whitesnake

Membri
  • Content count

    1173
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

whitesnake last won the day on July 7

whitesnake had the most liked content!

Community Reputation

434 Excellent

About whitesnake

  • Rank
    ***
  • Birthday 11/11/65

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

1565 profile views
  1. Pe mine Exide m-a tinut un an. (nu mai vroia sa se incarce la capacitatea maxima si i-Stop imi era in permanenta dezactivat). Cine stie... poate am tras eu batul scurt. Acum am trecut pe Varta. VARTA BLUE EFB ASIA 65 AH 565501065 are aceleasi dimensiuni cu bateria originala si amperajul un pic mai mare decat Exide. Si ca sa fie clar, la schimbarea bateriei nu trebuie initializat nici un i-Stop. Pui bateria noua, pornesti motorul si i-Stop intra imediat ce se intrunesc toate conditiile.
  2. @Iris Poti schimba bateria singura, fara nici o problema. Totul este "plug and play", nu se pierde mai nimic, nu se reseteaza nimic. Singurele chestii care se pierd (daca poti sa-i spui pierdere) sunt informatiile despre ultimul consum mediu si cele doua kilometraje partiale. Posturile de radio sau favoritele de la navigatie sau telefon, raman la locul lor. Exista variante de baterie de la Varta sau Exide.
  3. Hai ca mi-ai facut ziua frumoasa...
  4. Hai las-o balta ca nu e o mare chestie sa baleiezi intre 120 si 130 daca nu mergi pe pilot automat si daca te chinui sa mergi cat de cat legal. Adica sa nu treci de 130.... Daca o tii doar din pedala de acceleratie +/- 5 km/ora este chiar normal. Rai sunt aia care merg constant cu 70 pe banda 1 si incurca ca dracu circulatia. Chiar daca d.p.d.v. legal sunt OK
  5. @Bazilide Exact acelasi lucru am patit si eu la Mazda 3. Este bateria pe duca. Schimb-o pana nu te lasa de tot. Eu am facut gresala sa pun EXIDE EL604 care m-a tinut 1 an si 2 luni si pentru care am platit cam 1000 lei cu tot cu montaj la BDT. (Am fost o data la ei pentru problema asta, mi-au reincart-o si mi-au zis ca fac drumuri prea scurte, Bineinteles bullshit. N-am mai avut chef sa ma frec pe acolo pentru garantia la baterie.) Am sfarsit prin a lua VARTA BLUE EFB ASIA 65 AH 565501065 la jumate de pret, de la un magazin de baterii. Concluzia: Daca trebuie sa schimbi bateria nu te duce la reprezentanta. Ia ce vrei tu de pe piata libera. Schimbatul baterie este plug and play. Nu se pierde nimic. Posturile de radio si toate favoritele raman la locul lor. Se reseteaza ultimul consum mediu si viteza medie. Cred ca si kilometrajele partiale, dar nu sunt sigur. Nu trebuie resetat sistemul iStop.
  6. In general, prin Romania, din varii motive, oamenii au ajuns sa faca o bravada din a nu respecta legea circulatiei. Numai fraierii, mosii si cativa incepatori care ies prima data dupa ce si-au luat permisul o mai fac. La noi regulile de circulatie au ajuns ceva orientativ de care daca vrei sa tii cont de ele o faci, daca nu ...nu. Oricum nu prea patesti nimic. Daca e din culpa (din greseala, fara intentie), daca n-ai baut sau ai tras pe nas, daca ai permisul valabil si masina OK, daca n-ai fugit de la locul accidentului, poti sa omori si 100 de oameni ca tot cu suspendare iei. Ca asa e legea... Daca ai face puscarie pentru fiecare omor din culpa sau daca consumul de alcool si droguri la volan ar fi considerate prin lege tentativa de omor si pedepsite ca atare multi si-ar reconsidera atitudinea.
  7. NU SE IESE PE POARTA DEALERULUI CU MASINA NOUA FARA CASCO ! ... nici daca ti-o da gratis... Am un amic care a renuntat sa mai faca casco la o masina de 3 ani. A zis ca el conduce bine si nu face accidente. L-a lovit in spate unul si l-a aruncat in masina din fata. Vinovatul avea asigurare la City Insurance. Cred ca are mai mult de 6 luni de cand sta cu masina in service.
  8. Se vorbeste de ani de zile chestia asta si inca nu s-a lamurit. Cand cumperi masina primeste 3 ani garatie totala de la Mazda. Aceasta este garantia oferita de producator. In functie de campaniile de marketing, mai poti sa primesti un fel de "garantie partiala", pentru inca 2 ani, asigurata de o companie de asigrurari din Austria : CG Car-Garantie Versicherung AG. Aceasta "garantie partiala" poate fi transformata in "garantie totala", asigurata de aceeasi CG Car-Garantie, pentru plata unei sume de bani, in primii doi ani si nu mai mult de 60.000 km. La sfarsitul celor 5 ani poti cumpara (tot de la CG) o extindere anuala de "garantie partiala", dar nu mai mult de 10 ani de la fabricarea masinii. Cam asta e tot. Dupa cum se vede, Mazda asigura garantia produsului doar in primii 3 ani si este o garantie totala. Apoi, acea garantie "totala sau partiala" pentru urmatorii ani este asigurata de un asigurator si este specificata in contractul separat cu ei. Din cate tin minte, chiar si "garantia totala" de la CG este inferioara garantiei produsului asigurata de producator.
  9. @AlexR40 chestiile alea cu hayonul ruginit prin care intra apa in masina (???) sau cu compresoarele de AC care se schimba la doi ani sunt bullshit. Si tu stii foarte bine chestia asta. pentru ca decizia de a lua Seat o aveai dinainte de a scrie prima propozitie pe forumul Mazda. Se vede de la o posta. N-ai luat Skoda pentru ca l-ai vazut pe unul pe youtube ca se plagea de probleme in primii 20000km iar la CX3 "ai gasit acel echilibru dintre interior si exterior, fara sa o testez, doar din videoclipurile de pe Youtube". Nu esti primul care intreaba pe un forum ce masina sa-si ia, iar el are deja decizia luata. O face doar ca sa-si valideze propriile alegeri. E absolut uman. Nu inteleg de ce te-ai mai obosit sa dai in tastatura. Ce crezi ca se bucura cineva daca iei Mazda sau plange daca iei Seat? Sincer sa fiu nu as fi intervenit in discutie daca nu as fi fost un pic deranjat de panta pe care s-a alunecat. Un user care are probleme cu rugina langa camera de marche arriere si altii vreo doi sau trei carora li s-a schimbat condensatorul de AC(compresorul e altceva) pe garantie, pentru ca masinile din primii doi ani de la lansare au avut aceasta problema (oricum chestia asta s-a rezolvat de mult) se pare ca sunt motive temeinice sa concluzionezi ca CX3 e o masina putin fiabila. In schimb aia care merg cu bidonul de ulei in portbagaj sunt OK. Daca ai fi spus ca nu iei CX3 pentru nu ti se pare foarte fiabila si te-ai hotarat la Toyota sau Lexus as fi zis OK, omul e focusat pe fiabilitate. Dar sa-mi vorbesti despre fiabilitatea scazuta de la CX3 si sa sfarsesti sa-ti iei o masina cu cutie automata cu dublu ambreiaj si cu ambreiaje uscate (DSG7) mi se pare chiar ridicol. Si de la cine?... de la VAG...
  10. Alegerea nu e rea, mai ales ca DSG-ul 7 este un monument de fiabiliate care si-a aratat calitatile in special in folosirea intensiva in oras. Iar sotia lui @AlexR40 probabil ca o sa aprecieze din plin milisecundele pe care o sa le castige intre doua semafoare folosind DSG7 si nu chifteaua aia arhaica de AT6 de care sunt pline service-urile.
  11. @Rares_cj Daca in momentul cand ti-ai gasit masina zgariata cu cheia in halul ala nu ai cazut jos, inseamna ca nu o sa mori niciodata de inima. Esti tare. Asa... pentru curiozitatea mea.... masina a fost "aranjata" in Romania sau "in lumea larga" ? Pfuuu.... ce bestii !
  12. Eu cred ca toti care postati imagini din astea "inainte si dupa..." si care pe care le trosniti tare cu Photoshopul nu faceti decat sa aduceti un deserviciu atat celui care a facut lucrarea cat si tratamentului in sine. Daca vreti sa fiti corecti, spalati bine masina inainte de tratament, pozati-o, aplicati tratamentul si la sfarsit pozati-o din nou. Surpriza o sa fie ca, cel putin la o masina noua, nu o sa se vada mare lucru in poze. Dar beneficiile sunt in alta parte.
  13. @alexxu Tie ti se pare jenant cu o baterie de trei ani si jumatate. Mie cum ar trebui sa mi se para cu o baterie de un an? (minunatul EXIDE EL604 EFB) Exact aceeasi chestie ca si tine am patit si eu. Am fost la BDT, verificat masina si incarcat bateria. Dupa 5-6 zile facea la fel (adica fara i-Stop) Bine, e adevarat ca eu fac si drumuri destul de scurte, dar totusi ... sa nu-si revina nici dupa un drum de 2 ore e cam aiurea. Cu bateria originala n-am patit niciodata asa ceva.
  14. Cineva de la RAR ar putea sa lamureasca chestia asta despre care s-a discutat atat de mult, dar intre timp, asa... la prima mana, merita citit: https://www.rarom.ro/?page_id=617 Imi pare rau pentru cei cu versiunile initiale de SKY-X, dar oficial si legal nu o sa beneficiati niciodata de acest update de software al motorului.Doar daca se va face reomologarea masinii. Si asta inseamna apoi alt CIV, alt talon, alte asigurari. Eu nu cred.... Practic, cu acest nou software, veti fi in aceeasi categorie cu cei care fac tuning de motor. Ilegal dar acceptat tacit de toata lumea.
  15. @Titan1um Cu "amiabiala" completata corect (date, semnaturi, schita accidentului etc) te duci la Generali unde ti se va face o evaluare prealabila a pieselor care trebuie schimbate/reparate. In acest moment ti se emite si autorizatia de reparatie. Nu se mai merge la politie. Cu aceste acte te duci la BDT, sau unde vrei tu, vorbesti cu cei de la daune si probabil ti se va face o programare peste cateva zile pentru o evaluare mai detaliata a pieselor care trebuie schimbate sau reparate. Probabil ca o sa lasi masina acolo cateva ore. Se fac poze si daca exista diferente (si de obicei exista) fata de devizul dat de Generali se cere acordul lor. Dupa primirea acordului de la Generali se comanda piesele iar in momentul in care sunt toate piesele venite vei fi sunat pentru o programare a reparatiei. De obicei asteptarea asta este destul de lunga. Poate o luna, poate mai mult.... Reparatia in sine se termina in cateva zile. Nu trebuie sa-ti faci probleme pentru chestia cu nimerirea culorii. Au trecut vremurile cand rosu metalizat de la Mazda era venit de pe alta planeta. Bafta, rabdare si tutun....