Sign in to follow this  
Followers 0
solo

Impresii si experiente la Mazda Arian Constanta

16 posts in this topic

Oare am scăpat de blestemul Expocar. A fost cineva, spargem gheața 

IMG_0061.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Constanta s-a infiintat cel de-al doilea dealer din reteaua de service Mazda: Arian Motors SRL, str. Aurel Vlaicu nr. 133-135. Oistati aici impresiile si experientele pe care le-ati avut cu acest prestator.

1 hour ago, vvede said:

Creati voi va rog arie pt Arian Constanta

Done.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vestile care circula prin oras ar fi cum ca in spate sunt tot "meseriasii" din partea cealalta. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/29/2023 at 10:13 AM, 01ZFR said:

Vestile care circula prin oras ar fi cum ca in spate sunt tot "meseriasii" din partea cealalta. 

 

Pai din ce tot aud, aceiasi meseriasi se invart de la un service la altul, depinde unde sunt platiti mai bine; toti stiu sa faca detoate...

Sper ca macar vor ramane service pur Mazda, si nu multimarca cum sunt cei de la Expocar. Cu aceasta ocazie poate trimit mecanicii la scolarizare si se specializeaza.

Eu la Expocar nu mai calc, la ultima programare am stat 2 ore in lobby si nu bagasera masina...

Se apropie 60 000 km, si in curand vreau sa fac o revizie mai detaliata, in special a tuturor fluidelor. Mai am 1 an jumate de garantie, inca nu pot sa fug pe la "baieti" sau DIU. Ma gandeam sa merg la BDT, dar parca as incerca sa vad cum se prezinta Arian.

Salutari!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, cristidotro said:

Se apropie 60 000 km, si in curand vreau sa fac o revizie mai detaliata

A cita revizie ar fi?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, mituc said:

A cita revizie ar fi?

 

Ar fi a 5-a revizie. Ma astept sa fie undeva in primavara efectuata. De cand am masina, am adaugat cam 0.5l de ulei intre intervalele reviziei.

Istoric conform aplicatiei MyMazda:

PDI: 5 km, 14.02.2020

1st Service: 13540 km, 26.01.2021

Neaplicabil: 23661 km, 12.08.2021 (nu inteleg de ce este specificat neaplicabil, nu este nici un checklist atasat). Masina a avut ceva dauna in perioada asta, probabil de asta apare asa?

2nd Service: 27701 km, 27.01.2022

Am cumparat eu masina, la aprox 29 000 km Mai 2022

3rd Service: 40100 km, 23.09.2022

4th Service: 55466 km, 29.09.2023. S-a pus ulei Supra-X 0w20, pana acum masina a avut 0w30, deci ma astept sa completez un pic mai mult de data asta.

 

Salutari!

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, cristidotro said:

pana acum masina a avut 0w30

0w30-ul e pentru skyactivD, sau poate ai avut 5w30? Ar fi fost mai bine daca ramineai pe asta, de avut in vedere la urmatoarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, cristidotro said:

 

Neaplicabil: 23661 km, 12.08.2021 (nu inteleg de ce este specificat neaplicabil, nu este nici un checklist atasat). Masina a avut ceva dauna in perioada asta, probabil de asta apare asa?

 

Am aflat la ultima revizie ca asa apare daca faci o revizie intermediara. Mi-au zis cei de la Bucuresti... cei din Cta habar nu aveau.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, mituc said:

0w30-ul e pentru skyactivD, sau poate ai avut 5w30? Ar fi fost mai bine daca ramineai pe asta, de avut in vedere la urmatoarea.

Da ai dreptate: 5W30 e corect.

Nu stiu de ce mi-au pus 0w20, probabil asta era pe stoc... Nu ma asteptam sa puna altceva decat este in carte, si nici nu m-au intrebat inainte de care vreau, am vazut pe factura dupa ce am platit; se da la semnat hartia doar dupa ce achiti. Am cautat pe net, cica ar fi ok si pentru Skyactiv.

//

Mazda Original Oil Supra 0W-20 este un ulei de motor de inalta performanta special dezvoltat pentru motoarele pe benzina SKYACTIV. Folosind un lubrifiant sintetic de ultima generatie, Mazda Original Oil Supra 0W-20 aduce o contributie decisiva la reducerea consumului de carburant si la imbunatatirea performantelor motorului.

API SN ILSAC GF5

//

Data viitoare o sa le specific cand fac revizia.

Si eu as merge pe un ulei mai gros putin... La Rx8 am pus ceva mai gros decat recomandat, mai ales ca are instalatie SOHN.

Suntem cam mult offtopic. Vom discuta in privat daca mai este nevoie de continuarea discutiei.

Pe scurt, nu mergeti la Expocar... Sa speram ca la Arian vom avea experiente mai placute.

 

Salutari!

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, cristidotro said:

Nu ma asteptam sa puna altceva decat este in carte

Ambele sint in carte... 0w20-ul e cerinta pentru X-uri, la G-uri poti pune sau de unul sau de celalalt.

12 hours ago, cristidotro said:

Si eu as merge pe un ulei mai gros putin... La Rx8 am pus ceva mai gros decat recomandat, mai ales ca are instalatie SOHN.

Da, doar ca la RX8 si la G alegi uleiurile pe cu totul alte criterii :)

Daca ai kit SOHN poti pune un ulei mai serios, fie semisintetic fie mineral, 5/10w 40 sau chiar 10w50, pentru ca teoretic uleiul de motor in 2 timpi injectat nu lasa depuneri iar cel de motor ar trebui sa arda intr-o infim de mica proportie pe acolo pentru ca nu prea are de unde sa ajunga.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, a fost cineva? Aș face și eu o verificare și schimbare de fluide, dar nu aș vrea cu borcanul pe la frâne, cum am pățit dincolo,mulțumesc 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, solo said:

nu aș vrea cu borcanul pe la frâne

Cum adica? Se trage lichidul pe la etrieri si apoi se completeaza prin borcan

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Bucuresti (Arian Nord) au extras lichidul vechi din borcan, au conectat la borcan un aparat care impinge lichid proaspat in sistem (creaza presiune pe traseu si mentine nivelul constant in borcan) si apoi au scos lichid pe la aerisitorul fiecarei roti.

In felul asta au eliminat nevoia de a mai completa in borcan si de a avea pe cineva in masina care sa faca pedale. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aparatul respectiv vorbesc dacă îl au, la Kamsas au făcut ceva gen la Dacie pe vremuri umblau cu un borcan la propriu la fiecare etrier și completau manual în recipient de pe pompa de frâna . Și când i-am întrebat au dat-o de gard ca vezi așa iese mai bine… am plecat la BTT Bucuresti și am făcut din nou operațiunea au inebunit și aia când le-am spus de ce fac din nou schimbul 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, solo said:

Și când i-am întrebat au dat-o de gard ca vezi așa iese mai bine…

Da, pe testate, asa iese mai bine, cel putin la masinile cu frine normale. Sau, daca ai timp, gravitational. Eventualele bule de aer din instalatie nu se sparg, e mai bine cind lichidul e o idee mai calm.

E totusi posibil sa fie ceva diferit la masinile cu SCBS caz in care aerisirea clasica  s-ar putea sa nu fie potrivita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0