Rares_cj

Membri
  • Content count

    867
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Rares_cj last won the day on February 10

Rares_cj had the most liked content!

Community Reputation

56 Excellent

About Rares_cj

  • Rank
    Mazda3 X MT 2020 / Mazda6 2.2D MT 184 2019

Profile Information

  • Locatie
    Lumea larga
  • Model
    6

Recent Profile Visitors

1051 profile views
  1. PS. Cel mai probabil dacă lăsam selectorul în D nu s-ar fi oprit și a 2a oară. Motorul a pornit normal în ambele ocazii, nu e ca și cum a 2a oara ar fi murit. Prima data când s-a oprit, a pornit singur când liniile alea care indica nivelul de încărcare al acelui capacitor erau la minim. Practic totul a părut ca funcționează normal, doar faptul ca mi-a zis să pun în N și s-a oprit din nou mi-a părut interesant. Între prima repornire a motorului și mutarea la punctul mort, ceea ce a dus la a 2a oprire a ralantiului, au trecut sa zic vreo 5 secunde în care, din nou, mașina nu s-a mișcat din loc. Nu tin minte exact dacă a doua repornire a motorului a avut loc: - instant la mutarea selectorului în D sau - la apăsarea accelerației după mutarea în D
  2. Da, de aia mi s-a părut și mie ciudat, nu în sensul rău neapărat. S-a oprit normal, fără sunete suspecte sau orice altceva care să mă facă să cred că ceva e în neregulă.
  3. Azi s-a întâmplat o chestie interesantă. Am oprit pe loc, cu selectorul in D, s-a activat autohold și motorul a fost oprit de istop. După vreo 2 minute motorul a repornit singur și, după câteva secunde, pe display la pagina cu fuel monitor am avut un mesaj care zicea System ready. Move selector to neutral position. Eram curios ce se va întâmpla așa că am pus cutia în punctul mort și motorul a fost oprit din nou. Mi s-a părut interesant faptul că istop a oprit ralantiul motorului de 2 ori consecutiv fără ca mașina să se fi mișcat din loc.
  4. Sincer să fiu, înainte să-mi fac cont aici nu am auzit niciodată ca vopseaua unei mașini să fie un considerent de luat în calcul la achiziție.
  5. Corect. De aceea padela din drepta are scris pe ea +/OFF. Poate rețin greșit, dar parcă am citit că, dacă ai traction control dezactivat, cutia nu schimbă in sus. Din nou, nu știu sigur și nici nu am încercat.
  6. Care fante is alea? Te referi la cea de lângă genunchiul drept, care e de fapt localizarea senzorului de temperatură a aerului din interiorul mașinii?
  7. @closchkutza Corect. Am ventilație în scaune pe cealaltă mașină, care are aceeași legătură cu topicul de față ca și ouțele lui @Titan1um.
  8. Apropo de asta, io aștept să vină căldurile să văd cât de eficientă e ventilația în scaune.
  9. Am mai observat niște chestii interesante care-mi plac. 1. Dacă stai pe loc și volanul nu e centrat funcția istop nu se activeaza (o chestie buna dacă aștepți la un semn de stop sau cedează trecerea) - un mesaj afișat în partea de jos a ecranului fuel monitor confirma cele de mai sus 2. Dacă motorul e oprit de istop, îl poți reporni când vrei învârtind foarte puțin de volan. 3. Cu funcția istop activată și toate condițiile necesare îndeplinite, motorul nu se oprește dacă stai pe loc dar frâna nu e apăsată suficient de tare (respectiv autohold nu e activat, de ex) - un mesaj afișat în partea de jos a ecranului fuel monitor spune "apply more brake pressure". 4. Funcția de control manual a cutiei de viteze cu selectorul în poziția D prin padelele de la volan. Mi se pare o funcție foarte ok pt atunci când te apropii de un sens giratoriu, de ex. Ești în D, încetinești, mașina sa spunem ca a trecut singura din treapta 4 în 3 și vezi un loc liber în trafic în care te-ai putea încadra. Dai - (minus) din padele, cutia retrogradează (foarte fin, as putea spune) în 2 și poți intra în sens și accelera destul de repede fără a-l face pe cel în fata căruia ai intrat să încetinească. Selectorul e tot în D și cutia revine singură la modul automat după câteva secunde.
  10. Deci curenții de aer circulă doar când e vorba de încălzire, nu și de răcire?
  11. AFS Adaptive Front Lighting System - faruri care virează odată cu volanul ALH Adaptive LED Headlights - matrix
  12. Încă ceva. Am impresia ca cea combi, fabricata cândva în vara 2018 (din mom ce predelivery inspection a fost în UK in Sept 2018) avea doar g vectoring. Asta sedan, fabricata cândva în vara 2019 (pe același considerent ca mai sus), cred ca are g vectoring plus. Diferența dintre cele 2 mașini în ceea ce privește comportamentul în curbe e foarte ușor sesizabila în favoarea sedanului.
  13. Ambele sunt model 2019 (cred). As zice ca Estate e 2019 și sedan e 2020, după data înmatriculării. Prima, estate, pre delivery inspection in septembrie 2018 și înmatriculată de mine, noua, în martie 2019. La asta cu volumul la 5 sau 6 era ok. A doua, sedan, pre delivery inspection in septembrie 2019, înmatriculată in octombrie 2019. Am dat datele despre PDI fiindcă nu știu data fabricației la niciuna dintre ele. Cat despre numărul / valoarea pt volum maxim, nu am nici cea mai mică idee.
  14. Am făcut programare la dealer pt update software infotainment. Poate se rezolva problema cu waze, WhatsApp și alte aplicații care nu îmi apar că ar fi disponibile. Sper ca update sa rezolve astea și, cine știe, poate are vreun efect și în ceea ce privește chestia descrisă mai sus în ceea ce privește volumul audio.
  15. Eu m-am învățat de-a lungul anilor să nu schimb niciodată sub 2000 la diesel sau 2500 la benzină (in afară de motor rece). Și așa e puțin, darămite dacă la un benzina ii dai a 2a de pe la 17 - 1800? Practic de abia ai luat piciorul de pe ambreiaj după plecarea de pe loc și deja îl și apeși iar. La câte mașini am avut până acuma doar o data am avut probleme cu un diesel, luat 2nd, cu vreo 65k km și la vreo încă 20k, culmea după o tură a Europei, am avut probleme cu egr înfundat. Am dus-o la dealer și mi-au făcut-o pe gratis.