born2lose

Membri
  • Content count

    1046
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

born2lose last won the day on May 15 2017

born2lose had the most liked content!

Community Reputation

159 Excellent

6 Followers

About born2lose

  • Rank
    ***
  • Birthday 05/24/81

Profile Information

  • Locatie
    Bucuresti
  • Model
    3

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

3762 profile views
  1. si eu vad lucrurile la fel, dar poate n-ar strica un ‘buna ziua, va stam la dispozitie daca aveti orice intrebare sau pentru o cafea, stiti, noi aici la bdt oferim cafea gratis clientilor’
  2. da, cand am spus varsta 'asta' am vrut sa o pun si eu in ghilimele, nu era ceva peiorativ. voiam sa zic doar ca fiziologic, odata cu inaintarea in varsta, articulatiile isi pierd din elasticitate si mobilitate.
  3. cum naiba ai reusit asta la varsta ta?
  4. de acord, la ultima masina n-am mai platit nici eu firma, am fost singur si am rezolvat destul de repede. ziceam doar care sunt taxele daca vrei totusi sa apelezi la o firma din varii motive (de ex, am pierdut substantial mai mult timp pe drum decat efectiv la cozi, fac lejer 2 ore pana la drpciv si inapoi, chiar daca acolo rezolv in 15 min).
  5. eu am dat in bucuresti vreo 100 de euro pt inmatriculare. 100 de euro banii lor, desigur, fara taxele pe numere, talon, etc. on-topic, s-o conduceti (si pe asta) cu placere. frumoasa culoarea, dar parca vrea niste jante mai mari
  6. impresionant bine, eu acum nu mai concep sa mai dau atatia bani pe o placa video, la naiba, sunt 3 salarii medii... desi acum ceva ani bagam si eu bani buni.
  7. asa e, doar ca nu ibm face doar outsorcing in Romania din cate stiu eu nu mai vinde nimic la noi in tara, de cand cu afacerea microsoft, din care au iesit cam sifonati. ca imagine cel putin.
  8. teoretic sunt, dar eu nu stiu pe nimeni sa fi zburat vreodata, nici din ibm nici din endava. ibm-ul mai face o chestie, outsource-aza la randul lor la alti contractori, aia poate sunt intr-o situatie mai delicata. oricum, una peste alta, cu tot cu covid, conditiile sunt mult mai bune la endava decat la ibm (din auzite, nu la prima mana).
  9. pai tu bagi bani in ea, aia care cumpara cazan ‘ok’ la 6000 trag de ea pana curg suruburile, schimba uleiul in anii bisecti, si asa mai departe. e dosr chestie de ‘perspectiva’ legat de ce este o masina ok
  10. din pacate, in romania id3 este substantial mai scump decat mx30 (cam pe la pretul lui leaf): https://www.automarket.ro/stiri/preturi-pentru-modelul-electric-volkswagen-id3-in-romania-versiunea-de-94657.html
  11. off-topic: ai idee, la piata de brouckere au terminat de reparat ce tot reparau? bai, de n-au lucrat acolo ani de zile, praf, mizerie, devieri...
  12. nu vorbim pe banii nimanui, incercam doar sa discutam detaliile acestui motor nou chestia este ca feeling-ul este extrem de subiectiv, daca cineva spune ca lui i se pare motorul nu stiu cum, nu ai cum sa combati parerea omului, depinde de ce a mai condus, de ce asteptari isi setase, si asa mai departe. ce putem discuta sunt cifrele, care nu mint. adevarul gol-golut este ca x-ul ofera cu 50% mai multa putere decat g-ul. asta este indiscutabil. cum i se pare unuia sau altuia, este irelevant, pentru ca fiecare dintre noi vedem si simtim lucrurile diferit. ar fi multe de spus, despre legatura dintre turatii si cuplu (avand in vedere ca cele 2 motoare au cuplu aproximativ egal), despre etajarea cutiei, despre de ce timpul 0-100 nu e mereu etalonul corect de performanta si asa mai departe... dar haide sa incercam sa ne limitam la chestii obiective, ca sa putem discuta toti subiectul
  13. pai la mazda merge sa stai si cu picioarele in sus, cobori spatarul si stai pe bancheta din spate noi discutam de pozitia corecta la volan, care in niciun caz nu este cu scaunul lasat la maxim in jos. inaltimea scaunului se regleaza in functie de inaltimea soferului, daca n-ai peste 1.90 nu ai absolut niciun motiv sa lasi scaunul la maxim in jos. pentru asta ai de fapt si reglaj pe inaltime, care ar mai fi rostul, daca pozitia logica ar fi cu scaunul lasat la maxim in jos? doar costurile suplimentare de productie?
  14. pozitia la volan e la alegerea ta, eu ziceam doar ca nu e problema de design cu scaunul asezat corect, ecranul se vede foarte bine. cat despre miros, recunosc ca eu nu l-am observat. l-ai simtit la mai multe masini, in mai multe locuri?
  15. e simplu - daca nu vezi partea de jos a ecranului, inseamna ca ai lasat scaunul prea jos. mi se pare foarte util, mai ales la noi in tara, unde vad extrem de multi soferi care nu stiu sa-si aseze corect scaunul, il lasa la maxim din instinct, fara sa caute pozitia corecta - si apoi se chinuie sa vada peste volan.