Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

whitesnake

Membri
  • Content count

    1049
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

whitesnake last won the day on September 22

whitesnake had the most liked content!

Community Reputation

339 Excellent

About whitesnake

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

916 profile views
  1. Acum, pe bune.... cum naiba sa refuzi o masina pe baza rezultatelor si a review-urilor de pe net. E o copilarie.
  2. Cred ca vorbesti despre un stand de testare omologat, nu chestii d'alea de au baietii care tuneaza motoare. Cred ca in Ro sunt doar la RAR, RTR si poate la Ford.
  3. Singura sansa sa-i recuperezi este sa-ti iei alta masina de la ei. Sau sa ti se fi intamplat ceva foarte nasol si credibil care te impiedica sa cumperi masina. Asta daca cei la care ai platit avasunsul sunt oameni. Altfel n-ai avea nici un argument legal sa refuzi masina.
  4. Enjoy : https://www.automobile-catalog.com/car/2019/2907785/mazda_cx-30_2_0_skyactiv-x_180_fwd.html https://www.automobile-catalog.com/car/2019/2907800/mazda_cx-30_2_0_skyactiv-x_180_fwd_skyactive-drive.html si AWD: https://www.automobile-catalog.com/car/2019/2907875/mazda_cx-30_2_0_skyactiv-x_180_awd.html https://www.automobile-catalog.com/car/2019/2907890/mazda_cx-30_2_0_skyactiv-x_180_awd_skyactive-drive.html Si in continuare.... rapoartele din cutie pentru CX30 G122, CX30 X180 si M3 G122 (mai jos in aceasta ordine):
  5. Pe automobile-catalog.com au aparut datele despre noua Mazda 3. Din pacate doar cu G122, M6 si AT. Mai jos linkurile cu versiunile hatchback, dar se gaseste si sedanul: https://www.automobile-catalog.com/car/2019/2874500/mazda_3_hatchback_2_0_skyactiv-g_122.html https://www.automobile-catalog.com/car/2019/2874515/mazda_3_hatchback_2_0_skyactiv-g_122_skyactive-drive.html Se gasesc acolo si rapoartele din cutie. Nu cred ca sunt diferite fata de X.
  6. Foarte frumoasa. S-o stapanesti sanatos. Cand ai timp, poate faci o comparatie intre fostul 6 si noua CX5, din punct de vedere dinamic. Sunt curios cate de mult este penalizata CX5-ul de tractiunea AWD si greutatea mai mare. (Banuiesc ca CX5 este AWD...)
  7. Una manuala:
  8. @IulianM Ce sa zic?... Jenant. Daca nu e o conspiratie mondiala impotriva SKYACTIV-X, atunci cei de la Mazda sunt niste mincinosi. Cum naiba o fi aia sa faci un motor mai puternic cu 15 CP, cu un cuplu mai mare cu 14 Nm livrabil la 1000 rpm mai putin, sa il pui pe o masina cu un raport putere/greutate mai bun, si la final sa obtii performante dinamice mai proaste? Nu se poate, ceva nu se leaga.... Mai vedem, mai asteptam. Adevarul este ca in ultima vreme ma gandeam ca ar trebui sa ma pregatesc sa schimb G165 care in ianuarie face 5 ani. Poate peste vreun an sa dau comanda pentru noua masina. Imi pusesem mari sperante atat in noua Mazda 3 cat si in revolutionarul X. Nu stiu de ce, dar incep sa simt gustul dezamagirii. Uitandu-ma in continuare in curtea Mazda, imi momentul de fata, singurele optiuni care-mi mai raman sunt Mazda 6 G194 sau Mazda CX5 G194. Dar ambele sunt prea mari pentru ce am eu nevoie si mai au si cutie automata. In fine, speranta moare ultima. (Daca nu, ne uitam si la vecini.)
  9. Pentru SKYACTIV-X 4x4 manual, timpul oficial dat de Mazda este 8.5 sec. De la 8.5 la 10.35 sunt aproape 2 sec. diferenta. Foarte mult. Nu cred in masuratorile tipului. @BauBau Esti foarte optimist cu discounturile. Nu scoti 20-23% la noul ST. Pretul standard la noul ST este 29500. Cu un discount de 23% ar veni 22.715 EUR. Pe bune?...
  10. Poate fi de la sistemul de regenerare al filtrului de particule (nu stiu pentru ca nu am diesel, dar cred ca in timpul regenarii i-Stopi nu functioneaza) sau de la temperatura lichidului de racire care este fie prea scazuta fie prea ridicata. Valorile exacte de temperatura nu le mai tin minte, dar cred ca le gasesti pe aici, pe forum.
  11. Eu zic ca mai interesant ar fi daca am sti erorile la odometru. Daca odometru este corelat corect cu vitezometrul, atunci se schimba multe.
  12. 700 km cu max 90 km/h... Ai nervii tari nene. Iti castigi painea cu greu.
  13. @james_kilowatt Depinde foarte mult cum ai scos media aia de 93 km/h pe cei 115 km. Daca ai fi mers pe A2 intr-un weekend de vara de la Constanta la Bucucuresti si ai fi scos 5.5 lit/100km erai campion. Altfel, si G165-ul meu scoate cam la fel. Poate un pic mai bine, spre 5.2, iar G120-ul de pe CX3-ul sotiei poate se apropie de 5. Dar sub 5 nici nu visez.
  14. Gresit. Nu consuma cu 50% mai putin pentru ca prin scoaterea din functiune a doi cilindri nu se reduce puterea cu 50% si implicit consumul nu scade la jumatate. Daca un vehicul merge cu 100 km/h el consuma o anumita putere. Sa zicem X kW. Prin dezactivarea a doi cilindri, puterea X furnizata de motor trebuie sa ramana aceeasi ca sa fie mentinuta aceeasi viteza. Castigul consta din faptul ce cei doi cilindri ramasi vor functiona la un regim de sarcina mai eficient. Consumul specific efectiv al motorului nu este cel mai bun la sarcini mici, dar nici la sarcini foarte mari. E vorba de cateva procente, asa cum zicea mai sus @james_kilowatt Iar chestia cu dezactivarea cilindrilor n-a inventat-o MAZDA. Au ei alte chestii in palmares, dar nu dazactivarea cilindrilor. Chestia asta e similara cu intrebarea aia care si-o pun multi: Ce motor pe benzina de 2000 cmc mai scoate 122CP? De fapt nici nu conteaza ce cilindree are. Conteaza ca are un consum decent si e fiabil, (Sau cel putin era pana acum...) dar care mi se pare un pic submotorizat pentru gustul meu. Din pacate si noul G, dar mai ales X-ul, devin motoare din ce in ce mai complicate si se pierde mult din avantajul simplicitatii pe care il avea vechiul G fata de motoarele turbo.
  15. Nu-mi dau seama prea bine ce inseamna 71 ore de I-Stop. Il foloseai in mod intensiv? Eu mi-am instalat o versiune noua de MazdaConnect si am pierdut toate datele referitoare la I-Stop. Oricum, te-a tinut super bine bateria. A mea face in ianuarie 5 ani, dar de cativa ani nu mai folosesc I-Stopul.