Mazda CX5 - Jinba Ittai - Just like the symbiotic relationship developed over time by a horse and rider

Sangree

Membri
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Sangree

  • Rank
    Junior
  • Birthday 10/28/82

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Recent Profile Visitors

204 profile views
  1. Are dreptate missionnad, 4 puncte de sudura argon sunt necesare. Altfel vei avea un pivot bun care clancane intr-un brat largit in foarte scurt timp.
  2. In postul meu am fost ironic. Sper ca stiti asta! Am avut Mercedes si a fost o masina geniala. Toate marcile au plusuri si minusuri, totusi sa nu fim hateri..zic
  3. Adevarul e ca planetarele de Mazda sunt "indestructibile" , pacat de saibele de injectore, ca cei de la Mazda au cam dat cu mucii in fasole.
  4. Eu recomand skf mai ales daca e planetara completa. La mine a facut probleme cam la 165.000 km, dar am mers si foarte sportiv.
  5. Am spus ca parasesc discutia si am si facut-o! Acum ne aflam in offtopic sau coltul vesel. Asa ca iti ofer tie ultimul cuvant.
  6. Bine zici!
  7. Nu cred ca ti-ai dat seama ca faceam bascalie referitoare la recalibrare si alte nave spatiale. Iar la motorul dv6ted4 aka y601 nu scapa nici o zgura in motor pe langa saibe/capac supape. Zgura provine din alte surse pe care nu le enumar sunt deja cunoscute. Cele 4 locuri unde se introduc injectoarele au deasupra niste mici nise. Acolo se aplica corect Siliconul special si nu are zgura nici o sansa sa intre in motor.
  8. Ahh.. Deci suntem la colt in acest moment? Tare! Puteti muta inapoi discutia. Eu merg sa fac o recalibrare ca am shimbat o saiba la injector! Toate bune.
  9. Bun. Mie imi place sa gasesc solutii, nu doar vinovati. Scenariu: Sunt un utilizator normal si nu am treaba cu mecanica si ma duc la service. Saibele sunt saibe si se schimba. Ma multumesc stiind ca va reveni treaba asta? Chiar si in acest caz schimb saibe si cel mult conducte atata timp cat fac operatiunea din timp. Deci nu sunt nevoit sa repar jumatate de motor cum se vehicula pe aici. Cu toate astea cred cu tarie ca exista solutie sa nu revina acel defect
  10. Si revenim la ce am scris mai devreme. Nu degeaba se vinde siliconul ReinzoSil ca fiind consumabil cand servisezi zona aia. Cred ca acest reper merita un update in acest caz, ca sa nu se apeleze la garnitura lichida. Nu e rea nici aia oricum. Dar ca se se ajunga in situatia aia nasoala cu depuneri care vor uza motorul inseamna ca se ignora lipsa etanseitatii muuuult. Totusi vorbim de motoare tinere de 3-4 ani. Cine ar ignora puff-aiala unui injector atata timp, ca sa nu mai spunem ca unele vehicule inca sunt in garantie.
  11. Nu sunt garnituri? Sau este garnitura lichida (silicon)? Posteaza reperul, imagini ca sa elucidam misterul. Ai desfacut si nu era nimic acolo?
  12. Buna dimineata. Ultima mea postare pe acest subiect dupa ce am facut ceva sapaturi. O sa o numesc "parerea mea". Problema poate fi de la saibele de foc, care desigur se schimba usor si costurile nu sunt mari. A doua problema este sigilarea dintre chiulasa si capacul valvelor/culbutorilor care desigur nu implica niste costuri mari. Pot admite ca acea garnitura a fost gresit calculata sau subdimensionata. Dar de la acest aspect pana la faptul ca intra calamina in motor si contamineaza sorbul si uleiul, nu pot accepta. Marea cantitate a presiuni va fi eliberata in aer. De aici pana la calamina care chiar se formeaza, sa ajunga in motor trebuie sa sari cateva revizii bune si acea garnitura a capacului culbutorilor sa fie absenta. In concluzie, acele depuneri din motor care chiar il strica au alta cauza care poate fi desigur eliminata prin a face reviziile chiar mai dese decat au fost recomandate. Bafta
  13. Am sa iti dau replica la punctul 1. Nu cred ca am sustinut eu ca pentru demontarea injectoarelor sau verificarra etanseitatii lor se da baia de ulei jos! Aste e buna totusi! Producatorii recomanda inlocuirea conductelor, stiu. Dar din experienta iti spun ca daca au fost scoase o singura data se pot monta inapoi si nu vor scapa. Daca au fost scoase de multe ori e normal ca se strang in fel si chip si se deterioreaza zona de strangere. Cu toate astea, chiar daca nu schimb acele conducte si ele vor scapa o sa spuneti ca si astea vor strica motorul?! Punctul 2 in prima parte nu ma priveste. Eu cred ca 12.000km este safe pentru revizii. De curiozitate. Intalnesti multi clienti?
  14. Ok. Cum spui tu. Eu unul NU cred ca motorul este prost conceput la acest capitol.
  15. Good point! Oricum sa lasam on topicul sa revina.