langa asta, Civicul de 1.5 pare o gluma seaca. Cu putina "atentie" cred ca motorul de 2.3 se duce usor in 350CP.
  11. Cum adica apare G150 in martie? In prezent exista un G150 care se pune pe CX3.
  12. Hidrogen-electric... frumos !....
  13. OK, am inteles. ... si tu faci procedura aia la fiecare conectare a telefonului la sistemul infotainment?... Avand in vedere ca noi avem aceleasi masini si telefoane diferite si ca Samsungurile mele n-au nici o problema, nu mai bine arunci cu telefonul tau dupa caini? Ma rog, era o gluma, dar eu m-as umple de spume sa fac chestiile alea la fiecare pornire a masinii. Nu cred ca asta e solutia.
  14. E ceva ce scapa logicii mele. In afara de @theFox mai are cineva problema asta? Eu am doua telefoane cu android si doua masini. In decursul timpului am avut Android 7 / 8 / 9 iar softurile masinilor au fost V33/V56/V70. Niciodata nu am avut probleme cu nimic. Oare o fi de la faptul ca nu am "crack"-uit nimic? Nici la masini nici la telefoane. Intreb si eu ca un nespecialist.
  15. ... si cu niste trepte de viteza mult mai scurte. Important asta.