Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Helloween

Membri
  • Content count

    691
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Helloween last won the day on August 17

Helloween had the most liked content!

Community Reputation

88 Excellent

6 Followers

About Helloween

  • Rank
    **
  • Birthday 07/16/80

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

3237 profile views
  1. Mie si mai interesant mi se pare ca modelul anterior sta mai bine la acest capitol...sau poate doar mi se pare :-| ...posibil sa fie "de vina" puntea multilink de pe spate la modelul anterior...?!
  2. Ce anume nu ai inteles din: ? ...si da, e integrata cu cheile...si cu intreg sistemul de inchidere centralizata keyless!
  3. A mea are alarma Viper, posibil si la voi sa fie acelasi tip de alarma. Mai jos atasez poze cu tot contentul ghidului de utilizare. Sper sa ajute... Sigur este la fel. A mea e din 2016 (BM) ...cea din semnatura....
  4. Mie imi suna a "desincronizare" intre alarma si sistemul de inchidere autmata. Am patit la cealalta masina (Seat Ibiza 2007), dar nu la masina din semnatura. Cu siguranta la achizitie, dealer-ul ti-a dat si un mic pliant pentru alarma din dotare, pliant in care ar trebui sa fie explicat cum se face "resync" din acel mic buton din capatul ledului ce lumineaza intermitent atunci cand alarma este activata. P.S. In alta ordine de idei, aveti grija sa nu uitati din greseala cheia masinii in portbagaj (in vreo geanta sau ceva)! ...am patit-o eu, masina incuiata si alarma armata, am mers la masina si prima data am deschis portbagajul in care mi-am bagat rucsacul de munca in care aveam si cheia. Dupa inchiderea porbagajului, nu am ai putut deschide masina decat cu dublura, pe care a trebuit s-o iau de acasa.
  5. Nu, BDT este aici: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sxsrf=ACYBGNQl3KdoaMVJcuDW071ZMng72Zi7oQ:1571509585871&q=bdt+mazda&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=44433730,26091332,3425&tbm=lcl&ved=2ahUKEwjv0YG1-ajlAhVyxIsKHUBRAMUQtgN6BAgKEAQ&tbs=lrf:!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:3&rldoc=1#rlfi=hd:;si:7482885416997761252;mv:[[44.4136101303779,26.123426955768537],[44.41061738797223,26.115471523830365],null,[44.412113778318215,26.11944923979945],18]
  6. Am verificat VIN-ul si se afla in interval, deci se va schimba si la mine.
  7. ...m-am impacientat aiurea :-D, se pare ca F-BCM-ul se afla localizat in interiorul cutiei cu sigurante de sub capota motor. https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2019/RCRIT-19V272-2878.pdf
  8. Are idee cineva in ce consta aceasta operatiune de schimbare a acestui releu si unde se afla mai exact pozitionat? ...sper ca nu e necesar a se desface parti componente ale plansei de bord.
  9. "...so, ya...there's (are) a lot of problems with this car so far...I mean again, this is a very good car, one of the best car in the segment, everything is nice...I mean, I still like this car a lot" ... ... ... "but on the other hand has a loot of quality issues..." - zice asta spre final Sincer, eu inteleg ca desi ultimul model are ceva probleme, lui tot ii place masina.
  10. Pentru iarna io-s pro Michelin Alpin A"X" sau Vredestein.
  11. Ca si soutii adiacente utilizarii functiei de degivrare a AC-ului, recomand cu caldura aplicarea unei solutii "antifog" pe partea interioara a parbrizului, geamurilor laterale si lunetei cat si amplasarea in autovehicul a unui dezumidificator ieftin ce permite eventual si schimbarea rezervei (eu am ceva de genul asta sub scaunul soferului).
  12. La jantele OEM, centrarea se face direct pe butuc pentru ca se potrivesc perfect pe acel diametru, acestea fiind facute dupa specificatiile brand-ului respectiv. La jantele after-market, de cele mai multe ori, gaura centrala este mai mare in diametru decat diametrul butucului (butucul rulmentului prins in fuzeta), asa ca producatorii de jante produc si inele de centrare ce adapteaza acel diametru in functie de fiecare model si marca de autoturism. Inelele de centrare sunt din plastic pentru ca sunt ieftine si usor de produs, iar ele au doar rol de fixare/centrare si ghidaj al rotii in momentul montarii spre a fi prinse in prezoane/piulite. In urma strangerii prezoanelor/piulitelor, aceste inele de centrare nu preiau niciun fel de forta/tensiune, iar sarcina/forta va fi preluata doar de prezoane/piulite, evident in urma unei strangeri corecte (cuplul de strangere al prezoanelor/piulitelor fiind undeva intre 110-140 N x m).